![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Loves C, R en M
|
Traditioneel open ik op Oudejaarsavond altijd een topic voor dit programma dat vanavond vanaf 0:00 NLse tijd te zien is op de BBC (BBC2)
Vanavond veel namen die ik niet ken, maar meestal zijn dat leuke verrassingen. Wie o wie kijkt er nog meer? Hopelijk blijft dit topic open en zie ik een aantal van jullie hier later ![]() O ja, de BBC site schrijft over het programma hetvolgende
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik zie wel wat interessante namen voorbij komen.
Zonde dat veel van die concerten allemaal rond dezelfde tijd worden uitgezonden. Ik kan niet alles opnemen natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Loves C, R en M
|
Deze is wel erg leuk hoor
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Loves C, R en M
|
Gelukkig nieuwjaar allemaal
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Loves C, R en M
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Loves C, R en M
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Ook maar traditiegetrouw even hier een poste en gelukkig en gezond 2010 allemaal! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dikke Jools to you too Doc
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Loves C, R en M
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Loves C, R en M
|
Heeeee, ouwe, ook hier een gelukkig nieuwjaar - opdat ik je hier ook vaak genoeg mag zien
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
De beste wensen iedereen voor het nieuwe jaar
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Loves C, R en M
|
Deze kan ook op slot
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sorry Doc, Nieuwjaars show hier op de buis kwam uit (de stormende regen van) Rimini
![]() Maar wel de beste wensen uiteraard
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Loves C, R en M
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik heb een gedeelte gezien, totdat mijn plicht riep en ik chicks moest gaan playen in de city.
Zaten leuke dingen tussen! Ben alleen alle namen alweer kwijt
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Had het opgenomen. Florence was weer zeer fijn bezig!!
En de ijsbeer was ook wel een interessant figuur. Dizzee Rascal kreeg de meeste veren in de kont, er werd flink met wijn gemorst, Paolo Nutini staat gebogen als ie zingt, een negerin met kort broekje ging op de piano liggen en Boy George is minder bij stem gebleven dan Tom Jones.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik ben dit helemaal vergeten op te nemen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik kijk altijd maar door het bezoek en zo, dit keer gemist. Hopelijk ben je niet boos Doc.
Happy New Year anyway. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Loves C, R en M
|
)
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Loves C, R en M
|
![]() Ik heb deze keer zelf ook het eerste uur gemist. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gisteren ook gekeken, was weer leuke, Dizzee Rascal kreeg beetje teveel tijd, maar voor mij hoeven die rappers sowieso geen zendtijd te krijgen in dit programma
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
![]() Buiten mijn bedoeling nogal multi-interpretabel. Ik bedoelde de liedjes, maar ook jouw versie blijft staan als een huis
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jools's Annual Hootenanny 2009/2010
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |