|
|
#1 |
|
Als tegenreactie op al dat gezeur en gezeik van sommige mensen, kan je hier vertellen waar je blij van wordt, wat je echt leuk vindt en waarom je je goed voelt
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
TS begint:
Witte landschappen, kou, geen harde wind
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Omdat ik nog maar 44 uur hoef te werken voordat het weekend is
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() 1,5 week tot vakantie
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nog 5 dagen werken, dan twee weken vrij! En mijn trein reed gewoon op tijd, met de nieuwe dienstregeling doe ik er 6 minuten korter over en mijn winterjas hield me gewoon warm, het waait niet en mijn nieuwe tv is echt haarscherp!
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik heb het koud.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() Wat voor tv? |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
![]() Nee, een 32" full HD van Panasonic. Even een voorschot genomen op de dertiende maand van volgende week.
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nog 5 dagen en ik heb kerstvakantie!
|
|
|
|
|
|
|
#10 | ||
. Wat kostte hij, als ik vragen mag?
|
|||
|
|
|
|
|
#11 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#12 | |
[/quote] Mooi dingetje. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mijn auto is nog steeds kapot maar dat maakt niet uit!
Het scheelt mij een dag werken doordat ik vandaag daardoor vrij en blij ben! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Mijn 32" Full HD Philips 7864H was 740 euro. Maar met korting 690. Spatzuivere tv, al zeg ik het zelf. Het is dezelfde als jorien trouwens, die heeft alleen de 42"
![]() Edit: Ow en daarom ben ik dus blij, dat mijn tv een miniatuur is van de beruchte Jorien-tv. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik ben helemaal niet blij
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Omdat ik met een beetje geluk morgen om een uurtje of 15.00 al weekend heb
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Omdat ik hopelijk vandaag goed ga leren
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Je weet iig zeker dat Raymania hier niet gaat komen.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Omdat mijn chick vanavond dexter komt kijken
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mijn auto is gemaakt.
Kost me wel weer 350 euro maar ik ben blij
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Omdat ik weer aan werk mag.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
"Waarom niet?"
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ben zo vrolijk omdat ik nu al thuis ben van mijn werk.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dat er woensdag of donderdag een flink pak sneeuw gaat vallen.
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
?
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dat ik donderdag vakantie heb
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hoop het, lopen de treinen niet= woensdag vakantie.
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Omdat ik vandaag vrij ben, zo training moet geven, daarna zelf trainen daarna VI kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Heuj heuj heuj heuj gratis bier !111
In mijn kerstpakket |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
Sneeuw is leuk, in de Alpen of Canada als je op een snowboard staat
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Schaatsen kunnen uit het vet
Als het een beetje meezit kan er komend weekeinde al op natuurijs geschaatst worden. Dat zegt meteoroloog Hans Roozen van WeerOnline. ,,In het weekeinde of net erna is het ijs, met zeven centimeter op zondag, dik genoeg om op te schaatsen,'' aldus Roozen. Volgens de jongste voorspelling blijft het dagenlang vriezen, met 's nachts temperaturen tot zes graden onder nul en overdag rond het vriespunt. De luchtstroming is afgelopen weekeinde gedraaid van de Atlantische Oceaan naar het koude noorden. ,,Waarschijnlijk gaat het dan ook nog sneeuwen,'' voorspelt Roozen. De weerman verwacht dat de kou een dag of tien ÃÂ* vijftien aanhoudt. . ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wil ik een beetje rustig aan doen met de centen, moet je toch ineens handschoenen kopen. Kut winter.
Nja, ik ben dan maar blij omdat ik na het kopen van handschoenen warm naar huis kon. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Omdat ik net deze videoclip heb gekeken :
http://www.youtube.com/watch?v=0sKxdxr6AyQ
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
|
Ik wordt vrolijk als ze zo op de training zeggen dat ie niet door gaat, het is veel te koud om te trainen
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Loopt lekker dit Topic Tom.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
nep-fries
|
Ik ben vrolijk omdat ik gehoord heb dat ik deze of de komende week weer een woning krijg aangeboden van mijn anti-kraakorganisatie.
[size=x-small]en ik heb ook veel vertrouwen in mijn tentamen van donderdag omdat de samenvattingen er wel goed uit zien [/size]
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Onofficieel al vakantie
__________________ PSV | THFC |
|
|