|
|
#151 |
|
Dit dus.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
venom was een tijdje homo maar is gelukkig genezen. Het kan dus toch
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Venom
. Dit zijn ook weer berichten om vrolijk van te worden __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Tof
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Omdat vandaag mijn Valentijnscadeautje,een slaapbank, voor mijn meissie binnekomt!
Om samen op te hangen en in te liggen
Laatst gewijzigd door Nico; 23-02-11 om 11:16 Reden: spam |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Ik word vrolijk van het bericht van venom.
![]() En omdat het weer een nieuwe week is en de zon hier nog steeds schijnt.
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Ben vrolijk , omdat ik weer terug ben . Mijn God , wat een regelwerk als je PC crasht ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Waarom ben je vrolijk
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|