![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Naar aanleiding van het geweldige idee van SCH gaat Toma in de verkoop! Niet dat we hem kwijt willen hier, maar hij heeft al eerder bewezen dat hij een sterk staaltje digitale kunst kan fabriceren.
![]() ![]() Wil jij ook dat Toma zo'n fantastische tekening maakt naar aanleiding van jouw gegevens? In dit topic kan je bieden op zijn diensten. Toma heeft besloten om twee tekeningen te maken voor de 2 hoogste bieders. De veiling loopt af op 23 december om 23:59. Dus zorg dat je dan het hoogste bod hebt geplaatst en dan krijg jij die fantastische tekening van Toma!! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik bied alvast 20e voor een tekening van mijn trouwfoto
.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik bied 25 euro voor een tekening met Urzaiz, Juanfran op de lat en Ferdi Vierklau!
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tekent 'ie alleen voor de hoogste bieder of voor elke bieder vanaf 'n bepaald bedrag of zo?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
zou ook nog kunnen.. Moet toma maar zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Die tekeningen blijven geweldig
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#8 | |
De onderwerpen van de tekeningen zijn naar wens in te vullen door de betaler. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
30e!
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Krijg je een handgetekend exemplaar of een jpg via de mail?
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ok. Had namelijk geen idee hoe je je creaties maakt.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Welk formaat?
A4? A3? __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
35,=.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nee, ik wil gewoon die tekening.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
-Laat ok maar-
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kun je er voor een bepaald bedrag ook meerdere tekeningen maken? Weet niet hoeveel tijd je hebt. Levert meer op.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hey Robbie, heb je nou je bod van 35,10 verwijderd?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ja mocht niet van mijn moeder
|
|
|
|
|
|
#24 | |
![]() Ik zal morgen eens een voorbeeld posten. Een vriend van me is komend weekend jarig en ik heb voor hem een karikatuur gemaakt. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hier dan het beloofde voorbeeld.
![]() Dit is een vriend en teamgenoot van me. Zaterdag is ie jarig dan krijgt ie m ingelijst cadeau. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vind het beetje op een meisje lijken
.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
.
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
Ik dacht precies hetzelfde .Plaats eens een foto van het lijdend voorwerp, toma. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
dan is het goed gelukt
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Dan lijkt 'ie wel
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Die lijkt zeker ja.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Whehe nee Knikkerkoning heeft veul dikkere armspieren
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik dacht ook dat het een wijf was
|
|
|
|
|
|
#38 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Gewoon in dit topic bieden?
40 euro. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Toma verkopen we gewoon in dit topic ja
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wat is de einddatum/tijd?
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
zullen we hier ook 23 december 23:59 voor aanhouden?
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
![]() Ik heb besloten om voor de twee hoogste biedingen een tekening te maken. Aangezien er stiekem toch veel tijd in gaat zitten en ik de tekeningen niet af wil raffelen. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Lijkt me uitstekend. Het moet wel een mooi stukje werk zijn voor dat bedrag
|
|
|