Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 15-03-10, 14:33   #201
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door XXXajaxXXX

Waarom geen auto nemen? Dat ben je niet van externe factoren afhankelijk.
Ja daar heeft iedere student geld voor (over). En een rijbewijs heeft ook niet iedereen.
Riro is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 03-04-10, 10:41   #202
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

UTRECHT - De Nederlandse Spoorwegen overwegen het reizen tijdens de spits duurder te maken. Op deze manier zou het spoorwegbedrijf treinreizigers meer over de dag kunnen verspreiden.

Dat heeft een woordvoerster van de NS zaterdag bevestigd naar aanleiding van een bericht in De Telegraaf.
Volgens de woordvoerster zit het bedrijf tijdens de spits momenteel aan de grenzen van zijn capaciteit. ''Tijdens de spits zijn de treinen overvol, terwijl het daarbuiten weer heel rustig is''.

Volgens de woordvoerster kan de NS het zichzelf niet veroorloven om meer treinen in te zetten op de drukke momenten. ''Wij zijn een zelfstandig bedrijf en we moeten ook onze broek ophouden'', aldus de zegsvrouw.

Momenteel onderzoekt de NS de verhoging van het tarief nog als middel om de spits te ontlasten. ''Het plan is nog niet in kannen en kruiken'', aldus de woordvoerster.
Wat denkt de NS? Dat iedereen wel even buiten de spits kan rijden en later op het werk kan komen? . Wat een tyfusbedrijf.

Oud 03-04-10, 12:44   #203
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

''Tijdens de spits zijn de treinen overvol, terwijl het daarbuiten weer heel rustig is''.
Dat is toch ook juist het kenmerk van de spits, dat het daarin veel drukker is?

Oud 03-04-10, 12:45   #204
Crazy in de put

Het is ook zo moeilijk om gewoon langere treinen tijdens de spits te gebruiken. Als zelfs ik dat kan bedenken...

Oud 03-04-10, 13:04   #205
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik begrijp wel dat ze vanwege de kosten geen langere treinen kunnen inzetten, maar dit idee slaat natuurlijk weer helemaal nergens op. Zo dupeer je alleen de regelmatige reiziger, want mijn werk gaat het echt niet accepteren dat ik twee uur later begin omdat het treinkaartje iets duurder is geworden. Nu krijg ik alles vergoed, dus ik zit er niet mee, maar het idee? K U T.
Clough is offline   Met citaat reageren
Oud 03-04-10, 13:10   #206
Crazy in de put

Zo moeilijk is het niet om in de spits langere treinen te gebruiken en buiten de spits niet. Hier in Almere rijden er tussen 10:00 en 16:00 standaard lange treinen die misschien voor 10% gevuld zijn. Zit je dan in je eentje in een coupé. Volgens mij kost het niets meer bij het gebruik van langere treinen, lijkt me raar.

Oud 03-04-10, 13:19   #207
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door RayMania
Het is ook zo moeilijk om gewoon langere treinen tijdens de spits te gebruiken. Als zelfs ik dat kan bedenken...
Zoveel treinen heeft NS niet over tijdens de spits. En je kunt treinen wel langer maken maar op sommige perrons gaat dat niet passen.
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 03-04-10, 13:19   #208
Kluf

Geen idee, ik heb geen inzicht in de boekhouding van de NS. Wat me gewoon dwars zit is dat ze de reiziger proberen te bedotten met een reden die gewoon nergens op slaat. Ze hebben geld nodig en maken daarom de treinkaartjes duurder. Prima, maar lul er dan niet zo slap omheen.
Oud 03-04-10, 13:29   #209
SuperPalmboom

Waarom maken ze trouwens de kaartjes buiten de spits niet goedkoper Zelfde effect maar wel een stuk beter voor de reiziger.

Dit was ook met het zoutkaartje het geval 40% korting buiten de spitst dan kun je nog eens met de trein gaan.
Oud 03-04-10, 13:33   #210
Kluf

It's all about the $.
Oud 03-04-10, 13:35   #211
SuperPalmboom

Oorspronkelijk geplaatst door Clough
It's all about the $.
zeker maar als Politiek tegen is gaat het niet door. VVD is tegen ben benieuwd naar partijen als Groen Links die pro OV zijn.
Oud 03-04-10, 14:04 big smile   #212
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Toen ik zag dat dit topic was gekickt wist ik bijna zeker dat het Ray was
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 09-08-10, 09:25 Standaard   #213
413

EddyAlbena's Voetbal Forum schermafbeelding

Toch even een special thanks voor meneer de conducteur die mij vrijdag, 17.30, op het traject Bijlmer/Arena-Utrecht een gunst heeft gedaan. In alle haast van het lopen van m'n werk naar het station totaal vergeten een kaartje te kopen. De beste man had al de nodige gegevens opgeschreven en ging er vanuit dat ik niet wist dat de OV-studentenkaart niet geldig was. Toen hij echter waarnam dat ik in mijn portemonnee voor dezelfde, eerdere, reizen wél kaartjes had gekocht zei de man: 'Ok laat maar zitten, koop op Utrecht maar een kaartje'

413
EddyAlbena is offline   Met citaat reageren
Oud 09-08-10, 13:03 Standaard   #214
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Nog een week dat kan ik weer reizen
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 09-08-10, 14:04 Standaard   #215
413

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
Nog een week dat kan ik weer reizen
Godzijdank wel ja, ben in die tijd twee keer gepakt omdat het er totaal bij ingeschoten was. Gelukkig twee keer niet beboet

413
Oud 07-01-11, 20:30 Standaard   #216
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Kreeg net hun blije bericht dat je als jaarkaarthouder in de daluren gratis 1e klas mag reizen in Januari.
Maar eens een boze e-mail in reactie gestuurd naar de klantenservice ( ns@mailuk.custhelp.com )

NS, Dank voor HELEMAAL NIKS
De slachtoffers van jullie beleid reizen in de spits en hebben helemaal niets aan deze inhoudsloze "compensatie" terwijl wel elk jaar de hoofdprijs opgehoest mag worden voor een jaarkaart.
Jullie hadden nog beter de vaste klanten een bladblazer of fohn cadeau kunnen doen.

Te droevig voor worden, triest voor het goedwillende personeel, schandalig van alles wat zich directie noemt.
Stelletje teringlijers daaro in de top.

Oud 07-01-11, 21:23 arrow   #217
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Ze hopen dat er mensen buiten de spits gaan reizen daardoor waardoor jaartkaarthouders die in de spits reizen meer plek hebben.

Oud 07-01-11, 22:19 Standaard   #218

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Alsof eerste klas ook zo geweldig is.

NS
Erwtensoep is nu online   Met citaat reageren
Oud 11-01-11, 19:44 Standaard   #219
Go Your Own Way

Gisteren intercity richting Zwolle. Alle toiletten op slot, dus ik vroeg aan mevrouw conducteur of ze er iets aan wilde doen. "Ja hoor, geen probleem". Na een half uur nog niets gebeurd. Leuk als je dringend moet plassen.

Oud 11-01-11, 19:52 Standaard   #220
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Acathla Bekijk bericht
Gisteren intercity richting Zwolle. Alle toiletten op slot, dus ik vroeg aan mevrouw conducteur of ze er iets aan wilde doen. "Ja hoor, geen probleem". Na een half uur nog niets gebeurd. Leuk als je dringend moet plassen.
Dan stap je toch uit de trein
Hendril is offline   Met citaat reageren
Oud 11-01-11, 19:53 sunglasses   #221
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zou in een bekertje pissen en dat voor de deur van de conducteurs zetten.

Oud 11-01-11, 23:07 Standaard   #222

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER Bekijk bericht
[...]Kreeg net hun blije bericht dat je als jaarkaarthouder in de daluren gratis 1e klas mag reizen in Januari.
Maar eens een boze e-mail in reactie gestuurd naar de klantenservice ( ns@mailuk.custhelp.com )

Stelletje teringlijers daaro in de top.
Ze hadden ook helemaal niks kunnen doen, wat klagen betreft ben je gelukkig nog een echte Nederlander.

Oud 03-06-11, 19:44 Standaard   #223
413

Communicatie is ook weer top. Problemen bij Schiphol waardoor het redelijk plat ligt. Treinen worden aangekondigt en uiteindelijk komen ze toch niet.
Vraag je om 30 of de trein van 38 nog komt, krijg je als antwoord 'dat weten we pas als ie hier staat, het is op dit moment onduidelijk' terwijl Schiphol op meer dan 8min van Zuid ligt. Je kan toch gvd wel naar elkaar communiceren of die trein daar vertrokken is of niet.
Mensen vragen of het vanaf Amstel wel rijdt, weet ie ook niet. Dan is een simpel belletje toch voldoende. Maar niet doen hoor...
Het is zo simpel he...

413
Oud 03-06-11, 23:05 thumb up   #224

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
Ik zou in een bekertje pissen en dat voor de deur van de conducteurs zetten.

Oud 27-06-11, 21:48 angry   #225
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Geachte mevrouw ***********,

Voor morgenmiddag, 28 juni, wordt onstuimig weer voorspeld. Mocht u morgen met de trein reizen, raadpleeg dan vooraf ns.nl of Teletekstpagina 751 voor eventuele nadere reisinformatie.

Met vriendelijke groet,

Erik Beenen
Directeur Consumentenmarkt

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site