|
|
#201 | |
|
||
|
|
|
|
|
#202 | |
. Wat een tyfusbedrijf.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#203 | |
|
||
|
|
|
|
|
#204 |
|
Het is ook zo moeilijk om gewoon langere treinen tijdens de spits te gebruiken. Als zelfs ik dat kan bedenken...
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Ik begrijp wel dat ze vanwege de kosten geen langere treinen kunnen inzetten, maar dit idee slaat natuurlijk weer helemaal nergens op. Zo dupeer je alleen de regelmatige reiziger, want mijn werk gaat het echt niet accepteren dat ik twee uur later begin omdat het treinkaartje iets duurder is geworden. Nu krijg ik alles vergoed, dus ik zit er niet mee, maar het idee? K U T.
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Zo moeilijk is het niet om in de spits langere treinen te gebruiken en buiten de spits niet. Hier in Almere rijden er tussen 10:00 en 16:00 standaard lange treinen die misschien voor 10% gevuld zijn. Zit je dan in je eentje in een coupé. Volgens mij kost het niets meer bij het gebruik van langere treinen, lijkt me raar.
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
||
|
|
|
|
|
#208 |
|
Geen idee, ik heb geen inzicht in de boekhouding van de NS. Wat me gewoon dwars zit is dat ze de reiziger proberen te bedotten met een reden die gewoon nergens op slaat. Ze hebben geld nodig en maken daarom de treinkaartjes duurder. Prima, maar lul er dan niet zo slap omheen.
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Waarom maken ze trouwens de kaartjes buiten de spits niet goedkoper
Zelfde effect maar wel een stuk beter voor de reiziger.Dit was ook met het zoutkaartje het geval 40% korting buiten de spitst dan kun je nog eens met de trein gaan. |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
It's all about the $.
|
|
|
|
|
|
|
#211 | |
|
||
|
|
|
|
|
#212 |
|
Toen ik zag dat dit topic was gekickt wist ik bijna zeker dat het Ray was
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Toch even een special thanks voor meneer de conducteur die mij vrijdag, 17.30, op het traject Bijlmer/Arena-Utrecht een gunst heeft gedaan. In alle haast van het lopen van m'n werk naar het station totaal vergeten een kaartje te kopen. De beste man had al de nodige gegevens opgeschreven en ging er vanuit dat ik niet wist dat de OV-studentenkaart niet geldig was. Toen hij echter waarnam dat ik in mijn portemonnee voor dezelfde, eerdere, reizen wél kaartjes had gekocht zei de man: 'Ok laat maar zitten, koop op Utrecht maar een kaartje'
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Nog een week dat kan ik weer reizen
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Godzijdank wel ja, ben in die tijd twee keer gepakt omdat het er totaal bij ingeschoten was. Gelukkig twee keer niet beboet
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Kreeg net hun blije bericht dat je als jaarkaarthouder in de daluren gratis 1e klas mag reizen in Januari.
Maar eens een boze e-mail in reactie gestuurd naar de klantenservice ( ns@mailuk.custhelp.com )
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#217 |
|
Ze hopen dat er mensen buiten de spits gaan reizen daardoor waardoor jaartkaarthouders die in de spits reizen meer plek hebben.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Alsof eerste klas ook zo geweldig is.
NS
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Go Your Own Way
|
Gisteren intercity richting Zwolle. Alle toiletten op slot, dus ik vroeg aan mevrouw conducteur of ze er iets aan wilde doen. "Ja hoor, geen probleem". Na een half uur nog niets gebeurd. Leuk als je dringend moet plassen.
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#220 |
|
|
|
|
|
#221 |
|
Ik zou in een bekertje pissen en dat voor de deur van de conducteurs zetten.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#222 | |
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
||
|
|
|
|
|
#223 |
|
Communicatie is ook weer top. Problemen bij Schiphol waardoor het redelijk plat ligt. Treinen worden aangekondigt en uiteindelijk komen ze toch niet.
Vraag je om 30 of de trein van 38 nog komt, krijg je als antwoord 'dat weten we pas als ie hier staat, het is op dit moment onduidelijk' terwijl Schiphol op meer dan 8min van Zuid ligt. Je kan toch gvd wel naar elkaar communiceren of die trein daar vertrokken is of niet. Mensen vragen of het vanaf Amstel wel rijdt, weet ie ook niet. Dan is een simpel belletje toch voldoende. Maar niet doen hoor... Het is zo simpel he... __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#224 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#225 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De NS.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|