|
|
#1 |
|
Hier verder..
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ok.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
langzaam verschijnen er meer linkjes en banners op verschillende sites.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Geef eens wat voorbeelden Nico
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Www.vocbier.nl
www.eredivisietotaal.nl http://www.ajaxfotoside.net/0910thuis/fnoord/fnoord.html bijvoorbeeld
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
Maurits was inderdaad 2x meesterlijk. Ik heb zowel zondag als gisteren van hem genoten. Geen dank
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik moet eerlijk zeggen dat op dit forum mijn interesse erg is gestegen in voetbal, en natuurlijk de wedstrijd van AZ Alkmaar, Ajax Amsterdam, ADO Den Haag, FC Den Haag, FC Hofstad, FC Balkende, FC Tweede Kamer, Excelsior, Feyenoord, PSV, Sparta Rotterdam, FC Utrecht, NEC Nijmegen, Vitesse Arnhem, FC Groningen, Willem II Tilburg, SC Heerenveen Friesland, Heracles Almelo, FC Twente Enschede, RKC Waalwijk, FC Den Bosch, FC Oss, Top Oss, VVV Venlo, Honda, Toyota, MVV, Fortuna Sittard failliet, FC Limburg drama bwhehehe, ratten, kakkerlakken, joden, neuzen, rennen, boeren, moffen, limbo's, brabo's, hollanders, en natuurlijk alle andere Eredivisie clubs, Jupiler League, Topklasse, Amateur voetbal, Premier league en alle andere voetbalcompetities zoals de bundesliga en Primera Divison en de Serie A
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
en vergeet niet nikkie plessen naakt nikkie plessen string renate verbaan gigi ravelli nicolette van dam voetbalvrouwen beelden ajax-feyenoord ajax feyenoord 2009/2010 09/10 symptomen mexicaanse griep danny roodbol
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nikkie Plessen
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wisten jullie dat Sascha Visser in de jeugd van Feyenoord heeft gevoetbald trouwens? Kiest hij vervolgens voor Kees&Co
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Met enige gepaste trots wil ik even melden dat we op google.com (toch het belangrijkst!) met de zoekterm vbl forum (met spatie, dat verschilt van vblforum) bovenaan staan.
En ook de TT kan geupdated worden, we staan inmiddels 4de op de zoekterm VBL (pagina's uit NL) |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ook met de term voetbalforum staan we op de 4de plaats.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
TT
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
4e in Google is natuurlijk wel top
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
Ik zoek vaker op Engelse termen dan op Nederlandse of Griekse termen. Overigens moet je niets uitsluiten he. |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
nou ja.. als je gaat googlen als je een sticker voorbij hebt zien schieten "VBL", dan is het wel handig.
Maar voetbal en voetbalforum is wel het meest interessante ja. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Op dit moment 6e als je op voetbal forum zoekt.
5e als je op voetbalforum zoekt. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
En dan te bedenken dat we pas sinds 22 september bestaan
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bij mij staat vblforum op nummer 3 als je zoekt op voetbalforum via google.nl in firefox.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ja inderdaad hier ook
, in IE.BOven F
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bij mij ook! En bovendien de 2e site, aangezien de 1e 2 hits voor voetbalforum.com zijn
.'Voetbal forum' geeft alleen Fok en voetbalforum.com boven ons. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
heheheh
![]() wie is hier onze SEO-expert??? die kan ik wel gebruiken
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hij werkt wel bij een grote multinational natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dagglala is koning
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vol trots wil ik jullie ook melden dat we binnen een paar maanden tijd een Google Page rank van 1/10 hebben gehaald.
Props voor iedereen. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wow
|
|