![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Misschien wel grappig om hier een beetje te vertellen hoe je aan/ bij je Nickname komt
![]() TS begint! ![]() Keltie. Streekwoord uit de Betuwe. Word gebruikt tegen jongens, mannen, gozers, kerels. Dus eigenlijk gewoon een streekwoord voor man (en dergelijke). Word vaak uitgesproken als "Keltie", "Kelleke" of "Keltje". Nou, ik zie wel of er animo voor is of niet
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die van mij stond op een föhn.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
HitsigeSchandknapen is ook zo'n lullige nick
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dingetje
|
Geen idee.. gewoon verzonnen.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hans Teeuwen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ben zo geboren, het is mijn job 24/7
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Litmanen is mijn grote held en Ajax mijn club
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zo heet ik
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Door Championship Manager. Ik moest Europees tegen FC Vaduz, de topclub uit Liechtenstein.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Net als de film.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik had zin in erwtensoep denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Geen uitleg nodig.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
![]() Silenus is een figuur uit de oudheid, en ik zal enkele zinnen citeren waarom ik me zo verbonden met hem voel. "Terwijl de Griekse Seilenos een koddige en wulpse figuur is".. "Naast zijn lagere natuur was er tevens iets verhevens, iets profetisch in hem, dat de oorzaak was van de eerbied, waarmee hij dikwijls werd genoemd en van de bewondering, waarmee de besten van de Grieken soms wisten te spreken van de grote gaven, die de Seilenen bezaten." "Hij heeft immers een onmatige hartstocht voor de wijn en is daardoor steeds in een halfdronken toestand." "Silenus stond tevens bekend als danser en een bepaalde dans werd dan ook naar hem vernoemd" Bron: Wikipedia Kortom: Ik ben een oud en wijs man, die goed kan dansen en zuipen. Foto van mij: In het echt heb ik een grotere lul hoor. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik geloof er niks van.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
<--- sinds 1994 mijn vaste Internetnaam. Ontstaan vanuit mijn actieve beoefening van die sport.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Leuk topic
![]() Sinds ik online zit (oktober 1997) had ik een nick nodig om op IRC te zitten. Toentertijd werkte ik in een supermarkt en 1 van mijn collega's (vrouwelijk) vond dat ik op Dopey (die van Sneeuwwitje) leek. Vaak lachend, schattig en iets groot uitgevallen oren.. Dopey was vaak bezet op internet, toen Doopy genomen en vanuit Doopy is Doopy-X- ontstaan omdat Doopy ook vaak bezet bleek op diverse sites door de jaren heen.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Heel simpel.
Ik had vroeger een oude nickname, die ik niet ga vertellen Later werd ik fan van LOTR en kwam ik op het internet een Elvish Name Generator tegen, die nickname in die generator stoppen kwam Rumil uit. Bij een spel werd ik geband met die naam vanwege hacken (wtf? Ik was 12!) en toen maakte ik een nieuwe naam aan: Rumille
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik sprak een keer mijn eigen voornaam uit terwijl ik m'n bek vol had met eten. Mijn nickname was daar het resultaat van.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hup Holland!
|
Verbastering van mn voornaam.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Naar de legendarische voetbaltrainer, Brian Clough.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Seven_Days_%28TV_series%29
U.S. Navy Lieutenant Francis "Frank" Bartholomew Parker (Jonathan LaPaglia). His codename is "Conundrum". Leuke serie, vroeger. Altijd blijven hangen. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Is een personage uit de serie Invasion die ik een aantal jaar geleden volgde, vond het wel een relaxed personage. Maar zit eigenlijk al een tijd te twijfelen om m'n username gewoon in m'n eigen naam te veranderen
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tjah.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Het was een middag zoals vele andere, geen zorgen aan je kop en lekker een beetje klieren met je vriendjes op school. Toen ging ik naar de kapper, had opeens ander haar en werd ik een ananas genoemd!
Aangezien dat mijn naam op FOK! was heb ik nu gekozen voor een ander, De FrituurKoning vond ik iets te overdreven want ik wil van mijn naam af (zou je niet denken hé ) dus toen koos ik maar De KnikkerKoning. Ik was vroeger de KnikkerKoning van mijn basisschool, mijn pa zou nog een boek over mij schrijven maar is nooit verder gekomen dan 2 pagina's...Zodoende. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Eerlijk gejat van iemand anders. Geen idee hoe hij eraan kwam. Normaal is m'n nick ook Paultje, maar jullie kennen me inmiddels als Tomasso. Dus.
En nee, niet van David Di Tomasso. Denk ik. Hoewel hij wel in Utrecht woonde, van wie ik het heb gepikt. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Boer Bert is een typetje van Draadstaal. Vind hem niet zozeer het leukst, maar vond in eerste instantie dat zijn naam wel het meest geschikt voor het forum was. Uiteindelijk bleek van niet, want sommigen vonden het raar dat een 'Boer' voor Ajax was
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ricky is fantastische zanger! Daarom heb ik de naam van deze held aangenomen
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
verbastering van mijn echte naam.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Op Fok! was er eens zon topic over een brand en toen wou ik grappig zijn
En toen later werd mijn normale account gebant en toen ging ik lekker verder op die kloon. En ja dat is blijven hangen.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Spreekt voor zich. Vaak geimiteerd (oa door een wat dikkige jongeman in een verwerpelijk tv programma van Talpa) maar nooit geevenaard.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Mijn naam is Sjoerd, spellingscontrole bij word gaf toen zwoerd, wist niet wat zwoerd was, maar vond het wel leuk. Toen 6 jaar geleden registratie bij Fok heb ik me maar zwoerd genoemd, maar later vond ik zwoerd stom, kwam dit forum dacht ik boeien ik noem me wel gewoon weer zwoerd.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
iemand vroeg of ik kon komen draaien op hun feest..
moest ik natuurlijk wel een ''dj'' naam hebben. toen kwam ik uit het niets op stickvis.. Want als je het omdraait staat er visstick |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
![]() Mijne is een verbastering van een verbastering van mijn achternaam.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik at Suikerbrood tijdens het registreren
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
Dude! WTF!dj -> vissticks -> stickvis
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hgl is de afkorting van woonplaats Hengelo omdat alleen mijn voornaam vrijwel overal al bezet was.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik lijk op arafat.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|