![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
.Behalve voor .
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Als ik nu alsnog eten krijg terwijl ik al gegeten heb dan flikker ik dat eten zo over de muur van de Bijlmerbajes heen
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Heb t binnen. Kerel probeerde het nog maar daar trappen we niet in. Dag
.Nu eten
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mijn Sushi is er! Heb alleen net gegeten.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
WOOOOOOOO PIZZA!
Ik ga aanvallen ![]() Bezorger zei dat het niet echt veel drukker was overigens |
|
|
|
|
|
#8 |
|
MN ETEN IS BINNEN
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Prosac bij welk restaurant heb je besteld in Groningen?
|
|
|
|
|
|
#10 | |
!!!
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Nu al
![]() Bij kameraad die meteen om 19u bestelde pas om 21u
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
??Ken het niet, maar kwaliteit zullen we zo zien
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
Ja, dacht het niet. Is al betaald en als je wilt kan ik mijn bon wel even laten zien in mijn mail? Oh vandaar het bonnetje erop ![]() .
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Het is nog geen 19.00 uur. U kunt nog niet gratis bestellen! Klik hier voor de actievoorwaarden.
WTF
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mijn 9 blikjes drinken zijn ook binnen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Scheurden hier het afgelopen uur wel opvallend veel brommers rond
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik heb spijt van mijn keuze, ik had een kleinere pizza met een bak ben & jerry's moeten bestellen
.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
!
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Al binnen bij jullie?
![]() verga nog steeds hier van honger, damskoe is ook te groot __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Fuck you homo's!
Ik mijn eten maken, krijg ik telefoon kan ze het niet vinden !10 minuten bezig geweest, mijn schnitzel is aangebrandt en mijn rijst is drooggekookt maar ik heb wel gratis eten !
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ben eten :p __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
Positief denken, tjakaaaa! |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
De Miso-soep is niet echt een succes.
SSmaakt naar vies water met zeewier en een smaakstof die lijkt op (tabaksrook gemixt met rauwe vis)
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Omg, het is alleen niet te vreten, softijs is nog krokanter dan mijn twister fries
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
![]() De twee biertjes zijn al op. |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Je zal ze vast verdiend hebben
. Maar euh, Fristi?
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wat heeft iedereen tegen fristi?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
fristi
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Suijk
!!!!Fristi !!!
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
ik heb net nog besteld.. stond dat het gratis was nog.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Jeuj!!! Mijn eten is er ook.
Ik trek die doos uit zijn handen, bedankt he! 'Euh, was ie al betaald offe..' Ja, via internet weet je wel. 'Oja, ja, prima dan '. .
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Eet smakelijk
.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Kan iemand de OP aanpassen? Kheb wel eten
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Heuj het is binnen, even kijken
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
|
![]() Die staat in de vriezer voor straks ![]() Op m'n bon stond trouwens iDeal
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat. Echt een uur later besteld gewoon
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Uiteindelijk toch wel tof dat ze het gewoon langer open hebben laten staan.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Actie verlengd blijkbaar, ik ga nog even ijs proberen te bestellen bij een andere toko
.Ondertussen even mijn sate en de patat in de oven, het was ietwat lauw .
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
![]() Actie verlengd __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Thuisbezorgd.nl Actie: Gratis Pizza of ander eten voor iedereen!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|