![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
In navolging van de legendarische Vergiet-Sjaal topics, lijkt het mij een aardig idee om onze geliefde huisdieren eens in het zonnetje te zetten. Je vriendin mag ook uiteraard.
Van welke voetbalcub is jouw huisdier fan? Laat het hier zien middels een foto van je huisdier met een sjaal om. Een shirt om mag ook natuurlijk!!! Leef je uit en verras elkaar. ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik heb geen huisdier en ik ben bang dat mijn vriendin geen voetbalsjaal van mij om wil.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Je mag ook je favoriete ezel van de kinderboerderij voor dit doel inzetten Max. Of de geit waar je zo verliefd op bent.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
denk niet dat ik mijn goudvis een sjaal om krijg
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Onze hond bijt die sjaal meteen kapot
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
even een tvp, onze kat was even op jacht ofzo
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hier ga ik morgen even een fotootje voor maken.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
TS begint
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
![]() ![]() Inclusief Spurs shirt
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Mijn kanaries kunnen helaas geen shirt aan/sjaal om
__________________ Trots, da\'w veur Twente bint! Maak oons nie uut, wat ie d\'r van vind! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hey sjimz, een siamees
Hoe heet ie?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
![]() Ik heb het hem eerlijk gevraagd en hij miauwde: SC Heerenveen natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Een tvp, morgen maar ff foto maken.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
![]() De andere heet Heras Hekwerk. En Ray vindt ze lief
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Leuke foto's
![]() Djamu en Sjimamees ![]() Xena heeft wel wat met VBL : ![]() Geen sjaal maar wuppies :
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik heb geen huisdier
|
|
|
|
|
|
|
#21 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#22 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik heb net een poging gewaagd, maar m'n hond begon gelijk de sjaal op te eten. Misschien is ie toch niet zo'n fan van Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Een paar koekjes doen wonderen:
"Moet dit?" ![]() ![]() Even poseren: ![]() ![]() Toch nog maar even spelen natuurlijk: ![]() ![]() En de poes :![]()
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Mooie hond Riro
. Jammer van de sjaal .Doet me denken aan m'n hond. Vorig jaar zomer moest ik 4 weken op d'r passen, want m'n ouders gingen op vakantie. Ze werd alleen zichtbaar steeds ouder en ze had al flink wat dingetjes. Actrose, moeilijke schildklier etc. Maargoed, ze begon een beetje op te krabbelen weer, op het moment dat ik naar Zuid-Afrika ging, ik gaf d'r alleen niet lang meer. Toen ik terug kwam, leefde ze nog. Ging op zondagavond langs d'r, knuffelen ed, maar ze zag er echt beroerd uit. Die nacht is ze overleden. Alsof ze op me gewacht heeft ![]() Tara !! Om die reden zal ik ooit nooit meer een Rottweiler willen als toekomstige hond. *Zucht* .
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Huisdieren
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Leuke foto's hoor Ri!
En toch blijf ik erbij dat die andere hond ook super leuk was
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Riro's poesje
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
TR, puber.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
gewoon foto's graag.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Posts verwijderd, totaal niet relevant
Dat vecht je maar in PM uit.OT: Ik had ooit een cavia en zo'n klein hard Ajax petje, hadden we die in de kooi gezet, ging ie hem automatisch op z'n hoofd zetten
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
dank je.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Sjimzie, kontekruiper.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
![]() Jewel toch? |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
En daaronder houd je dan de thee warm Robin?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dit was dus een grapje he
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
![]() Wie staat hier op de achtergrond __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
![]() ![]() ![]() Ze waren er niet echt gelukkig mee. ![]() En ja, de muur is vies. __________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
#50 |
Heerlijk, die norse eigenzinnige blik van die katten ![]() Ik ga die van mij straks nog even in een Heerenveen-shirt persen. Hij is al de hele dag boos geweest op de Duitse schilders, hij kan wel wat afleiding gebruiken |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Je huisdier met voetbalsjaal
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|