|
|
#51 |
|
Wil iemand de OP van de SC weer terugveranderen gaarne? Beetje raar dat die spoiler wordt weggehaald die een mod had neergezet.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Sowieso een beetje raar dat ik er niet meer in sta...
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Dat ben ik met je eens.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Missen we een "ben je nieuw? stel jezelf dan even voor!" topic?
Modje die topic kan maken inclusief een sticky? |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
juist
![]() En daarin wordt ook naar verwezen in de welkomstPM
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
![]() ik heb volgens mij nooit een welkomst pm ontvangen ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Ik heb het maar weer gedaan
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Mag WZV SC #419: HOLLAND! naar dit subforum?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "It's like ten thousand spoons when all you need is a knife" (Alanis Morissette) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/d...are-dagen.html
schop richting sport? __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/d...r-utrecht.html
Kan hier deel 2 van worden gemaakt, met een linkje naar het 1e topic? Silenus is nogal een lamme tak. Waar staat 'Feedback ALG' eigenlijk voor? |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
__________________ Rihanna forever |
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Kan het wikileaks topic een schopje krijgen richting Actueel aub.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Oui. Komt 'ie.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Kunnen die reacties van Elwood even verwijderd worden? Plus die van mij en El Capitano?
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Welk topic?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Tegen het seizoen in eten.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Nice! Merci!
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Mag het Oscar-topic van 82e naar 83e?
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Done.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Kan iemand dat geneuzel van SCH in het Aardbeving/Tsunami/Japan topic weghalen?
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Kan iemand het account van SCH weghalen?
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
tvp.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
SCH blijft weigeren om met bronnen te komen ten behoeve van de discussie en gaat vervolgens persoonlijke confrontaties opzoeken. Zie het topic over Kernenergie. Ik kan me niet voorstellen dat ik iets fout doe in deze, maargoed, mocht dit anders zijn, hoor ik het graag. Het enige dat ik doe is vragen om officiële cijfers en bronnen.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Dat topic staat in het verkeerde subforum
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Ik trek me wel weer terug uit het topic, net zoals gister, maar het blijft gewoon vervelend. Ik zal de wijste wel weer zijn.
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Alhoewel de vraag blijft of het zo ondertussen nog wel serieus is wat daar gebeurt.
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Laat ik vooropstellen dat ik over gebrekkige kennis beschik wat betreft dit onderwerp dus ik ben niet de meest aangewezen persoon om hier mee te lezen, maar puur kijkend naar de discussie vind ik het wel mee vallen. Ik snap dat het storend is dat er niet eerder een bronvermelding wordt gegeven, absoluut, maar vooralsnog zie ik geen persoonlijke aanvallen voorbij komen. Zo'n opmerking dat je op een FOK-manier aan het zuigen ben is niet nodig en haal ik er met alle plezier weg, maar inhoudelijk heb ik niet het idee dat de discussie bijzonder veel ontspoort (zeker niet nu er een bron voorbij komt).
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Ik ben nu even de deur uit trouwens, maar ik lees met alle plezier later nog weer na.
|
|
|
|
|
|
#86 | |
. Bedankt voor het kijken en je heldere reactie Kluf .
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Graag of niet jongen. Ik zie er in dit geval weinig kwaads in.
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Het was geen sarcasme. Ik meende het serieus
.
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Oh oke, ik dacht van wel,
. Excuus.
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Done.
__________________ Throw the rascals out! |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Mobiel ,kan iemand studenten SC openen
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
goedgoed
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Opvallend dat als bepaalde mensen hier kanker posten het meteen weg gehaald wordt en wanneer ander het doen is het blijkbaar geen probleem
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Waar? Ik weet niet op wie je doelt
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Jammer dat als bepaalde mensen hier kanker posten het niet gewoon wordt gemeld zodat de mods het kunnen weghalen, maar dat er eerst geklaagd moet worden over het feit dat het er staat en daar meteen een complot in zien.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
of anders doe je topicreport.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Feedback Derde Helft
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|