![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
iemand op fok geloof ik :p
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Het is al gelukt!
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#153 |
![]() + + ![]() + ![]() een gifje, wie kan het ?
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#154 | |
![]() Momenteel is er ook een spandoek in de maak van me usericon, in het groot dus alleen hij heeft vertraging opgelopen ![]() Hopelijk klaar voor de thuiswedstrijd tegen PSV, en vele uitwedstrijden. |
||
|
|
|
|
|
#155 |
|
Mijne op een rare manier gemaakt. Vond alleen het logo zo kaal dus had er wat blaadjes tussengegooid
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
![]() Kan iemand Rataplan (of een betere variant ervan) op de voorgrond zetten van dit plaatje? Bij voorbaat dank. |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Ik zal mijne nevahh veranderen
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Het valt mij ten zeerste tegen dat Yeahinho mij niet noemt bij de herkenbare usericons.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Wel herkenbaar, maar ook een lilleke vent...
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Yeahinho was jij nou diegene die plaatjes HD kon maken?
![]() Zo ja, ben wel benieuwd hoe dat moet
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
HD
.
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Heb een sneeuwicon nu voor in de koude/kerst dagen
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Wil er iemand sneeuw in zn usericon heb toevallig t gifje hierzo
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Doe maar dan!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
kan mijn DurQa DurQ jihad evenbeeld een kerstmuts krijgen van iemand?
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
|
|
|
|
#170 |
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
|
|
|
#172 |
|
Ik heb nu 'The Joker' uit de poliltiewagen hangend als UI, maar ik krijg hem niet bewegend. Ook niet als ik een .gif als plaatje doe, weet iemand hoe dat zit?
Dit is het plaatje dat ik heb: ![]() Als iemand het aanpast (hint), dan heb ik liever een groter deel van de scene (gefocust op zijn hoofd als het vierkant moet zijn):
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Zijn er hier lieve mensen? (A)?
![]() ![]() En mijn huidige plaatje in een gif. : Ik ben diegene zeer dankbaar, en misschien stuur ik een suikerbrood op. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
En als je een lekkere zus hebt stuur ik zeker een suikerbrood op.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Charie meld je maar..
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Hmmm, de plaatjes zijn niet helemaal mooi uitgelijnd. FF verbeteren.
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Ik ben niet kritisch genoeg ;D
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Koning Sjim.
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Moet ik Yeaninho zo teleurstellen, had ik zo'n herkenbare UI en dan verander ik het!
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
|
|
|
|
#184 |
.
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Avatar helden, zou iemand zo´n `flashy´ avatar van een aantal haagse spelers voor mij kunnen maken?
mijn dank is groot
__________________ The Hague Good Fellas |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Flashy usericons (het woord avatar is kut) zuigen.
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
want?
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Knipperende dingen zijn gewoon irritant.
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
|
|
|
|
#190 |
|
|
|
|
|
#191 |
|
Ik wil ook een mooie (bewegende) ADO avatar
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Dhehehe, mijn usericon
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Icon, Smilie en Headers Topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|