|
|
#1 |
|
Misschien leuk om gewoon een centraal klachten/zeik topic te hebben?
![]() Voel ik me ook een beetje thuis ![]() Leuke OP volgt dan vanzelf
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
KLB is nog open hoor
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tuurlijk is KLB nog open, maar dit subforum is bedoeld om iets extras toe te voegen aan het VBL-forum. Dus klachten mogen hier
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dan begin ik met klagen op die achterlijke mongolen Sarpong en Martina. Jezus wat speelden die dramatisch zeg vandaag. Ajax onwaardig. Gun die plaatsen dan aan Eriksen bijvoorbeeld.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Trouwens:
Die teringreclames tijdens films op tv ![]() Zit nu American History X te kijken op Veronica, echt om het kwartier een reclameblok ofzo
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Leuk tentamen vrijdag
moet maar eens gaan leren dacht ik zo
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
![]() K kijk verder ook nooit films op m'n tv
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hebben ze opeens bij de Lidl een ander merk frituur, Bigbiz ofzo
Gevolg ervan is dat 20 frikandellen nu 1.79 kosten en niet meer 1.39 en 8 kroketten 1.79 ipv 1.49 ! Homo's ![]() Klacht: Prijzen omhoog van frituur door nieuw merk !
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
El Lider
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
bedrijven die je een contractaanbieding doen en dan nadat je het heb ondertekend plots intrekken
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
![]() ik heb geen idee welk merk het is, maar ze zijn delicieux.
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Nice een KLB topic.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik moet kiezen tussen PSV en AS Saint-Étienne kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
ALS IK NOG 1 KEER DIE POKKIE RECLAME ZIE DAN GAAT ER EEN FLES BIER DOOR MIJN PLASMASCHERM!
Spoiler
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
Sorry.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Godverdomme tyfuszooi
Het mooiste roeiwater wat ik gezien heb en het draait uit op een drama ![]() Had een boot afgeschreven, bleek het een kutboot te zijn Hij had geen schoenen en er ontbrak een hiel waardoor 1 poot dus los zat Dit zag ik echter pas later. Ik ging het water op bleken de slidings verkeerd te zitten en niet zo'n beetje ook niet, één of andere aap had ze zo goed als helemaal naar voren gezet Ik terugkeren, leg ik aan zie ik de ENIGE motorboot die op het water is langsvaren en ik vreesde al het ergste! Net toen ik uit wilde stappen vloog er een golf over me heen waardoor ik kletsnat was !! Slidings goeddoen en water eruit halen en ik kon weer het water op! Toen merkte ik dus pas dat die ene ''schoen'' gewoon totaal geen schoen had waardoor je gewoon met je poot los zit. Toen ben ik maar omgekeerd omdat ik er echt genoeg van had 40 minuten bezig geweest en maar 2 minuten op het water gezeten met zulk goed weer ![]() En degene die wel de goede boten hadden waren er na 45 minuten nog steeds niet ![]() Gaat over roeien, ik weet het
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Me bier is op :/
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Talpa
![]() Sorry
|
|
|
|
|
|
#34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() .... ....Toch een mooie tijd
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
ik kijk gelukkig bijna geen tv meer
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Kutknie! Godverrr
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
NOGSTEEDS ZIEK HOERENHOERENHOEREN!
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Oja! Verkoudheid opgelopen door vriendin, sinds vanochtend zit m'n rechteroor dicht.. Niet leuk muziek luisteren zo..
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Morgen van 9:20 tot 12:15 wachten op een uurtje Engels waar ik toch niks hoef te doen.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nog steeds enkel verrekt en wat nog wel niet meer. 3e Keer sinds de voorbereiding dat ik hem blesseer, blijft een zwak punt van me
Al 2 jaar last van en me nu inmiddels al ongeveer 15 keer een paar weken aan uitgeschakeld
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Eind volgende maand 3e knieoperatie
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
|
Wat heb je precies als ik vragen mag?
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Ouch
Sterkte ermee! Zelf jaren terug m'n knieschijf uit de kom gehad, ook nog steeds last van maar een kruisband afscheuren lijkt me toch 'n stuk erger![]() EDIT: Nu bedenk ik me dat ik eigenlijk meer last heb van m'n knie waar nog nooit wat mee is gebeurd dan m'n ontkomde knie..
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
KLB
|
|
|