|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die op mag weer eens upgedate worden.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Ik had er niet eens naar gekeken
Maar hey, maak dan een nieuwe, dan beschouwen we deze als
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Was meer een note to self. Deze kan prima open blijven.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Het eerstvolgende topic zal pas het volgende seizoen opengaan dus wat mij betreft sluiten wij deze en ga jij even creatief zijn
Dat, of we gaan de gehele avond slowchatten tot dit topic vol is en dan kun jij #6 openen. Dus, Chelsea morgen tegen Swansea hè? Ik verwacht een 2-0 winst voor Swansea met een uitstekende Gylfi Sigurðsson die jullie gehele centrale verdediging, bestaande uit een Luiz ( ) en Cahill opensplijt met zijn geweldige steekpasses.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nee joh, ik kan die op updaten, zonder dat jij er iets aan hoeft te doen. Magic!
Tegen norwich en qpr ging ik op de grond liggen, zo slecht dat het was. Maar swansea speelt aanvallender, dat moet helpen. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Als dat de enige blijkt te zijn dan heb ik daar verder geen problemen mee en is mcyodogg ook blij. Win-win situatie
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
De Bruyne komt dus in de zomer.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Blijf eens van Jovetic af....
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik verwacht eerlijk gezegd geen deals meer vandaag, of het moet dat ventje van forest zijn. Maar ja, zou niet voor het eerst zijn dat er gekke dingen gebeuren op het eind.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Slechts £67.7m verlies gemaakt vorig seizoen.
Toch een Torres+Luiz. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
De scouts van Chelsea hebben weer een slachtoffer binnen: Andreas Christensen uit Brøndby.
De Deen (15) is behoorlijk lang voor zijn leeftijd: 1m83. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ook bij Ajax stage gelopen vorig jaar dacht ik.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Hier lacht AVB nog...maar ondertussen
|
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nou, wie wordt de opvolger? Mourinho? Guardiola? Ranieri?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Verandert geen reet dit, het is nog steeds een puinhoop.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mourinho. 75%.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Brian Clough bij Leeds all over again.
Lees de frontpage maar als je de vergelijking niet snapt. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Omdat er van bovenaf allerlei destructieve dingen bedacht worden (het korte termijn denken \ geldgedreven, niet voetbal). En dat straalt uit naar elk niveau onder dat.
En AVB is mislukt omdat hij de kleedkamer verloren heeft. Maar dat is niet geheel zijn schuld. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Goed beleid
Gaan jullie Torres ook nog ontslaan? |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Het is natuurlijk idioot en de kloppende tumor van het voetbal, maar zulke geldverspilling kan ik smakelijk om lachen.
Je zou denken dat zo'n oliejosti er op een gegeven moment ook klaar mee is, dus ik hoop dat ik over een half jaar (en het half jaar daarna) weer smakelijk kan lachen. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ferrer
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hoeveel kostte het ontslaan?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Godverdomme.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Ik hoor net dat Di Matteo ook alweer is ontslagen omdat hij na één dag nog niets heeft weten te winnen
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Eddie Newton is ook terug als assistent. Het illustere duo van Albion vorig seizoen, nu dus bij Chelsea.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Mijn god.
|
|
|
|
|
|
#37 | |
.
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
WTF.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ach,wat is nou 52 miljoen euro. Daar kun je in Engeland maar één faalspits voor kopen..
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Eerste leg halve finale tegen Man Utd: 1-2 op Old Trafford, daar waar ze vorig jaar nog afgedroogd werden.
Naughty Naughty viel ook nog in, och wat hoop ik dat hij gaat doorbreken bij Chelsea
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tim Krul, Tiote, Falcao en Hulk op het lijstje bij Chelsea
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Krul zie ik het nut niet echt van in, Tiote zal wel, maar die laatste twee
![]() Jacob Mellis is vandaag trouwens ontslagen voor het gooien van een rookgranaat in de kleedkamer, waarna het hele complex moest worden ontruimt . Zijn maatje Clifford die het spul meenam komt weg met een boete.
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ach, ik denk dat Hulk steeds minder gemotiveerd raakt, zijn prestaties zijn iig niet meer zo bizar als voorheen, en hij wordt ook wat ouder. Porto zal op een gegeven moment wel willen en moeten cashen.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hij is 25 en heeft net een nieuw contract toch?
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
!) te ontvangen? ![]() Ze happen bij 40 miljoen echt wel toe. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
of ze laten hem gewoon dan niet gaan?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik denk niet dat Chelsea dat soort geld kan uitgeven als ze CL-voetbal mislopen. en als je het al uitgeeft, er is teveel mis aan het team om het aan 1/2 spelers uit te geven.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |