![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Selectie: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Weebl; 03-05-12 om 00:20 |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
@DuncanCastles Write about football for The Sunday Times, The National and Champions magazine among others. Retired monkey boffin. These are my views. |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Geruchten
![]() Als het waar is hoop ik dat Del Bosque terug wil komen. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Officieus kampioen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lekker voorbarig. Natuurlijk is het tof om na twintig duels zeven punten voor te staan, maar dan ben je er dus ook nog lang niet, met nog achttien wedstrijden te gaan.
Moet wel zeggen dat het er erg goed uit ziet. Er zijn op papier nog drie echt moeilijke uitduels te gaan: Camp Nou, San Mamés en Vicente Calderón. Bij Atleti winnen we toch altijd, dus dat zou ook geen probleem moeten zijn. Athletic is wel te pakken. Dan moet je nog naar Osasuna en Villarreal, waar je best eens punten kan laten liggen. Bij Getafe, Rayo, Betis en Granada zie ik eigenlijk weinig problemen op dit moment. En thuis kan je iedereen hebben. Wel moeten buiten Barça de echt moeilijke nog komen: Valencia en Sevilla. Enige minpuntje is dat we bonuslevel Zaragoza al twee keer gehad hebben. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#6 |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Haha die Pepe. Niks veranderd
.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Morgen moet het weer gebeuren!
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Levante is dit seizoen wel de enige ploeg naast Barcelona die van ons kon winnen. Maar aangezien ze op bezoek komen moeten ze gewoon met 3-0 (zal wel 3-2 worden
) naar huis gestuurd worden.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tien punten voorsprong dus inmiddels, met het volgende programma nog:
Thuiswedstrijden: 18 februari REAL RACING CLUB 4 maart ESPANYOL 18 maart MÁLAGA 25 maart REAL SOCIEDAD 8 april VALENCIA 15 april SPORTING DE GIJÓN 29 april SEVILLA 13 mei MALLORCA Uitwedstrijden: 26 februari RAYO VALLECANO 11 maart REAL BETIS 21 maart VILLARREAL 1 april OSASUNA 11 april ATLÉTICO DE MADRID 22 april FC BARCELONA 3 mei ATHLETIC CLUB 6 mei GRANADA Ondanks de voorsprong reken ik me, met het oog op de lastige opeenvolgende uitwedstrijden bij Villarreal, Osasuna, Atleti, Barcelona en Athletic, nog lang niet rijk. Barça heeft op het oog wat makkelijkere uitduels voor de boeg nog, met Sevilla en Levante als lastigste opponenten. Maargoed, het gaat uiteraard voortvarend. Er ligt nog altijd de mogelijkheid om de beste kampioen in de geschiedenis te worden, als er honderd of meer punten behaald worden. Twee jaar terug behaalde Barcelona er 99. Momenteel heeft Real Madrid 58 punten. Met nog 16 wedstrijden voor de boeg is een totaal van 106 punten mogelijk. Om de honderd te halen moet er nog 14 keer worden gewonnen, of 13 keer met de overige drie duels eindigend in een gelijkspel. Ook is het zeer goed mogelijk het record van meeste doelpunten voor in een seizoen te verbreken. Dat record staat al op naam van Real Madrid. In het seizoen 1989-90 scoorde Real Madrid 107 keer in de competitie. De teller dit seizoen staat op 75 doelpunten uit 22 duels. Als hetzelfde gemiddelde zich doorzet dan stokt die teller aan het einde van het seizoen op 130 treffers. Overigens is ook Barcelona nog op koers het oude record te verbreken, zij scoorden 63 goals in 22 duels. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Je moet ook meenemen dat Madrid en Barcelona waarschijnlijk ver komen in Europa, dat kan ook nog wel punten gaan kosten.
Maar dit mag Madrid natuurlijk nooit meer weggeven. Doen ze dat wel, dan hebben we het er over 20 jaar nog over. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wat is het record? Newcastle gaf ooit eens 15 punten voorsprong weg is het niet?
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Met het recente omkoopschandaal denk ik dat daar toch meer aan de hand was. Ook zijn er zat geruchten dat we de laatste competitiewedstrijd verkochten aan Rizespor zodat Bursaspor zou degraderen. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Doet Redondo nog iets voor Real Madrid?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat valt dan toch nog wel mee?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Niet dat ik weet (zou best kunnen hoor, ik ben daar niet zo in thuis).
Maar hoezo? __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik las in de Hard Gras van augustus een verhaal over Redondo en ik was benieuwd of hij nog iets deed voor Real....
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
![]() Onderbroekenlol bij Real. __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
In Londen om te househunten. Denk dat ie na een titel wel weggaat, maar misschien is het om de Madrid leiding onder druk te zetten.
Laatst gewijzigd door mcyodogg; 29-02-12 om 16:26 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Of voor zijn bijbaantje als bondscoach van Engeland
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Familievete omdat Benzema zijn oude oma afpoeiert wat betreft geld
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat stuk is ook echt zo geschreven dat Benzema wel een enorme schoft moet zijn en zijn familie onschuldige slachtoffers. Ik zeg niet dat het onwaar is, maar ik zou het ook niet zomaar allemaal voor waar aannemen, helemaal als je het verhaal gewoon totaal niet kent.
Mooie goal inderdaad wel ja
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zou zomaar kunnen dat hij al jaren geen contact heeft met die kant van de familie?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
![]() kan me zo voorstellen dat de familie van benzema uit 300 leden of iets bestaat met die inteelt berberfamilies, gaat aardig wat kosten dan. Wel raar dat je via de rechter zoiets kan afdwingen, het is zijn eigen verdiende geld. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Andere omas moeten toch ook met een pensioentje van 800 euro rondkomen.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Halve finale CL gehaald. Bayern de tegenstander. Eerst naar München, dan in Madrid, dan weer naar München.
|
|
|
|
|
|
#31 |
![]() Ik heb het gevoel dat hij nog niet helemaal hersteld is. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wtf die kop
![]()
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
3 prachtige goals vanavond.
CR7 ![]() Kaka ![]() Welke Maria? Di Maria
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sahin ook wel lekker bezig
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Alleen voor merchandise in desbetreffende landen. Niet een heel onlogische beslissing.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tsja, triest dat het 'nodig' is. Maar als het geld oplevert...
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Je logo aanpassen voor de centen.
![]() Trieste zaak. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik zie het probleem niet zo. Het logo blijft in wedstrijden en op tenues en andere merchandise in de moderne wereld gewoon hetzelfde. Daar waar het logo er anders uit ziet kom ik toch nooit.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 | |
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Het is vrij bekrompen om merchandise niet te willen kopen omdat er een symbool opstaat van een religie die je niet aanhangt (terwijl het logo als geheel niets met religie te maken heeft). Ik begrijp dat het allemaal om geld gaat, want de exorbitante salarissen moeten natuurlijk wel betaald worden, maar heb er wel een wat raar gevoel bij.
__________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Uitgoaltje gehaald. Hop.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wat een zielig clubje gefrustreerde debielen is het ook. Coentrao, Ramos, Marcelo. Alledrie hadden rood moeten hebben.
In de 93e minuut nog even iemand vol van achteren trappen zonder kans om de bal te spelen. Gadverdamme. En dan zo'n figuur langs de lijn wat 90 minuten lang met een zielig verongelijkt gezichtje loopt rond te krijsen. Bah. Mag lijen dat Barcelona ze nog inhaalt. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Mag lijen dat ze uiteindelijk allebei kapot gaan met hun schulden.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dat ook, uiteraard.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Deze club
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Deze club
![]() Dit team op dit moment ![]() Sommige spelers
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Real Madrid CF #8: Campeoooooooones
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|