![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() Sat 13 Aug - West Brom (A) Sat 20 Aug - Tottenham Hotspur (H) Sat 27 Aug - Arsenal (H) Sat 10 Sep - Bolton Wanderers (A) Sat 17 Sep - Chelsea (H) Sat 24 Sep - Stoke City (A) Sat 1 Oct - Norwich City (H) Sat 15 Oct - Liverpool (A) Sat 22 Oct - Manchester City (H) Sat 29 Oct - Everton (A) Sat 5 Nov - Sunderland (H) Sat 19 Nov - Swansea City (A) Sat 26 Nov - Newcastle United (H) Sat 3 Dec - Aston Villa (A) Sat 10 Dec - Wolves (H) Sat 17 Dec - QPR (A) Wed 21 Dec - Fulham (A) Mon 26 Dec - Wigan Athletic (H) Sat 31 Dec - Blackburn Rovers (H) Mon 2 Jan - Newcastle (A) Sat 14 Jan - Bolton Wanderers (H) Sat 21 Jan - Arsenal (A) Tue 31 Jan - Stoke City (H) Sat 4 Feb - Chelsea (A) Sat 11 Feb - Liverpool (H) Sat 25 Feb - Norwich City (A) Sat 3 Mar - Tottenham Hotspur (A) Sat 10 Mar - West Brom (H) Sat 17 Mar - Wolves (A) Sat 24 Mar - Fulham (H) Sat 31 Mar - Blackburn Rovers (A) Sat 7 Apr - QPR (H) Mon 9 Apr - Wigan Athletic (A) Sat 14 Apr - Aston Villa (H) Sat 21 Apr - Everton (H) Sat 28 Apr - Manchester City (A) Sat 5 May - Swansea City (H) Sun 13 May - Sunderland (A) En Scholes is terug! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
We mogen nu Liverpool uitschakelen
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Loves C, R en M
|
Welk doel heeft de FA daarmee denk je? Of heeft iemand anders de boel voorgekookt?
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#5 |
|
De ITV heeft er veel geld voor neergelegd, dus willen ze op zijn minst één aantrekkelijk affiche hebben. Dat kan een 'hete' derby zijn maar ook dit.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wat is het ook een grote boze wereld he Koekie. Al die complotten
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kan het hier gewoon over Man. Utd gaan.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Loves C, R en M
|
Nu blijft er alleen wel een saaiere finale over, en daar zal ITV weinig nut aan hebben. Zowel Pool als SCUM leveren veel kijkers of. Als een van de twee uitgeschakeld wordt scheelt dat veel kijkers in de volgende ronden. En ook daarom zou het dom zijn als ITV dat dus zo voorkookt. TV maatschappijen hebben over het algemeen om die twee redenen dan ook liever dat de (kijkcijfer)toppers er langer inblijven. Niet logisch dat ITV het zo voorgekookt heeft.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Loves C, R en M
|
Nee. Dat mogen jullie helemaal niet
![]() Ik ben benieuwd hoe gezellig Evra welkom geheten wordt. Het is in ieder geval de laatste wedstrijd dat Suarez geschorst is. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
2 weken later is sowieso Man Utd - Pool voor de competitie.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bazenclub
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
De frontman van Joy Division (en de voornaamste reden van de doorbraak) kwam niet uit Salford, maar uit Macclesfield. En hij was groot Manchester City fan.
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wat bedoel je: Macclesfield was de grootste reden van de doorbraak of Curtis was de reden?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Curtis, en Rob Gretton. Maar dat is meer voor het muziektopic,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Welke positie hadden deze gasten?
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Weet niet of ie al langs was gekomen. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Leuk!
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
GibSHOOTson.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dat zou ik prima vinden maar dan moet er van onze kant wel geld bij denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
DE VLAG HANGT AL UIT BIJ MIJ
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hoezo kan zo'n kneus nog een transfer naar Everton verdienen
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dat zou dubbel genot zijn, meer dan welkom maar ik denk dat we met 't vertrek van Gibson al meer dan genoeg vuurwerk op de transfermarkt hebben gekregen.
Oh, de vlag gaat echt uit als die toch eens opstapt
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Ik durf dit pas te geloven als het echt helemaal rond is
![]() Laat Rodwell wmb maar zitten, die is toch naar verhouding veel te duur. |
|
|
|
|
|
#31 | ||
Al ben ik meer verheugd dat Gibson vertrekt, dan dat we Morrison gaan verliezen denk ik.
|||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Meh, voor het geld hoeven ze Morrison niet te verkopen. Of loopt zijn contract af ofzo?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ja
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Even wachten op morgen om te kijken of dit klopt (linksbovenin dus hè)
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
Ja dus
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik zie helemaal geen plaatje
Maar goed, dan staat er een andere vliegenvanger op de goal. Zaak is dat ze heel niet in scoringspositie komen.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
En ik maar denken dat De Gea ziek is, maar hij kan wel de kou trotseren om op OT de wedstrijd zien
|
|
|
|
|
|
#39 | |
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Precies, de PD is ook nog een stuk minder uitdagend.
|
|
|
|
|
|
#41 | ||
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Net nu Barca aan het aftakelen is, vertrekken naar een competitie die (straks) gedomineerd wordt door Man City.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Giggs gaat nog een jaartje door.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Heb weinig met Manchester United, maar wat een held is dat. Tegen de 40 aan en nog steeds van waarde op het hoogste niveau. Met enige afstand de populairste speler uit het huidige team onder de fans, neem ik aan?
__________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
|
![]() Vandaag wel de slechtste man bij Utd trouwens
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Af en toe is 't een meerwaarde, als hij er nog eens 'n rush uitperst en zijn sterke punt is z'n passing en 't gevoel wat hij in 'n bal kan leggen. Als 'ie dat niet heeft (zoals vandaag), dan heb je eigenlijk niets aan 'm. Maar gelukkig heeft 't Utd geen punten gekost, ik had 'm al lang gewisseld in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
#48 | ||
|
Nani krijgt 'n salarisverhoging:
|||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik schaam me eigenlijk kapot dat ik fan ben van deze club, ongelofelijk. Wat 'n ongelofelijke wanprestatie.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Wat een drama inderdaad. We gaan dat gekke ding nooit winnen
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Manchester United #7 - Delaney, Berry, Best, Robson, Cantona, Beckham, Ronaldo... Owen?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|