![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Ja, hoezo?
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Dat is geen juist voorbeeld, die is bijna 25.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
hmmz idd, dacht dat ie jonger was
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Wel een leuke speler, daar niet van. Zou Real vaker moeten doen (niet alleen Real overigens), dat soort voetballers gebruiken als back-up.
Een bank met Callejon, Canales, Soldado etc. is toch leuker dan een bank met Altintop, Coentrao en Di Maria. Anderzijds natuurlijk beter dat die jongens gewoon altijd spelen, dus bij de Valencia's e.d. zitten. Echter is dat niet meer zo spannend momenteel, vanwege die enorme scheve verhoudingen binnen het voetbal. 10/15 jaar geleden kon men zich nog echt onderscheiden met hun eigen spel. Dat fanatieke publiek erachter, vlijmscherp en leep countervoetbal op een agressieve manier met allemaal wel begaafde voetballers. Fantastisch. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Wat is dit nu voor onzin
![]() Spoiler
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
Jeetje wat laat Mancini zich hier kennen zeg. Als die jankbal nog voor City komt te spelen vind ik dat toch wel genant voor de club, let alone dat dit ook voor een negatief sfeertje binnen de club kan zorgen. mmm..laat maar komen dus
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Mancini
![]() Nam ik al niet zo serieus, maar alle geloofwaardigheid is nu wel vervlogen. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Benieuwd wat dat gaat worden.
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Tevez maakt gebruik van het feit dat Man City hem wel zal moeten doen terugkeren, willen ze een behoorlijke transfersom nog kunnen vangen.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Mancini
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
*wacht op 'n volgende melding van 'n training-bust up*
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Hoorde ik het goed dat ze dankzij deze overwinning alle competitiewedstrijden in eigen huis gewonnen hebben kalender
![]() Zo jah
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Ja thuis zijn ze niet te verslaan. In heel 2011 en 2012 alleen een 1-1 tegen Fulham in februari vorig jaar. In de competitie dan, want Liverpool won er laatst wel voor de League Cup, United schakelde City uit voor de FA Cup en Napoli pakte ook een 1-1 in de CL.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
#121 | |
|
Jij hebt het altijd over de islamisering van het voetbal en hoe slecht dat wel niet is. Toch juich je City toe... |
||
|
|
|
|
|
#122 |
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
Inderdaad Sjimmie, ik snap er ook weinig van. Verbazingwekkend
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Ik heb dat verschil vaker uitgelegd.
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Kan wel zijn maar vanwaar ben jij dit seizoen ineens City minded in Engeland geworden.
Koekebakker vorig seizoen: Terwijl je nu juist op Arsenal en United afgeeft... Apart... |
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
United heeft voor mij afgedaan met dat afzichtelijke voetbal. City vind ik leuke spelers hebben en het zou weer eens wat verfrissend zijn. Dat is anders dan bijv. het Chelsea van Mourinho dat gewoon lelijk defensief voetbal speelde. Ben nog steeds geen City fan of liefhebber van die sjeiks maar het zijn bijna allemaal poenclubs met malloten aan het hoofd.
|
|
|
|
|
|
|
#127 | |
Niks mis mee verder hoor... |
||
|
|
|
|
|
#128 |
|
En dan bij Arsenal - Milan klagen dat beiden van 'de Arabieren' zijn vanwege Emirates op het shirt
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ik koop geen shirtjes van City en heb verder ook niks. Maar dat jij erop uit bent om mij te kleineren en weg te pesten is al eerder onthuld. Kijk toch eens in de spiegel kerel.
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Dat was een constatering. En ja, dat is jammer maar het is mooi als eens een nieuwe naam (terug) aan de top verschijnt.
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
|
|
|
|
#132 | |
|
||
|
|
|
|
|
#133 |
|
|
En uiteraard Arsenal, dat ook een aantrekkelijk en aanvallend ingesteld team is geweest door de jaren heen. Maar ja, dat pretentieuze hè...
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#135 |
|
En Utd is pas dit seizoen belabberd gaan spelen? Dat doen ze al 3 jaar Koek, dus je lult gewoon uit je nek.
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Spelen een oefenduel in China tegen Arsenal op dezelfde dag als de opening van de Olympische Spelen
Gelukkig maken ze zichzelf kapot zo. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Mjaa, dan begint de voorbereiding voor het nieuwe seizoen alweer voor die clubs. En ze zijn niet de eerste club(s) die een toer doen door een ander continent voor wat doekoes.
KK
|
|
|
|
|
|
#138 | |
![]() Zag je bij United ook met hun Aziatische fans, het voetbal boeit ze niet behalve dat ze foto's gaan maken van Ferguson nadat ze met 1-2 verloren hebben ![]() De echte doodsteek voor het voetbal. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Had dit trouwens nog niet eerder gezien maar wel grappig
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#140 |
!
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Jawel.
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Weet het niet zeker, een overheid kan wel iemand dwingen grond te verkopen. Maar voor een voetbalclub is dat toch wel wat anders.
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Om hem makkelijker te kunnen slijten in de zomer?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Kwestie van geld denk ik inderdaad.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Hij kan natuurlijk ook gewoon geniaal goed voetballen
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Dit natuurlijk. Balotelli laat het nu het belangrijk wordt afweten, en Nasri is nog steeds wisselvallig.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Manchester City #3: De beste in de derby.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|