![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 |
|
Eind november naar Schotland
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dit weekend naar Gladbach - Hannover 96.
Volgende maand Aberdeen - Motherwell .
__________________ PSV! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Komende zondag ga ik naar Schalke - Augsburg.
Zijn er mensen die ervaring hebben met parkeren daar? Ik zag dat je dicht bij het stadion een grote parkeerplaats hebt, maar sta je daar na afloop dan niet lang vast of zit je redelijk snel weer op de snelweg? Iemand eventueel alternatieven? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wij hadden de auto in de aangrenzende woonwijk geplaatst, achter zo'n park. Inderdaad ook met het idee dat je anders te lang vast zou staan na de wedstrijd.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dit weekend Gladbach - BVB volgende week waarschijnlijk 3 potten meepakken:
Duisburg - Karlsruhe SC VfL Bochum - Fortuna Düsseldorf Borussia Dortmund - 1. FC Kaiserslautern __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Wij stonden hier: Surkampstraße 92, Gelsenkirchen, Deutschland - Google Maps __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Genot heb net voor Maart een paar dagen Praag geboekt:
Bohemians Praag - Hradec Králové Sparta Praag - Banik Ostrava Dukla Praag - Slavia Praag allemaal in het weekend dat ik er zit dus hopelijk vallen die een beetje gunstig. __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Op 20 mei naar Servette FC - FC Basel
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
19e naar Schalke - Wolfsburg en 23e naar Anderlecht - AZ
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zondag naar Wuppertal - Köln II.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#15 |
![]() Leuk stadion hoor. Ook even de Schwebebahn proberen als je de kans hebt, al is de kans groot dat die nu niet gaat. __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kak. Naar die monorail keken we juist uit. Is het te koud ofzo daarvoor?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vrees er voor, toen ik er was was het regenachtig en toen ging die ook al niet.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Iemand ervaring met kaarten voor Standard Luik? Ik wil op 26 februari naar Standard-Sint Truiden, maar kan nergens vinden hoe ik aan kaarten kan komen. Of kan ik dat gewoon op de wedstrijddag aan de kassa kopen?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik ben er dan ook. Maar ik heb geen idee eigenlijk. Er worden altijd kaarten voor ons geregeld. Ben je alleen? Kan wel kijken of ik iets voor je kan regelen.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nee, ik ga samen met drie anderen. Ik heb de club ook gemaild, maar nog geen antwoord. Ik wacht dat eerst wel even af. Het duurt immers nog wel even voor die wedstrijd is.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Heb je wel in het Frans gemaild?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hehe. Een bekende van me heeft een tijd terug al eens mailcontact over iets anders met ze gehad. En dat ging ook in het Nederlands
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Mijn ervaring is dat ze heel slecht zijn met terugmailen wat betreft tickets. Zeker in het Nederlands.
Dan kun je beter even bellen. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gedaan. En het is nu al uitverkocht
![]() Dan maar eens kijken of er een andere optie is om te combineren met Racing Genk-Club Brugge, waar ik gelukkig al wel kaarten voor heb. __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Voor je plezier naar (Standard) Luik gaan
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Als ik de verhalen mag geloven hebben ze daar de beste sfeer in België en misschien wel van de hele Benelux.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
![]() Maar is altijd wel een goeie sfeer idd, ben er 2x geweest ![]() Kan wel kaarten voor je regelen voor Charleroi - St. Niklaas denk ik als je wil
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Standard heeft inderdaad veruit de beste sfeer van Belgie
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
![]() had ff niet op de tijden gelet
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik denk dat we ook maar even een bezoekje gaan brengen aan Heist-Eupen. Eupen staat eerste, dus topper in de Tweede Klasse
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Krijg vandaag te horen of ik een kaartje heb voor Dortmund - Hannover.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Morgen naar de derby van Frankfurt
Is die algehele afgelasting in het amateurvoetbal toch nog ergens goed voor. __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Heb je genoeg doelpunten gezien in ieder geval.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bij Standard heb je niks gemist Grunner..
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
0-0 zag ik. RC Genk-Club Brugge daarentegen was erg tof. Goede sfeer ook en 3-0
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Mokum
|
TYNE-WEAR DERBY 2012
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Mooie beelden. Ik zie het al voor me dat Ajax op zo'n manier naar de kuip wordt gebracht. (Of andersom)
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Maak je die filmpjes steeds zelf RPS? Zo ja, cool man!
Heb je ook een website of zo? Zelf kaarten geregeld voor Fortuna - Union Berlin, laatste speeldag. In Mei zit ik een weekje in Frans Baskenland. Zodoende wil ik kaartjes voor Toulouse en Bilbao bemachtigen. Iemand daar ervaring mee?! __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Begin mei zit ik in Berlijn en toevallig speelt Hertha BSC dan haar laatste wedstrijd van het seizoen thuis tegen Hoffenheim. Welke vakken zijn aan te raden?
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hopelijk kan ik een uitduel van FC Kopenhagen bezoeken binnen de komende maanden.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ben je joods?
|
|
|
|
|
|
#45 | |
.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dat boeit me niet dan, ik ga als het goed is een weekend naar Kopenhagen en hopelijk dan met een vriend mee met FCK.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Waarom dan een uitduel bezoeken? Zit je echt op een exacte datum daar?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Sparta Prasg - Banik Ostravs
Bohemians -Hradec Kralove Dukla - Slavia mee gepakt dit weekend. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
Maar ik weet nog niet of ik ga, en wanneer ik ga en of ik dan uberhaupt mee kan met FCK
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Alvast wat filmpjes van mijn bezoek uit Praag:
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Buitenlandse wedstrijden bezoeken #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|