![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() De selectie: Keepers: ![]() FRIEDELLLLVerdedigers: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Middenvelders: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aanvallers: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Chronisch geblesseerd ![]() ![]() OP is hier te vinden. NIEUWS Football | Barclays Premier League | Tottenham agree Adebayor loan deal | ESPNSTAR.com Laatst gewijzigd door Conundrum; 13-08-11 om 00:17 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Doe eens heel gauw een andere TT en de OP er gewoon in.
Ik zal de OP binnenkort wel weer eens bijwerken. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Adebasjur, give him the ball and he will scur
![]() insert epische adebayor.gif
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Op moest ik even opzoeken, Sjims. Met de TT is niets mis
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hmmm had hem liever in het tweede van Man City gezien.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
![]() ![]() Ach, hebben we met Weebl wel weer een fan erbij
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Adebayor, WUM eerste klas.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]()
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Maar als hij 15 - 20 weet te maken kan Spurs nog best gevaarlijk worden. Arsenal op 6?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Adebayor
![]() Ben zijn enige fan
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Nee hoor, ik ben ook een fan van hem! Ik vind hem echt bijzonder sterk/goed. Maar erm...Adebayor bij Spurs?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Thanks Spurs. De enige wedstrijd die Adebayor goed speelde was tegen jullie.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Gebroken nieuws op Skysport.
Scott Parker overgenomen van West Ham. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
- fout -
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Rafael vd Vaart schijnt niet ingeschreven te staan voor de Europa League door zijn blessure. Werd 'n stuk ernstiger ingeschat dan nu blijkt, hij had misschien deze week alweer minuten kunnen maken. Toch wel 'n fail, ondanks 't feit dat Redknapp totaal geen waarde hecht aan Europees voetbal dit seizoen, hij gaat voor de PL.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Alleen maar verstandig. Dan kan Raffie zich focussen op belangrijke dingen
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Scoren tegen Arsenal bijvoorbeeld
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Scott Parker is echt de missing link. Slimme harde werker, geeft modric en vdv de mogelijkheid hun genie te tonen. Top aankoop.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Top 5 en ik ben tevreden.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Het spel zag er gisteren toch wel weer goed uit hoor. Boven de clubs uit Manchester zie ik ze niet eindigen (al maken ze de laatste weken een betere indruk dan Man Utd), Chelsea is moeilijk maar niet onmogelijk en Liverpool en Arsenal moeten ze eigenlijk vrij makkelijk voor kunnen blijven.
Centrum van de verdediging is wel een risico, ze lijken daar allemaal wel erg blessuregevoelig. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
En ze blijven maar winnen. Zou uiteindelijk wel leuk zijn om een keer de beste van Londen in de eindranglijst te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dat zal lang geleden zijn.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Corluka verhuurd aan Bayer Leverkusen.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Louis Saha binnen?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Say WHUT?! Die krijgt waarschijnlijk een blessure onderweg naar Londen
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Saha vind ik nog best aardig als vervanger voor Ade in de wedstrijd tegen City
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Pav weg naar Lokomotiv Moskou....
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Pav weg en Saha halen. Tja..
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Gat VdV weer eens achter de spitsen of op het middenveld, want tweede spits is echt niks
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Vaart werd gisteren wel gemist, Adebayor stond echt op een eiland.
Dawson speelde wel weer als een baas. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Parker
Held dat het is zeg, geniale speler! En die driehoekjes op het middenveld zijn ook om van te genieten zeg tussen Parker, Modric en Livermore. Jammer dat Bale die kans om zeep hielp gisteren, hij speelde sowieso niet zijn beste wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bale was gewoon slecht. Die schwalbe was wel episch. Gelukkig overleefde hij wel die aanslag van die Huntelaar met tattoos.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Redknapp is dus niet schuldig aan belastingontduiking.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
En Hazard gaat komen, althans hij is persoonlijk rond.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wie gaat er dan sneuvelen als basisspeler?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Voetbalzone - 'Begeerde Hazard geeft jawoord aan Tottenham'
edit; net ook geplakt in Hazard topic, maar omdat sjims deze kickt zonder bron hier ook maar even. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik ken Hazard niet heel goed, maar dat is toch wel een heel ander type dan Modric? Stuk minder box-to-box.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Maar het laat wel zien dat de Spurs rijzende zijn. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik had deze keuze ook niet van Hazard verwacht. Eerder de grote 4 chelsea arse, city en utd.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bale linksback en Hazard linksbuiten zou ook wel vies zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Aan jood aan het hoofd
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Laat Modric/Bale dan maar naar Utd komen ja, aardig gedaan van Spurs. Die jongen had overal in Europa kunnen voetballen bij de absolute top.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
|
Maar er zit ook een investeringsmaatschappij achter, dat zal ook helpen. Overigens vind ik het allemaal maar vage berichten, moet nog zien of ie ook echt gaat tekenen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tottenham Hotspur FC #3. Rellen met Adebayor?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|