![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
Capello laat 'AS Roma-flirt' links liggen __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Laat Luis Enrique nu maar gewoon zitten... Capello ben ik niet zo kapot van verder.
Zou graag Ancelotti eens zien, als de tijd rijp is. Verder ben ik altijd voorstander van continuïteit. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Zou ook bizar zijn om nu Luis Enrique alweer te ontslaan. Zeker omdat hij een coach is die een lange termijn-visie heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Lijkt me ook een onzinbericht, het past niet bij Roma om Enrique nu al te ontslaan en sowieso lijkt de weg omhoog de laatste weken ingeslagen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Alles voor een paar extra posts.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Ik las in de live-topics dat Emanuelson en Heitinga hier genoemd zijn?
Lijkt me vooral voor Emanuelson een mooie kans, hij moet toch wat meer speeltijd hebben. Misschien dat het een klein treedje lager wel lukt. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
En voor Heitinga juist een stapje vooruit.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Het wordt hoog tijd dat er weer een Nederlandse verdediger bij een topclub speelt.. AS Roma is dat niet, maar wel een verbetering tov Everton
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Roma zit inderdaad onder de absolute top, maar kan de top van Italië wel aan. Zoals Spurs en Pool in Engeland bijvoorbeeld.
Echter heeft Heitinga het niveau van de echte top ook niet. Dan is Roma perfect. |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Gelukkig komt er een goede lichting verdedigers aan, als ze zich blijven doorontwikkelen. De Vrij, van Dijk, Nuytinck en Gouweleeuw. Oh en Bruma natuurlijk.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Hmm, verdedigers vind ik het moeilijkste in te schatten. Even afwachten dus... Ben zelf wel gecharmeerd van Nuytinck trouwens, los van welke speler potentie heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Veel verdedigers komen ook pas laat op gang natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Het is inderdaad de positie waar je toch wel de meeste ervaring nodig hebt. Komt positioneel het meeste bij kijken natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Capello was onderweg naar Napoli - Man City en heeft gewoon even een tussenstop gemaakt, meer is het niet
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Voor hem wel, maar ik weet niet of ik hem wel bij Roma wil zien.
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Na het verlies van Burdisso wil ik 'm er graag bij hebben. Categorie spelers waar Roma het van moet hebben. Niet te duur, potentie, redelijk compleet. En qua Italiaans voetbal nog goed te vormen.
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Krankzinnige wedstrijd in Firenze. Eerste helft eigenlijk de hele helft beter, ook na de strafschop voor Viola en de rode kaart voor Juan. Op slag van rust maakt Fiorentina onverdiend 2-0 en dan weet je dat het gespeeld is. Na rust nog twee rode kaarten en eindigen we de wedstrijd dus met acht man. Ronduit absurd.
Ik ben benieuwd wat voor consequenties dit voor Luis Enrique heeft. Roma is er de club niet naar om een trainer snel te ontslaan, maar anderzijds kan het op deze manier toch niet lang meer doorgaan en Ancelotti zit nog steeds zonder club... __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Niet echt indrukwekkende reeks nee..... ook nog juve en napoli de komende 2 wedstrijden...
bizarre dag
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Ja, gezien het programma is de kans dat we wegzakken in de middenmoot zeker aanwezig,
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Dit is totaal niet het seizoen van Roma, om maar eens met een understatement te komen.
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Het zit ook gewoon niet mee. Roma begon vanmiddag heel behoorlijk aan de wedstrijd en zelfs na de 1-0 en de rode kaar,t die min of meer uit het niets kwamen, was Roma de rest van de eerste helft de betere ploeg. Dat het bij rust 2-0 stond sloeg gezien het wedstrijdbeeld nergens op.
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
En Roma is een weg ingeslagen, naar mijn mening een goeie. Alleen qua spelersmateriaal is het elftal nog niet goed genoeg. Dat zal men toch moeten inzien en niet Luis ENrique slachtofferen, want dat helpt je geen steek verder. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
Tegen journalisten van Sky heeft Ancelotti bevestigd absoluut trainer van Roma te willen worden. Maar nu nog even niet.....
De druk op Luis Enrique zal er niet minder door worden __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Nog drie wedstrijden, waaronder Juve en Napoli. Als dat misgaat dan komt het einde voor Luis Enrique in zicht.
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Juve en Napoli zijn niet te nemen hordes voor dit Roma. Ik zou de trainer daar niet op beoordelen eerlijk gezegd..
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Maar dat gaat denk ik wel gebeuren.
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
totti en maarten gister, brrrr jammer, maar goed in ieder geval een resultaat, nu de volgende horde.
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
struikelen graag (hoewel Roma het vaak wel goed doet in San Paulo)
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Het zou me zeer verbazen als Roma in de huidige staat daar zou winnen.
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Luis Enrique verbaast iedereen door pas zondagochtend naar Napoli af te reizen en geen trainingskamp te beleggen
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Dat heeft hij van Guardiola afgekeken.
|
|
|
|
|
|
#133 | |
. Na het gelijkspel tegen Juventus is het een prima week geworden, hopelijk geven de mannen het woensdag in Bologna een passend vervolg en gaan we toch nog met een redelijk goed gevoel de korte winterstop in.
||
|
|
|
|
|
#134 |
![]() Al moet ik wel bekennen dat beide wedstrijden niet echt goed waren. Maar het geluk was dit keer aan Roma's zijde, en het opportunisme was in dit geval succesvol. De vele blessures en schorsingen, nieuwe trainer, nieuwe spelers, nieuwe speelstijl zorgen wel echt voor veel consternatie bij Roma dit seizoen. Er moet echt nog veel gebeuren. Dat "oud-gedienden" als De Rossi en Taddei tegen Juve en Napoli tot de betere spelers behoorden zegt alles over de overige spelers. Doet me trouwens pijn om te zien dat Totti echt over the hill is inmiddels .
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Het was niet groots nee, daarom ben ik ook bepaald niet overtuigd van een goed resultaat in Renato Dall'Ara. De ploeg oogt nog instabiel en bepaald niet als een ingespeeld geheel. Daarnaast is de kwaliteit op bepaalde plekken gewoon niet op orde.
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Ik vond Taddei nou niet echt tot de betere spelers behoren, hij had het bijzonder moeilijk met Hamsik & Maggio op zijn flank, de beste en meeste Kansen van Napoli kwamen via die kant en de goal niet toevallig dus ook.
Maar goed, ik denk dat je van Taddei ook echt veel meer kunt en mag verwachten. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Onder Ranieri (of all people..) werd een periode lang met mindere spelers beter voetbal gespeeld. Vind ik wel pijnlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#138 | |
||
|
|
|
|
|
#139 | |
|
||
|
|
|
|
|
#141 |
|
Nico Lopez is officieel aangetrokken door Roma. Het 18 jarige talent komt van Nacional Montevideo en tekende tot 2016.
De transfer kost Roma 1 miljoen dollar. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Volens Braziliaanse sportmedia is Fluminense akkoord met een huurovereenkomst om Marquinho naar Roma te halen.
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Geen idee of die wat zou kunnen brengen.
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
5-1 gewonnen vandaag. Cesena-thuis kun je natuurlijk nauwelijks als maatstaf zien, maar gezien de toch al goede serie de laatste weken lijkt de weg omhoog echt gevonden te zijn.
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Het ziet er ook allemaal best aardig uit wat Roma laat zien, dus dat is ook wel prettig.
Over 2 weken komt natuurlijk een zware test, eens zien wat ze dan kunnen __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Hoe deed Steek het?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Vandaag echt een prima Roma gezien. Totti was als vanouds en Inter werd in fasen gewoon weggespeeld. Hopelijk kunnen ze dit niveau de komende tijd vasthouden.
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Roma was goed, maar de defensie van Inter laat in 2 wedstrijden even 8 goals binnen...
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Even Plato z'n zondag helemaal goed maken:
||
|
|
|
|
|
#150 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|