![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Dit seizoen in het nieuwe stadion: ![]() ![]() ![]() Met een nieuwe trainer, oud-speler Antonio Conte: ![]() ![]()
Nieuwe aankopen: Andrea Pirlo Arturo Vidal Reto Ziegler Stephan Lichtsteiner Michele Pazienza Selectie 2011-2012 Keepers: Marco Storari Gianluigi Buffon Marco Costantino Verdedigers: Andrea Barzagli Leonardo Bonucci Fabio Grosso Reto Ziegler Stephen Lichsteiner Giorgio Chiellini Paolo De Ceglie Marco Motta Middenvelders: Felipe Melo Jorge Martinez Milos Krasic Mohammed Lamine Sissoko Michele Pazienza Andrea Pirlo Simone Pepe Claudio Marchisio Aanvallers: Vincenzo Iaquinta Alessandro Del Piero Amauri Carvalho de Oliveira Luca Toni Cristian Pasquato Fabio Quagliarella Alessandro Matri Spelerstopics: Gianluigi Buffon Andrea Pirlo Milos Krasic Alessandro Del Piero Vervolg van Juventus: Weer een nieuwe start, nu onder Conte. Laatst gewijzigd door Plato; 21-07-11 om 18:23 __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gezien de grote investeringen proberen ze daar alles aan te doen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wordt tijd voor een mooie OP trouwens, ik zal straks eens kijken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Je snapt dat ik dat niet uit m'n toetsenbord krijg, was al heel wat om een nieuw topic te openen (had niet door dat ik het vorige dicht mikte)
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Italiaanse teams die pressie zetten op de helft van de tegenstander, dat wil ik wel zien
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Conte staat wel bekend om agressief druk zetten, als speler ook al, maar dan veel meer op basis van langere afstanden dichtlopen en alles op lijn in een 442. Dat is totaal niet te vergelijken met Barça.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hier overigens het nieuwe stadion: Juventus, ecco il nuovo stadio - Video - Gazzetta TV
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mooi ding eigenlijk wel. Capaciteit?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
40.000
En ik vind hem ook wel mooi ja. Maar meest opmerkelijke is dat Juve de 1e Serie A club wordt welke geheel eigenaar is van haar eigen stadion (en dat druist dus momenteel juist in tegen de gang van zaken van clubs die juist hun stadion verkopen aan bv gemeente om meer liquide middelen voor handen te hebben). __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
Juve take Capdevila with Rossi? __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Geen diepte-investering, niet doen dus. Zeker niet als die prutser van een Pepe op linkshalf gaat spelen.
|
|
|
|
|
|
#13 |
'Juve en Leverkusen eens over Vidal' __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zou een uitstekende aanwinst zijn.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat lijkt me ook, het nieuwe Juve begint z'n contouren te krijgen.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Een middenveld met Krasic - Pirlo - Vidal - Marchisio is erg fijn.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dat is snel
.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Voor 10.5 miljoen.
En als er dan een voorhoede Rossi - Quagliarella staat met ook nog een Del Piero en Matri optie dan kunnen ze best eens hoge ogen gaan gooien. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
De aanval lijkt me nu wel (meer dan) compleet: Vucnic komt voor ruim 15 miljoen over van Roma, tekent voor 4 seizoenen a 3.5 per seizoen.
Gezien de selectie lijkt het me dat Juve gaat kijken om Iaquinta te verhuren of 50% van z'n contract te verkopen (op z'n minst). __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Juve is weer in trainingskamp, in Chiuso Pesio, maar Amauri en Grosso mochten niet mee.
|
|
|
|
|
|
#21 |
Juventus make Elia bid __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik denk dat de Serie A wel bij hem zou passen, alleen Juve heeft wel een erg volle selectie.
Maar qua systeem zou hij ook wel passen bij hetgeen Conte met Juve voor ogen heeft. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ruim 23.000 seizoenkaarten verkocht, waarvan 4.000 premium.
Vorig seizoen was dat slechts 14.400 Hele dikke plus dus, nu met het nieuwe stadion. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
Amauri future still unclear __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ze hadden er dan ook een flinke campagne tegenaan gegooid.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Juventus heeft zojuist bekend gemaakt dat de officiele opening van het stadion, 8 September, plaats zal vinden met een historische wedstrijd tussen Juventus en Notts County
Erg leuk dat ze daar voor kiezen en erg leuk dat de Britten komen. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Klopt. Notts heeft ooit shirts geleend aan Juventus? Daardoor heeft het de kleuren zwart-wit overgenomen toch?
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Historisch want?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Yep, Juve speelt in het zwart-wit dankzij Notts Country.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Turijn is nu de eerste grote stad waarin de voetbalclubs elk een eigen stadion hebben, ik ben benieuwd of dat navolging krijgt in Rome, Milaan, Genua en Verona.
|
|
|
|
|
|
#32 |
Lugano agent confirms Juve talks __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Prachtig
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Schitterend stadion is het geworden.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Blijft natuurlijk een kut club maar met dit fraaie EIGEN stadion hebben ze nu wel een goede basis
Maar moge Parma de goede resultaten in Turijn van de laatste jaren zodag voortzetten __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dat denk ik ook en de selectie biedt ook het nodige perspectief. Dit seizoen acht ik Juve geen favoriet voor de titel, maar de komende jaren gaat het er denk ik toch wel van komen.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Zondagavond de 1e grote match voor Juve, thuis tegen Milan.
Eens kijken waar ze staan. Met een zege kunnen ze Milan wel weer ver achter zich houden, dus er staat al heel wat op het spel. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik zie Juve wel winnen eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik ook, die gaan dit seizoen sowieso voordeel trekken uit het feit dat ze minder wedstrijden spelen - want geen Europees voetbal. Ze kunnen zich nu al voorbereiden, Milan speelt morgenavond gewoon nog ff CL.
Ik zie Juve dan zeker ook als serieuze titelkandidaat. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik ook en dat vind ik ook helemaal niet erg, een sterk Juventus dat weer echt meedoet voor de prijzen is uiteindelijk alleen maar goed voor de Serie A.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Uit bij Inter gewonnen en koploper, het gaat goed met Juventus.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Heel goed.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
en met Elia?
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Die speelt vooralsnog weinig, maar dat komt denk ik nog wel.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Krasic speelt ook weinig, terwijl die de 1e seizoenhelft van vorig jaar de beste man bij Juve was. En een dure aankoop, zoals Elia. Marchisio speelt op de plek van Elia, en die doet het erg goed.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gewonnen bij Lazio. Ik moet zeggen dat ik steeds meer onder de indruk raak van dit Juventus.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ze waren technisch beter, fysiek beter en hun wedstrijdinstelling werd beloond. Dinsdag nu de wedstrijd in Napoli
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Zo maar even de statistieken bekijkend: het verschil met Lazio lijkt me niet groot of vertekenen ze?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik ben erg benieuwd wat dat wordt. Voor beiden een echte testcase.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Juventus #2 met een nieuw stadion terug naar de top?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|