![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
![]() De club met het mooiste shirt ter wereld ![]()
Laatst gewijzigd door Superheld; 28-06-11 om 10:12 |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tsjah shit happens
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hier is nog beeld: Rojadirecta.com - mitvcanal
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Schitterende beelden, 60.000 man in tranen. De ene kant van verdriet, de ander van vreugde.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wat een sensatie
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vamos River.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
Hij wilde snel naar binnen zeker.
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Maar is het nu gestaakt of gewoon afgelopen?
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Eerst maar is zien of ze echt degraderen.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Vergeet alle verassingen die er op spotgebied zijn , want dit is namelijk de allergrootste .
Tenzij het iemand anders wel een grotere weet ? Die mag het zeggen .. Ongelooflijk dit . River Plate .. River Plate .. gedegradeerd . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lamela en Ganso nu nog waarschijnlijker exit, lijkt me.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Santos ook gedegradeerd?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Die beelden blijven bizar.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nou , in Nederland zou het gestaakt zijn , maar in Argentinie is het gewoon afgelopen , denk ik .
En dat is op zich raar , want er moesten naar mijn mening nog zeker 6 minuten worden gespeelt en ik heb weleens 3 goals gezien in 6 minuten . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Funes Mori zal nu wel goedkoop zijn, net als Lamela.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Is die ene gast daar boven in dat hokje een speler ofzo?
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik vertrek voor vandaag , maar wel met adrenaline in mijn lijf : Mja .. om in de woorden van Joop te blijven : Ik kan ! het niet geloveun !
Doeg allen en tot morgen . River gedegradeerd man .. shit .. Klik ( weg ) . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
En Ganso hoor ik net. Neymar misschien ook wel.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wat een bizarre gebeurtenis zeg...
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Genoten van de beelden.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Leuk! Los Millionarios.
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#29 | |
![]() Lezen die redacteuren uberhaupt wat ze schrijven
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Lees jij wel?
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Maar beetje off-topic
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Zo aan de livestream te zien morgen genoeg materiaal voor het rellen en hooligans topic
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Godver, daar gaat de mooiste wedstrijd van Zuid-Amerika...
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Degraderen, hopelijk geen voorbode voor feyenoord
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Las net ergens dat er supporters de bestuurskamer ofzo binnen waren gedrongen en alle bekers en schalen mee geroofd hebben, was iemand die zei dat dit werd gemeld op de Argentijnse radio.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Enorm kut dat ik dit niet heb kunnen zien
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
what the fuck...
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Men spreekt al van een dode bij de rellen
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Die fans zijn echt dedicated, ik heb ze 90 min horen schreeuwen en zingen terwijl ze met 6-1 van het veld werden geveegd
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Na afloop van vorige wedstrijd waren er blijkbaar ook doden. Is helaas daar wel vaker het geval.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Cry me a River
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Van twitter (
) voor wat het waard is:"Dode bij #riverplate is niet door geweld om het leven gekomen. Hartstilstand tijdens wedstrijd. Triest, en vast geen toeval." __________________ Vijf keer op rij maakt mij pas blij! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Historisch dit. Hoe heeft het zover kunnen komen?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Zeker omdat ze die degradatie play-offs hebben moeten spelen op basis van de resultaten over drie seizoenen toch? Dat lijkt me sowieso al een soort vangnet voor de topclubs die één slecht jaar dus nog goed kunnen maken.
Waarschijnlijk meteen terug of speelt er nog wel wat concurrentie mee op het tweede niveau? |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
Alleen zal het wel een beetje een leegloop worden, alle spelers met een beetje kwaliteiten zullen weggaan en alle kneusjes raak je niet kwijt. Gelukkig heeft River wel een uitstekende eigen kweek. |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|