![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
#52 | |
|
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ze hebben al vaker ergens anders moeten spelen, mogen ook geen uitfans mee in de hele 2e divisie.
Al zal River daar toch wel schijt aan hebben. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
molotovcocktail.. of noemen we dat een bom?
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Ook dat is een bom
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
#58 |
|
wow, River.. zonde man.
Anderzijds ben ik al vaak genaaid door The River
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Dat is het hele seizoen ongeveer, toch?
|
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Jij weet toch ook wel dat de harde kern daar gewoon regeert... __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
#63 |
|
3.15 zie je gasten van River die de scheids bedreigden, kunnen gewoon langslopen in de catacombe.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Zo gaat dat daar ja...
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
wel tof dit voor komende FM
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Mooie quote:
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Hij is gebleven dusja.
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Het schijnt dat Cavenaghi en AlejandroDominguez terugkeren naar River. Dat zou wel een heldendaad zijn van die 2
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Wow, ik lees nu pas dat ze gedegradeerd zijn. Ik ga begin september naar Argentinië en wilde graag een (aantal) wedstrijd(en) van ze gaan kijken, maar dit kan dus waarschijnlijk ook niet meer
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
En @sjimz waar heb je dat vandaan? __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Voor wie voor het komende WK nog wat wil leren m.b.t. vloeken:
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Nieuwe Adidas thuis shirt, 110 jarig bestaan vierend:
![]() Zo was het vroeger: ![]() Nieuwe uit tenue:
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Hoe doet River het op het 2e niveau eigenlijk?
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Dat River gaat promoveren staat al vast hé? Na hun degradatie is het hele competitiesysteem afgeserveerd en nu komt er vanaf volgend seizoen een nieuwe opzet.
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
#77 | |
Ik kan die man zo goed begrijpen ,maar hij is wel het ergste wat ik ooit heb gezien . Ik begrijp zijn woede en hij is waarschijnlijk fan van kinds af aan en zijn hele familie is waarschijnlijk fan . Man , man , man .. ik ga het nog een keer bekijken .. Niet te geloven dit .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
Ook leuk dat 'ie de trainer nog even een veeg uit de pan geeft omdat die het waagde om ooit voor Boca Juniors te gaan spelen. De verrader!
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Ik had dat gevoel al toen Twente tegen Excelsior gelijk speelde . Je kunt maar beter niet weten wat ik allemaal zei .. Overigens heb ik dit filmpje verstuurt naar vrienden en familie met als titel : Jullie vinden dat ik fanatiek ben ??????? Laatst gewijzigd door tjekkie; 08-10-11 om 00:08 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
River won eergister met 7-1 in elk geval, 3x Cavenaghi.
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Ze zullen 100 % zeker terugkomen , maar de schande blijft naturlijk ..
Je kunt het vergelijken met een Barcelona of een Ajax , of een Real Madrid die degradeert .. Die schande wis je nooit meer uit . .................................................. .................................................. .................................................. ......................... Ik moest ook zo lachen met die 28 passes achter elkaar die Barcelona wel deed en River niet eens 3 .. Ik vraag maar 3 passes achtereen ! ..3 ! niet zoals Barcelona die er 28 achter elkaar doen ! Ik vraag er 3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha.. oke , genoeg gelachen .. doeg mensen .. klik ( weg ) . Laatst gewijzigd door tjekkie; 08-10-11 om 00:45 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Trezeguet is de nieuwe aankoop van River Plate.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Die zal ook niet voor kattepis gaan spelen . Wel heel apart : Zo'n speler halen , maar een jaar lang eigenlijk geen inkomsten hebben . 98,5 % minder inkomsten , maar goed .. we weten allemaal dat voetbal in financiele zin een apart fenomeen is .
Ik had weer een zin om te kijken hoe het ging met River . http://www.riverplate.com/ Laatst gewijzigd door tjekkie; 17-12-11 om 10:19 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
River Plate is nog steeds in de race om te promoveren naar de Primera A. Afgelopen weekend wel dure punten laten liggen in eigen huis notabene.
Stand is als volgt: 1. Rosario Central 68pt 2. River 66pt 3. Instituto 63pt 4. Quilmes 61pt River speelt volgende week uit bij Rosario Central, een echte zespuntenwedstrijd dus. Intituto moet vandaag nog spelen geloof ik. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Hoe werkt de promotie? Nummer 1 rechtstreeks, en dan?
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Twee beste teams promoveren direct. Nummers drie en vier spelen nacompetitie. Twee wedstrijden tegen de nummer 17 of 18.
Bij een gelijkspel over twee wedstrijden, degradeert de Eredivisieclub niet. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Instituto heeft zojuist gewonnen en staat daarmee gelijk met River.
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
#89 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Dag en tijd zijn nog niet bekend gemaakt, dat komt nog wel vandaag of morgen. Tijdsverschil is t/m eind oktober 5 uur.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het River Plate topic #2 Voor het eerst in 110 jaar gedegradeerd
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|