![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Nu deze club bezig is met het opzetten van een fundering om een stabiele subtopper te worden kan een topic niet meer ontbreken. Helemaal niet nu Ruud van Nistelrooij en Joris Mathijsen komend seizoen hun geld bij elkaar harken in Andalusië. Onder het bewind van Sheik Abdullah al Thani zijn deze zomer naast de twee eerder genoemde Nederlanders ook Jérémy Toulalan (Lyon), Nacho Monreal (Osasuna) en Sergio Sánchez (Sevilla) opgepikt. Diego Buonanotte werd in januari al gecontracteerd, maar maakt nu pas daadwerkelijk de overstap van River Plate. Bovendien werd Martín Demichelis, het afgelopen halfjaar gehuurd van Bayern München, definitief vastgelegd. Júlio Baptista, Ignacio Camacho, Willy Caballero en Enzo Maresca tekenden in januari al een contract en hadden een groot aandeel in het succesvol verlaten van de degradatiezone. Al deze nieuwe aankopen gaan de strijd aan met de spelers die er al waren. De voorlopige selectie van Málaga voor het seizoen 2011-12: Doel: 13 Willy Caballero, 25 Rubén González Defensie: 2 Jesús Gámez (aanvoerder), 3 Weligton, 5 Martín Demichelis, 12 Kris Stadsgaard, 14 Hélder Rosario, 15 Javier Malagueńo, 19 Patrick Mtiliga, Nacho Monreal, Joris Mathijsen, Sergio Sánchez Middenveld: 8 Fernando Fernández, 10 Apońo, 16 Enzo Maresca, 17 Duda, 18 Eliseu, 22 Sandro Silva, 24 Ignacio Camacho, 27 Francisco Portillo, 45 Recio, Jérémy Toulalan, Diego Buonanotte Aanval: 6 Júlio Baptista, 9 Ruud van Nistelrooij, 11 Seba Fernández, 23 Salomón Rondón, 26 Juanmi Aan coach Manuel Pellegrini de taak om van deze groep een samenhangend geheel te smeden. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Eind juli tegen Feyenoord in De Kuip. Deze wedstrijden tussen de oudjes en de jonkies wordt uitgezonden op EL.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Huh? Buonanotte? Hoe doet hij het sinds dat auto-ongeluk? Was toen echt een groot talent volgensmij...
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Groot is ie niet echt anders.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nu ook Joaquín binnen. Dat wordt een aardig team zo hoor
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Moet Mtiliga niet in de basis?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zijn contract loopt op 30 juni af. Neem aan dat die niet verlengd wordt.
edit: ah, ik zie dat ik hem nog wel in de OP heb gezet. Zullen er nog wel meer tussen staan die volgende week zonder club zitten. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jammer, want Mtiliga is natuurlijk een toplinksback.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
True, maar helaas voor hem is Monreal is de allerbeste
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Blijft Pellegrini aan,want dat vind ik wel een toppertje
?Ben echt benieuwd of ze de top 5 kunnen halen komend jaar
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Natuurlijk blijft hij aan, hij is juist gehaald voor dit project.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zou wat zijn zeg
![]() Overigens ligt er een bod van 35, niet 40. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
Málaga haalt achtste aanwinst binnen __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nu moeten ze nog wel hard aan het werk om de overbodige spelers elders te stallen
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hoe groot is de selectie nu? Man of 40?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vitesse kan er nog wel zo'n 15 gebruiken
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gaat wel een bazenteam worden zo. Heb nu alweer erg veel zin om de Liga te gaan volgen. hopelijk gaat Sport1 wat meer wedstrijden uitzenden dit jaar zodat Malaga ook wat vaker in beeld komt
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Keepers:
13 Willy Caballero 25 Rubén Martínez Rechtsbacks: 2 Jesús Gámez 19 Sergio Sánchez Centrale verdedigers: 2 Jesús Gámez 3 Weligton 4 Joris Mathijsen 5 Martín Demichelis 12 Kris Stadsgaard 14 Hélder Rosario 15 Javier Malagueńo 19 Sergio Sánchez Linksbacks: 12 Kris Stadsgaard 17 Duda 21 Nacho Monreal Verdedigende/centrale middenvelders: 8 Fernando 10 Apońo 16 Enzo Maresca 20 Jérémy Toulalan 22 Sandro Silva 24 Ignacio Camacho 45 Recio ? Xavi Torres ? Jordi Pablo Rechtervleugelspelers: 7 Joaquín 11 Seba Fernández 18 Eliseu ? Edinho Linkervleugelspelers: 7 Joaquín 11 Seba Fernández 17 Duda 18 Eliseu Aanvallende middenvelders: 6 Júlio Baptista 16 Enzo Maresca 27 Francisco Portillo ? Isco ? Diego Buonanotte Spitsen: 9 Ruud van Nistelrooy 23 Salomón Rondón 26 Juanmi ? Edinho __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hét team om te volgen komend seizoen. Naast een aantal leuke (voormalige) toppers en gevestigde namen ook zeker een aantal mooie talenten. Leuke mix en er lijkt best een idee achter te zitten.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hierro is de nieuwe algemeen manager.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Interessant.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tof!
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Komt Malaga wel veel op Sport 1 komend seizoen?
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lijkt me niet. Misschien wat vaker dan vorig seizoen omdat Ruud en Joris, maar verder is het vergelijkbaar met Valencia, Villarreal en Atleti denk ik.
Ligt er ongetwijfeld ook aan of ze de verwachtingen waarmaken. Als ze halverwege het seizoen 15e staan is het niet zo boeiend meer natuurlijk. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Klopt, Ik stuur straks wel even een mailtje naar Sport1 ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
#29 |
The Worldly Evolution Of Málaga __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Ik las laatst dat ze Cazorla willen binnenhalen, en dat ze een bod hebben gedaan op Lucho Gonzalez, hij wil zelf heel graag naar Málaga. En wat is er met Asenjo, die werd toch gehuurd? Niet definitief binnengehaald?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Asenjo is terug naar Atlético, nu De Gea weg is zal hij daar normaalgesproken weer eerste keeper worden.
|
|
|
|
|
|
#32 |
Málaga neemt afscheid van twee controleurs __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Account not Activated
|
Hoe ziet het basisteam er nu uit?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
zoiets als in post #6 van dit topic
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ben benieuwd naar de tour in NL
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kunnen misschien alsnog voor Asenjo gaan, Atletico heeft Courtois voor een jaar gehuurd.
|
|
|
|
|
|
#37 |
'Ambitieus Málaga heeft Cazorla bijna binnen' __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat zou de beste aankoop tot nu toe zijn, maar ook een beetje onnodig als je Joaquín en Duda al hebt.
Bovendien begrijp ik het van Cazorla zelf niet zo goed. Je bent een held in Vila-Real, gaat CL spelen en dan vertrek je naar een club die niet eens Europees speelt. Wellicht heeft ie zo'n goede band met Pellegrini dat-ie het daar om doet, anders weet ik het ook niet. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hij zal sowieso wel meer gaan verdienen, maar hoop dat dat niet zijn enige reden is.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Account not Activated
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Cazorla, eindbaas
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
KV Mechelen, Racing Club de Paris, AZ67, Wolfsburg, New York Cosmos, Fortuna 54.
Als voorbeelden.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Over Malaga en sport1
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
ze kunnen beter sowieso meer wedstrijden aankopen uit de Liga
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Inderdaad, wat dat betreft blijft Sport1 een stel droeftoeters. Gemiddeld zo'n 2,6 wedstrijd per weekend ofzo? Standaard die van Real Madid en Barcelona, af en toe een derde wedstrijdje erbij en uiterst zelden worden we verblijd met een vierde duel.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Is op zich ook niet zo heel gek natuurlijk. Real en Barça zijn goed voor, ik denk, 90% van de Nederlandse kijkers. Het grote deel zit niet te wachten op Valencia - Zaragoza of Sevilla - Getafe.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Het grote deel zit ook niet te wachten op Newcastle - Blackpool of Frankfurt - Köln.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Of een herhaling van een dergelijke wedstrijd terwijl er een subtopper in Spanje bezig is.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Om maar te zwijgen over al die onzinsporten die ze tegenwoordig uitzenden, het is wachten op het moment dat ze "sporten"als De sterkste man en Tractorracen uit gaan zenden.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Málaga CF #1: op naar de top
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|