![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() De Coppa Italia is weer van start gegaan. Het draait allemaal om deze imposante bokaal: ![]() Winnaars afgelopen 25 jaar 1986 AS Roma 1987 Napoli 1988 Sampdoria 1989 Sampdoria 1990 Juventus 1991 AS Roma 1992 Parma 1993 Torino 1994 Sampdoria 1995 Juventus 1996 Fiorentina 1997 Vicenza 1998 Lazio 1999 Parma 2000 Lazio 2001 Fiorentina 2002 Parma 2003 AC Milan 2004 Lazio 2005 Internazionale 2006 Internazionale 2007 AS Roma 2008 AS Roma 2009 Lazio 2010 Internazionale 2011 Internazionale Coppa Italia 2011-2012 Loting 1e en 2e ronde Laatst gewijzigd door Plato; 27-07-11 om 19:30 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Palermo speelt Inter met leuk voetbal momenteel helemaal zoek. Wachten op de 1-1, of dé uitbraak van Inter natuurlijk..
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Loopt hier wel storm
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zuur
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dat was dus wel een corner.
Faal van de arbitrage. Ik gun het Palermo nu echt wel.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jinx. Afgelopen.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
En weer Eto'o, met uiteraard een assist van Sneijder.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sammie.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Miccoli is de weg kwijt.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
HET KAN NOG!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Munoz
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Rood... Wát een wedstrijd!
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Whhaaaaaa, die vrije trap!
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
3-1. Nu écht afgelopen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
En afgelopen. Heeft Inter volgend seizoen in ieder geval nog één plakplaatje op het shirt. Palermo verdient wel credits, erg leuk en goed gevoetbald!
Gave wedstrijd zeg!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jammer.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Rossi
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erg leuke finale inderdaad, jammer dat Inter dit seizoen toch nog een prijs gewonnen heeft.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ze hebben toch ook al de Supercoppa en de wereldbeker gewonnen...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat is waar ja, maar ik had het eigenlijk voornamelijk over de Scudetto en de Coppa.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Stel je toch niet zo aan man. Al 10 jaar lang roep ik (en velen met me) op FOK! en hier dat ik hoop dat Inter verliest en sinds een paar maand maak jij er plots een enorm probleem van, terwijl je zelf nota bene precies hetzelfde doet bij legio andere teams. Vind je nou zelf ook niet dat je een on-ge-lo-felijk klein kind bent?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Doen jullie even normaal tegen elkaar heren?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Volgens mij doe ik niets verkeerd hoor.
![]() Maar Koek is weer eens weg, dus er is sowieso niets meer aan de hand. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Je werd enigszins persoonlijk richting Koekebakker en dat lijkt me niet nodig, zoals de reactie van Koekebakker daarop ook nergens voor nodig was.
Maar goed, laten we nou maar weer gewoon on topic gaan. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Zoveel valt er niet meer te zeggen...
![]() Inter
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
Coppa Italia first round draw __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Coppa Italia 2010-2011 #2 Zinderende finale
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|