|
|
#1 |
|
Voor de frontpage wil ik een item maken met de beste Tifo acties in het buitenland van het afgelopen jaar en daar voor vraag ik jullie hulp. Neem eens een kijkje in het buitenlandse tifo topic en nomineer daar bij de mooiste tifo actie van het afgelopen jaar. Voor de frontpage zal ik dan een item maken waarin men op de 5 beste acties van het afgelopen jaar kan stemmen.
Meeste is hier te vinden: http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/b...scene-2-a.html Mocht je zelf nog foto's hebben van acties mogen die hier ook genomineerd worden. __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
100-jarig bestaan van Hajduk Split is eigenlijk niet te overtreffen, hoewel dat grotendeels buiten het stadion was.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mijn top 3 in willekeurige volgorde:
CSKA Moskou: ![]() ![]() FC Zurich: ![]() ![]() 100 jaar Hajduk Split: ![]()
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die reken ik dus ook wel gewoon mee.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dat heb ik nooit gezien, dat van Split. Wow
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
100 Hajduk Split sowieso dan. Onwaarschijnlijk vet.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
VfB Stuttgart - SC Freiburg
![]() ![]() Sowieso sjaaltjes ![]() Hadjuk ![]() En als laatste: SSV Reutlingen - SGV Freiberg: ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Was deze ook nog vergeten die viel ook nog in dit seizoen:
Borussia Mönchengladbach
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kippenvel van die Hajduk foto's
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Vond het ook mooi om te ontdekken hoe Praag, Slavia Praag en Hajduk Split met elkaar verbonden zijn. Heb het zelf niet zo op Kroaten omdat ze fout in de oorlog waren, maar als ik toen in Praag had gewoond, was ik ook naar die wedstrijd gegaan.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hajduk Split, slotje.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Split it is.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Iedereen mag er meerdere noemen al wordt het dan Split wil wel een top 5 verkiezing doen voor de frontpage.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kick!
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Strikt genomen telt Split eigenlijk niet mee. Een vuurwerkshow in de stad is mooi en indrukwekkend, maar vereist vooral veel werk en mankracht en niet zozeer creativiteit. En misschien zou je het ook tot acties in het stadion moeten beperken.
Ik zou dan bijvoorbeeld eerder zoiets kiezen: Waar de supporters van Basel de twee schuine wanden in het uitvak bij Grasshoppers zo gebruiken dat ze hun eigen stad in perspectief afbeelden. Maar deze actie is al weer van een paar jaar geleden dus kan niet meedingen. Kan je niet wat overzichten posten met acties van het afgelopen jaar? |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Deze was ook wel orgineel:
SpVg Beckum - RW Horn ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Die was ook geinig, ja.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Die van ASSE is inderdaad bijzonder fraai en perfect uitgevoerd.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Da's inderdaad knap gedaan.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Misschien heb ik wel totaal geen inbeeldingsvermogen, maar wat moet dat tweede voorstellen?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Doodskop met een hoed.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Oja, nu zie ik het. Eigenlijk nog best wel duidelijk ook.
|
|
|
|
|
|
#31 |
![]()
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Op 1 die van Split. Dan heel lang niets.... Dan PAOK - Olympiakos (2-1
. )
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Leuk dat je je stad in de hens zet, maar bij Saint-Etienne en Basel verbleekt Split natuurlijk volledig.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Kaiserslautern.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik heb de insteek wat anders gemaakt en er besloten geen verkiezing van te maken maar gewoon een overzicht te geven van de mooiste acties die er geweest zijn het afgelopen jaar. In twee of eventueel drie delen. Hier het eerste stuk:
WijZijnVoetbal.nl - Overzicht TIFO acties seizoen 2010/2011 Europese Competities deel 1 __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Oeh, zeer goede oplossing. Heb de pagina meteen maar doorgelinkt aan een vriend van me die wat tifo-acties wilde zien
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Van Hadjuk Split was zeer , zeer indrukwekkend en daar is een club meer dan een club en dat kun je aan alles voelen .
ja, het spijt me en ik kan het niet laten , maar Twente doet de laatste jaren niet onder qua sfeeracties en dat maakt mij ongelooflijk trots . YouTube - ‪sfeeractie fc twente vak p‬‏ Het zijn er te veel op hier op het forum te zetten . Daarom een link .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Van de Nederlandse competitie zal ik ook nog een overzicht maken Tjekkie, en daar zal Twente ook zeker niet in ontbreken.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Denk dat Ajax en Twente eigenlijk wel oververtegenwoordigd gaan worden
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Die van Den Haag Goodfellas was ook een mooie dit seizoen.
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Moet beter opletten .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tof dat je dit doet en mooi om terug te kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Zo zie je maar, voetbal is meer dan een spelletje; leuk topic!
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
TIFO Actie van het Jaar!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|