|
|
#2 |
|
Begint beter te worden.
Matig van Silva. hij had er al 2 moeten hebben liggen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zeer zwak Lescott en veel geluk bij Hart
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
hup stoke..
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
hup stoke
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kom op Stoke!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
hup stoke
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik vind die Joe Harte echt lijken op Edward Norton
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
1-0 City
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
1-0 Toure
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
kloteeee
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
FA Cup in 2007, 2010 en 2011 beslist door een Ivoriaan. In 2008 door een Nigeriaan. Africa ftw
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
yaya, de eerste prijs gekocht dus
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Onzin, scheids laat veel van het fysieke spel van Stoke doorgaan
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
maar fluit ook voor onbenulligheden en jones is al een aantal keer onder de zoden gestopt of gehaakt
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Denk niet dat stoke nog gaat scoren
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Scheids doet niks verkeerd, Mcity is gewoon een klasse beter.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Toure is echt een klassespeler, als ze nog wat spelers halen in zijn en Tevez categorie, doen ze volgend jaar echt mee om de titel.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Laatste hoekschop.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Mooi is het niet, maar lelijk...
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Mooie en terecht. Ik heb ook niet zo'n hekel aan City eigenlijk, leuk clubje toch?
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nee, zo bedoel ik dat niet. Het is zo'n lelijke overfysieke speler waarbij zijn balgevoel het vaak laat afweten. Eigenlijk de perfecte chelsea speler.
Vieira in zijn beste dagen had de dynamiek en kracht ook maar had een veel betere techniek. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat een meester tacticus, die Mancini
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Heb lang niet alles gezien, maar wat was David Silva matig zeg.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
De Jong, Toure en Kompany die meteen over de 35 jaar beginnen bij de interviews. Volgens mij was het onderdeel van de pre-match speech van Mancini
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Binnen 5 uur je titel en je FA Cup kwijtraken. Kutzooi
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik ben meer kwaad dan dat ik heb genoten . Iedereen heeft het over het niveau van Nederland , maar als je de nr. 8 van Engeland ziet is dat bedroevend .. bedroevend slecht en zij kunnen maar beter rugby gaan spelen .
Dit heeft niets met voetbal te maken . helemaal niets . 100 keer liever de eredivisie . Alleen de top 6 stelt echt wat voor , maar de rest ? Pffffffffffffffffff.. het is nog steeds het zogenaamde kick en rush .. Zonder de buitenlanders kun je die hele Premier League oprollen . Laatst gewijzigd door tjekkie; 14-05-11 om 18:07 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Matige wedstrijd, matige beeldkwaliteit, matige commentator. Next.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Manchester kleurt dus paars vanmiddag. Ben bang dat City volgend jaar definitief titelkandidaat wordt. Zeker nu het een prijs heeft gepakt en de CL ingaat.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Waarom praat iedereen denigrerend over de eredivisie , maar als je deze 11 bulldozers ziet van City , dan word ik pissig . Wij spelen tenminste voetbal . De top is goed , maar de rest is echt erg .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dan moeten er toch nog veel spelers bij komen. Van het basisteam vandaag kunnen alleen Hart, Toure, De Jong, Silva, Tevez en Balotelli mee. De verdediging is dramatisch.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hoe kun je die poenerige zooi met slecht voetbal, zielloos stadion, kut-arabieren, nep-supporters en een bijeen geraapt zooitje nou tof vinden? Ik weet nog wel dat ik City met Anelka nog wel een leuk clubje vond inderdaad maar dit is ranzige teringzooi.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
United heeft het materiaal wel maar doet het meestal niet. Liverpool is de laatste tijd leuk bezig. Tottenham is naarmate het seizoen vorderde steeds slechter gaan spelen. Chelsea heeft helemaal geen enkel finesse in het team net zoals City (alleen Silva). Arsenal heeft qua techniek nog het meeste laten zien maar dan vooral in de periode dat Nasri goed bezig was. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
City
jammer dat Dzeko zo weinig speelt
|
|