![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
![]() ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jucilei speelt er ook
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dat is een flinke aanslag op de portemonnee.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
En FM08 held Prudnikov.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Russische media melden dat de transfer van Gennaro Gattuso naar Anzhi Makhachkala rond is
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Binnenkort ook met Dzsudzsak.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wat een losers, eerst Mbark en nu Dzsudzsak
.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Anzhi schijnt inderdaad zeer serieus te zijn. Maar volgens Thijs Slegers op twitter verbood de vader van Dzudzsak hem vorig jaar om naar Rusland te gaan (iets met onderdrukking ofzo), dus dat kan nog wel eens een struikelblok worden.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Als ze veel betalen, mogen ze Balazs meteen komen ophalen in Eindhoven.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Z'n pa wilde toch niet dat ie naar Rusland ging vanwege het verleden tussen Hongarije en de Sovjetunie?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dat zou zomaar kunnen kloppen ja.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Volgens mij wou zijn pa niet hebben dat ie naar Rusland ging.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Zeg.. Hoe zat dat nou met Rusland en zijn pa?
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Het schijnt dat zijn pa niet wil dat hij naar Rusland gaat
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Rusland wil niet dat hij naar zijn pa gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kijken hoe die pa er over denkt als die Russen dalijk 5 miljoen per jaar overmaken, dan viel die onderdrukking van Hongarije toch eigenlijk best wel mee..
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ze hebben wel wat versterkingen nodig want ze verliezen zelfs van Terek Grozny
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Die zijn dan ook hard op weg naar Rusland... Nu naar het schijnt zijn ze ook erg concreet voor Neymar.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
20 miljoen per jaar, wattafak.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik was echt wel op die aanbieding ingegaan.. De laatste jaren van je carriere (waarin je toch al alles gewonnen hebt) nog even 80 miljoen binnenharken.. Mwah, niet verkeerd
.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik had het ook zeker gedaan. Effe een paar jaar daar voetballen en de rest van je leven chillen op een jacht van 40 miljoen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Of niet dan..
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Halen Zhirkov op bij Chelsea. Chima Onyeike is daar trainer trouwens.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
En ook trots houder van de VBL Cup
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#38 |
Inter confirm Eto'o-Anzhi talks __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hilarisch.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Enerzijds wel, maar anderzijds is het uitermate triest dat dit soort nietszeggende clubs die bovendien met dubieus geld gefinancierd worden zich zo op de voetbalmarkt begeven.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Klopt. Echter is het al niet meer te stoppen lijkt me, ze schieten als paddenstoelen uit de grond. De ene na de andere belachelijke transfer is het gevolg.
Zo gaat het voetbal best wel kapot, en ben ik geneigd meer naar "het kleinere" voetbal te kijken. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mee eens. Dit moet niet te lang meer door of de toeschouwers en het publiek zal langzaam weg lopen bij het voetbal. Ook met de omkopingen in de verschillende landen in het achterhoofd (Italië en Turkije bijvoorbeeld).
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Zou het betreuren mocht Eto'o die kant opgaan. Dan is er echt een grens verdwenen, want hij zal de eerste speler zijn van zijn kaliber (echte wereldtop) die een club uit de top verruilt voor nu dus een Anzhi.
Dat een Man City zoveel geld uitgeeft vind ik ook jammer, maar het is wel een club met historie en een grote achterban. Dat er nu zo'n 'gemaakte' club als Anzhi is die idioot geld weggeeft, dat betreur ik ten zeerste. __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#44 |
'Anzhi rondt miljoenentransfer Eto'o af' __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
40 miljoen voor iemand van 30 jaar en een jaarsalaris van 15 miljoen. Dat gaat echt nergens meer over
Zelfs City betaald niet zo'n absurd bedrag voor een voetballer. Over 5 jaar is het voetbal helemaal kapot op deze manier.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
!
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Maar het blijft fout geld.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Triest dit
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Anzhi Makhachkala #1: Waar ze Boussoufa voor de neus van Ramzan Kadyrov wegkapen.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|