![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Manchester United Chelsea v Man Utd 2-1 Liverpool v Man Utd 3-1 Man Utd v Bolton 1-0 West Ham v Man Utd Man Utd v Fulham Newcastle v Man Utd Man Utd v Everton Arsenal v Man Utd Man Utd v Chelsea Blackburn v Man Utd Man Utd v Blackpool Arsenal Arsenal v Sunderland 0-0 West Brom v Arsenal 2-2 Arsenal v Blackburn Blackpool v Arsenal Arsenal v Liverpool Tottenham v Arsenal Bolton v Arsenal Arsenal v Man Utd Stoke v Arsenal Arsenal v Aston Villa Fulham v Arsenal Manchester City Man City v Wigan 1-0 Chelsea v Man City 2-0 Man City v Sunderland Liverpool v Man City Man City v Tottenham Blackburn v Man City Man City v West Ham Everton v Man City Man City v Stoke Bolton v Man City Tottenham Hotspur Wolverhampton v Tottenham 3-3 Tottenham v West Ham 0-0 Wigan v Tottenham Tottenham v Stoke Man City v Tottenham Tottenham v Arsenal Tottenham v West Brom Chelsea v Tottenham Tottenham v Blackpool Liverpool v Tottenham Tottenham v Birmingham Chelsea Chelsea v Man Utd 2-1 Blackpool v Chelsea 1-4 Chelsea v Man City 2-0 Stoke v Chelsea Chelsea v Wigan West Brom v Chelsea Chelsea v Birmingham Chelsea v West Ham Chelsea v Tottenham Man Utd v Chelsea Chelsea v Newcastle Everton v Chelsea Premier League voorspeller http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/foot...or/default.stm Laatst gewijzigd door Dos37; 21-03-11 om 08:50 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zo het programma van de "vijf" kanshebbers. Wedstrijden tegen Liverpool heb ik ook meegenomen die blijven toch speciaal ook al doen ze zelf niet mee voor de titel.
Voor United worden de komende twee van levensbelang. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Man Utd heeft weliswaar de meeste duels tegen toppers nog te gaan, en ook nog eens voornamelijk uit, toch denk ik dat het programma niet veel zwaarder is dan dat van Arsenal. Die hebben toch nog een aantal wedstrijden zoals Bolton, Stoke en Fulham uit en Villa thuis die ik ze zeker niet allemaal zie winnen.
Verder heb ik nog steeds het gevoel dat Spurs naast een CL plek gaan grijpen, al zou het wel heel mooi zijn als dat toch nog Man City wordt
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
1. Arsenal
2. Manchester United 3. Tottenham 4. Chelsea 5. Manchester City Bitte, danke. Al zal het wel ManUtd 1, Arsenal 2, Chelsea 3, ManCity 4 en Tottenham 5 worden. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik hoop dat de Spurs in de top-4 blijven.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nou zondag nog even verliezen en we zijn weer goed bezig het te verneuken.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Spurs, City en Chelsea worden natuurlijk nooit meer kampioen dit seizoen, maar het is wel veel te spannend wie er nou wel of niet CL gaat spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Go Spurs voor een CL-plek
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Liverpool voor plaats 5 ... hoop ik
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik denk momenteel niet aan 't kampioenschap, wat ik wel hoop is dat City buiten de top 4 valt. Al zou ik 't ook niet erg vinden als 't Chelsea of Arsenal zou zijn.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nou het is allemaal gegaan zoals ik al verwachte. We mogen nog verliezen van Arsenal uit met 2-0 en staan nog bovenaan. Hoe is het mogelijk
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Speelronde 35+36 gaan echt doorslaggevend worden wie er kampioen wordt en wie er CL haalt.
Volgende week ligt het allemaal een beetje stil vanwege de cup. Maar daarna is het Chelsea-Man City wat ook al een aardige indicatie zal geven. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Chelsea - Man City vorig jaar
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Het zou gewoon het jaar van Arsenal kunnen worden, alleen doen zij er zelf alles aan om het te verneuken tegen bijvoorbeeld Newcastle of Sunderland.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Inderdaad, en de jaarlijkse blessuregolf is ook weer aangebroken. Ik denk dat Arsenal overal naast grijpt.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
BBC SPORT | Football | Premier League | Predictor
Kun je deze nog in de OP zetten Dosjee? edit; Als je puur geïnteresseerd bent in het kampioenschap kun je ook alleen alle potjes van Ars en Utd invullen, ipv alle wedstrijden. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
![]() Wel leuk die predictor, hoop alleen wel nog dat Arsenal kampioen wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik heb hem ook ingevuld, United wordt eerste met 84 punten met Arsenal op 1 punt daarachter.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Gevoelsmatig zeg ik dat Chelsea er nog bij gaat komen, echt.
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Waar kan ik tekenen dat de standen zo eruit komen te zien?
Dan hoef ik de komende tijd niet met m'n handen in 't haar te gaan zitten van frustratie
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
hmm, fuck, je kunt dus niet slechts enkele potjes invullen...
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zal morgen even een update erin gooien. Of iemand anders moet zich geroepen voelen.
![]() Chelsea gaat gewoon nog meedoen |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Meh, het is nog altijd 9 punten, he? Ik vind het een brug te ver. Misschien dat Arsenal nog gepakt kan worden, maar alles in de top 3 is al prachtig.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Het is 9 punten met een wedstrijd in hand. Dus 6 punten onderlinge wedstrijd winnen van United. Daarna verliest United van Arsenal en je staat gelijk met United.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ondanks dat het lichtelijk opwindend is als je het zo uitschrijft,moeten er te veel dingen meezitten. Het is waarschhijnlijker dat ze er gewoon voor zorgen directe cl veilig te stellen,om daarnaast wat spelers te roteren om Wembley te halen.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wembley is ook wel belangrijk natuurlijk. Hoe lijkt dat met Alex? De selectie van Chelsea is op dit moment beter dan die van Utd..
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Overigens wel opvallend dat mensen nu ineens over titelkansen van Chelsea gaan praten, terwijl dat na de winst op Man Utd veel minder zo was en er in tussentijds eigenlijk niks geks is gebeurd. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik zie ze sinds die overwinning weer als kandidaat.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
die zijn achterlijk
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
United heeft goede zaken gedaan
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nouja de andere clubs verzaken gewoon
|
|
|
|
|
|
#38 |
![]() Manchester United Chelsea v Man Utd 2-1 Liverpool v Man Utd 3-1 Man Utd v Bolton 1-0 West Ham v Man Utd 2-4 Man Utd v Fulham 2-0 Newcastle v Man Utd 0-0 Man Utd v Everton Arsenal v Man Utd Man Utd v Chelsea Blackburn v Man Utd Man Utd v Blackpool Chelsea Chelsea v Man Utd 2-1 Blackpool v Chelsea 1-4 Chelsea v Man City 2-0 Stoke v Chelsea 1-1 Chelsea v Wigan 1-0 West Brom v Chelsea 1-3 Chelsea v Birmingham 3-1 Chelsea v West Ham Chelsea v Tottenham Man Utd v Chelsea Chelsea v Newcastle Everton v Chelsea Arsenal Arsenal v Sunderland 0-0 West Brom v Arsenal 2-2 Arsenal v Blackburn 0-0 Blackpool v Arsenal 1-3 Arsenal v Liverpool 1-1 Tottenham v Arsenal 3-3 Bolton v Arsenal Arsenal v Man Utd Stoke v Arsenal Arsenal v Aston Villa Fulham v Arsenal Manchester City Man City v Wigan 1-0 Chelsea v Man City 2-0 Man City v Sunderland 5-0 Liverpool v Man City 3-0 Blackburn v Man City Man City v West Ham Everton v Man City Man City v Tottenham Man City v Stoke Bolton v Man City Tottenham Hotspur Wolverhampton v Tottenham 3-3 Tottenham v West Ham 0-0 Wigan v Tottenham 0-0 Tottenham v Stoke 3-2 Tottenham v Arsenal 3-3 Tottenham v West Brom Chelsea v Tottenham Tottenham v Blackpool Man City v Tottenham Liverpool v Tottenham Tottenham v Birmingham Premier League voorspeller http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/foot...or/default.stm |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Arsenal is dit seizoen al kampioen dikke voorsprongen weggeven.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Haal spurs en City er maar uit Dos. Dat maakt het ook overzichtelijker...
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Echt bizar dat Chelsea nog tweede kan staan na die winter. Dit is realistisch gezien ook wel het hoogst haalbare, maar gezien hoe het seizoen verlopen is, ben ik er nog best blij mee.
En als je Liverpool doet, moet je ook Everton doen |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Chelsea - thuis niet verliezen en het is wel binnen, mag je toch hopen
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wow, ik zie nu het programma pas. Wat ongelooflijk vet.
.Chelsea maakt echt nog een reële kans. .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Een van de laatste zes wedstrijden gewonnen, tegen vrij middelmatige tegenstanders. Epic.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Owen is blij dat hij kampioen wordt
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Die speelt tenminste regelmatig. Owen heeft nauwelijks gespeeld dit seizoen...
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[ENG] Ontknoping in het Buitenland 2010/2011: Wie wil er kampioen worden?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|