Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 21-01-11, 19:01 Standaard   #1
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

FC Terek Grozny
Terek Grozny is een Russische voetbalclub uit de Tsjetsjeense hoofdstad Grozny.

De club werd in 1946 opgericht als Dynamo Grozny en veranderde 2 jaar later de naam in Neftyanik, in 1958 werd de huidige naam aangenomen. In de jaren 90 werd de club tijdelijk ontbonden vanwege de Eerste Tsjetsjeense Oorlog. De thuiswedstrijden van de club worden in de stad Pyatigorsk gespeeld.

Ten tijde van de Sovjet-Unie speelde de club steeds in de lagere klassen, toch was het stadion in Grozny met 30 000 zitplaatsen vaak uitverkocht. In de nadagen van de Sovjet-Unie speelde de club in de 2de klasse. In 1994 zou de club vanwege de behaalde positie naar de hoogste klasse gaan, maar door de toestand in Tsjetsjenië werd de promotie geweigerd en speelde de club de volgende 7 jaar op lokaal niveau. In 2001 begon de club opnieuw in de 3de klasse en klom langzaam naar de hoogste klasse, in 2004 won de club als 2de klasser de beker van Rusland. Na één seizoen degradeerde de club weer. Na een tweede plaats in 2007 kon de club opnieuw zijn plaats in de hoogste klasse opeisen.

Coach
Op dit moment wordt de club gecoacht door Ruud Gullit.

Bekende spelers
De bekendste oud-speler van Terek Grozny is Sjamil Basajev, ook wel bekend als de Osama Bin Laden van Tsjetsjenië. Hij zit onder andere achter de grote gijzeling in een theater in Moskou, de gijzeling in Beslan en de dood van de Russisch gezinde president Kadyrov. Bazajev was in 1997 en 1998 de spits van Terek Grozny en later ook voorzitter van de club.

Prestaties
FC Terek Grozny speelt sinds 1992 mee in de Russische competities. In 2005 en vanaf 2007 tot nu komt het uit in de Russische Premjer Liga. In 2008 was de 10e positie de hoogste klassering die de club bereikte, in 2009 en 2010 eindigde men op de 12e plaats.

De grootste prestatie die Terek Grozny leverde was het winnen van de Russische beker in 2004, toen men in de finale FC Krylia Samara Sovetov versloeg, door een goal in de 92e minuut.

In het seizoen 2004/05 kwam Terek Grozny uit in de UEFA Cup maar het werd in de 1e ronde uitgeschakeld door FC Basel.

Selectie
1 Soslan Dzhanayev
2 Sergei Omelyanchuk
3 Dmitri Yatchenko
4 Ze'ev Haimovich
5 Antonio Ferreira
7 Blagoy Georgiev
8 Maurício
9 Guy Stephane Essame
11 Shamil Asildarov
12 Yaroslav Hodzyur
14 Herve Xavier Zengue
17 Adlan Katsayev
19 Héctor Bracamonte
20 Andrei Kobenko
21 Oleg Vlasov
22 Levan Gvazava
23 Islam Tsuroyev
28 Rodrigo Tiuí
33 Ismail Ediyev
39 Anzor Tembulatov
40 Rizvan Utsiyev
70 Zaur Sadayev
90 Murad Tagilov
95 Rizavdi Edilov
Stepan Sikach

Laatst gewijzigd door Plato; 25-02-11 om 14:47

Oud 21-01-11, 19:02 Standaard   #2

Hoge rugnummers.

5 Miljoen per jaar krijgt ie toch?

Mess is offline   Met citaat reageren
Oud 21-01-11, 19:03 Standaard   #3
Ik niet!

Exclusief premies.

Oud 21-01-11, 19:04 Standaard   #4
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

\Sexy Ruudje

‘Ha Estelle, honnepon van me. Met Ruud. Of zoals die Oostblokkers me noemen: Miester Goellit.’
‘(…)’
‘Ja, het is rond. Ik heb net mijn handtekening onder het contract gezet.’
‘(…)’
‘Weet ik veel hoe die club heet. Wacht, ik pak de papieren er even bij… Es effe kijken… Ah, hier staat het: Terek Grozny.’
‘(…)’
‘Nee schatje, daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Ik weet niet eens precies in welk land ze spelen. Terekgroznië ofzo. Ik heb van de secretaresse van de president alleen een routebeschrijving gekregen: bij de stoplichten naar rechts en dan tien dagen rechtdoor.’
‘(…)’
‘Mijn salaris? Er stonden zoveel nullen voor de komma dat ik ze niet eens kon tellen. Ik heb meteen een beetje zakgeld meegekregen: een paar koffers vol met bankbiljetten. Nou, popje, daar kun je mee naar de PC Hooft hoor.’
‘(…)’
‘Twintigduizend euro voor een jurkje met gouden glitters? Ga je gang. Vraag alleen voor de zekerheid even of ze die bankbiljetten accepteren.’
‘(…)’
‘Ja, ik weet het ook niet. Er zit een raar goedje op. Het lijkt op aangekoekt bloed.’
‘(…)’
‘Nou, ze hadden het erover dat er een tijdje geleden een paar incidentjes zijn geweest in Terekgroznië. Ik heb meteen gezegd dat ik daar niet in geďnteresseerd was. Geld is geld; waar het vandaan komt hoef ik niet te weten. Joh, ook al hebben ze het hele land geplunderd: kan mij het rotten. Dacht je dat ik in mijn tijd bij AC Milan ooit aan Silvio Berlusconi heb gevraagd waar mijn salaris van werd betaald? Geen rasta op mijn hoofd die eraan dacht. Anders hadden ze me met mijn voeten in een blok beton geparkeerd op de bodem mijn eigen privézwembad.’
‘(…)’
‘Tuurlijk krijg je in Terekgroznië ook een eigen zwembad, lieverd.’
‘(…)’
‘Ja hoor, als jij dat wilt krijg je ook je eigen beautycenter met je eigen kapper en je eigen visagiste en je eigen botoxtovenaar. En je eigen… Ho, wacht effe. Mijn andere telefoon gaat. Vast weer zo’n journalist die wil weten wat ik in godsnaam in Terekgroznië ga doen. (…) Ja hallo, met Ruud. Luister: Terek Grozny is een geweldige kans voor me. Dit is een droom die uitkomt: ik heb altijd al een keer willen werken bij Terek Grozny. En ik kan daar echt iets toevoegen: sexy voetbal. Voetbal op z’n Ruuds: losse heupen, loze woorden, diepe zakken – hahaha! Dat laatste schrijf je niet op, hč. Goed zo, ouwe pik. De groeten! (…) Ok Estel, schatteboutje van me, daar ben ik weer.’
‘(…)’
‘Hoe lang we daar naartoe moeten? Ik heb voor anderhalf jaar getekend met een optie tot verlenging. Maar dat is papierwerk: binnen een paar maanden word ik er toch uitgeschopt met een dikke bonus. Net zoals bij al die andere clubs.’
‘(…)’
‘Nou, zeg eens waar je je écht zorgen over maakt.’
‘(…)’
‘Ah, poppedijntje van me, niet huilen. Ik weet zeker dat ze in Terekgroznië ook een PC Hooftstraat hebben. Echt waar. We gaan heus niet naar een land dat helemaal kapot is geschoten. Toch?’
Thijs' column hier dan ook maar he

Oud 25-02-11, 14:15 big smile   #5
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

FC Terek Grozny
Terek Grozny is een Russische voetbalclub uit de Tsjetsjeense hoofdstad Grozny.

De club werd in 1946 opgericht als Dynamo Grozny en veranderde 2 jaar later de naam in Neftyanik, in 1958 werd de huidige naam aangenomen. In de jaren 90 werd de club tijdelijk ontbonden vanwege de Eerste Tsjetsjeense Oorlog. De thuiswedstrijden van de club worden in de stad Pyatigorsk gespeeld.

Ten tijde van de Sovjet-Unie speelde de club steeds in de lagere klassen, toch was het stadion in Grozny met 30 000 zitplaatsen vaak uitverkocht. In de nadagen van de Sovjet-Unie speelde de club in de 2de klasse. In 1994 zou de club vanwege de behaalde positie naar de hoogste klasse gaan, maar door de toestand in Tsjetsjenië werd de promotie geweigerd en speelde de club de volgende 7 jaar op lokaal niveau. In 2001 begon de club opnieuw in de 3de klasse en klom langzaam naar de hoogste klasse, in 2004 won de club als 2de klasser de beker van Rusland. Na één seizoen degradeerde de club weer. Na een tweede plaats in 2007 kon de club opnieuw zijn plaats in de hoogste klasse opeisen.

Coach
Op dit moment wordt de club gecoacht door Ruud Gullit.

Bekende spelers
De bekendste oud-speler van Terek Grozny is Sjamil Basajev, ook wel bekend als de Osama Bin Laden van Tsjetsjenië. Hij zit onder andere achter de grote gijzeling in een theater in Moskou, de gijzeling in Beslan en de dood van de Russisch gezinde president Kadyrov. Bazajev was in 1997 en 1998 de spits van Terek Grozny en later ook voorzitter van de club.

Prestaties
FC Terek Grozny speelt sinds 1992 mee in de Russische competities. In 2005 en vanaf 2007 tot nu komt het uit in de Russische Premjer Liga. In 2008 was de 10e positie de hoogste klassering die de club bereikte, in 2009 en 2010 eindigde men op de 12e plaats.

De grootste prestatie die Terek Grozny leverde was het winnen van de Russische beker in 2004, toen men in de finale FC Krylia Samara Sovetov versloeg, door een goal in de 92e minuut.

In het seizoen 2004/05 kwam Terek Grozny uit in de UEFA Cup maar het werd in de 1e ronde uitgeschakeld door FC Basel.

Laatst gewijzigd door Jasper; 25-02-11 om 14:36
Jasper is nu online   Met citaat reageren
Oud 25-02-11, 14:16 big smile   #6
Drums

'Club Gullit wil Ronaldo uit pensioen halen'
Uitgegeven: 25 februari 2011 13:05
Laatst gewijzigd: 25 februari 2011 13:05

GROZNY - De Braziliaanse stervoetballer Ronaldo beëindigde vorige week zijn carričre, maar als het aan Terek Grozni ligt bedenkt hij zich nog.

De Tsjetsjeense club van trainer Ruud Gullit zou volgens Russische media bereid zijn om bijna 6 miljoen euro neer te leggen in een poging de voormalig PSV'er te strikken.

De 34-jarige Ronaldo speelt volgende maand met de Braziliaanse selectie die in 2002 wereldkampioen werd een oefenwedstrijd in Grozni. Tegenstander is een team dat persoonlijk is samengesteld door de steenrijke clubeigenaar Ramzan Kadirov.

Bij die wedstrijd zou de president van Tsjetsjenië het gesprek willen aangaan met Ronaldo.

Diens landgenoot Roberto Carlos tekende vorige week bij Anzji Machachkala, dat ook uitkomt in de Russische hoogste klasse. Beide Zuid-Amerikanen speelde afgelopen jaar samen bij Corinthians.
Oud 25-02-11, 14:17 thumb up   #7
Męnnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Anders haal je ook ff Rivaldo, Kluivert en Bergkamp.

Oud 25-02-11, 14:20 Standaard   #8
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
Anders haal je ook ff Rivaldo, Kluivert en Bergkamp.
En Andy vd Meyde

Oud 25-02-11, 14:32 arrow   #9
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Coach
Op dit moment wordt de club gecoacht door Ruud Gullit, wiens presentatie uitgesteld werd door een aantal aanslagen.
Dit was een fabeltje, toch?

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 25-02-11, 14:33 Standaard   #10
Drums

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala Bekijk bericht
[...]

Dit was een fabeltje, toch?
Ah ja, je hebt gelijk
Dat bericht had ik dan weer niet meegekregen.
Oud 25-02-11, 14:36 Standaard   #11
Drums

Gullit: 'Ik zie hier bij Terek Grozny al wat groeien'
Ruud Gullit heeft bijna een maand achter de rug als trainer van Terek Grozny. Over de lastige start van het seizoen maakt de oud-international zich niet druk.

Gullit kreeg een 'onvergetelijke' eerste indruk van Grozny. 'Ik was door alles geraakt; nieuwe huizen, schone straten en de glimlach op de gezichten van de mensen die alle beproevingen hebben doorstaan. Ramzan Kadyrov (president en clubeigenaar, red.) liet mij foto's van de oorlog zien, een nachtmerrie.'

'En nu is het een mooie en moderne hoofdstad van de republiek', vervolgde Gullit in het Russische Sport Express over zijn ervaringen in Grozny. 'Het laat ook iets zien. Als je echt wil, kunnen mensen wonderen verrichten.'

Gullit moet met Terek Grozny het sportieve deel van het beoogde Tsjetseense wonder voor zijn rekening nemen. De club moet zich gaan mengen om de Europese prijzen, zo heeft president Kadyrov voor ogen. 'Het belangrijkst is dat je mensen plezier geeft. Dat is al een overwinning', aldus de oud-international.

Gullit is bezig Terek Grozny naar zijn hand te zetten. 'We zijn natuurlijk geen Barcelona, maar ik zie wel al iets groeien. We speelden afgelopen weekend tegen het Deense SřnderjyskE, dat niet wilde voetballen. En we wonnen toch met 1-0. Je moet wachten op het juiste moment.'

Zo'n drie weken heeft Gullit nog om zijn ploeg verder te klaar te stomen voor de moeilijke start van de Russische competitie. Na de openingswedstrijd op 13 maart tegen Zenit Sint-Petersburg wacht Rubin Kazan. 'Dat maakt me niet veel uit. We moeten in onszelf geloven, ook al ben je geen favoriet.'
Oud 25-02-11, 14:45 Standaard   #12
Ik niet!

Er was al een Terek grozny-topic Jasper, ik zal ze zo samenvoegen:

FC Terek Grozny #1 Met Gullit naar de Europese top!

Oud 25-02-11, 14:45 Standaard   #13
Drums

Ah is goed
Niet gezien.
Oud 25-02-11, 14:46 Standaard   #14
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
Ah is goed
Niet gezien.
Het stond wel degelijk bij de handige lonkjes, maar het maakt verder niet uit natuurlijk .

Oud 07-03-11, 14:03 Standaard   #15
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Ruud Gullit is voor zijn Terek Grozny druk bezig de selectie te versterken voor het seizoen in Rusland. Zo staat Anderlecht-middenvelder Mbark Boussoufa op het punt te vertrekken naar Tsjetsjenië, maar ook in Nederland wil de oefenmeester zaken doen. André Bahia staat op de verlanglijst van de trainer, die in het verleden nog met de Braziliaan samenwerkte bij Feyenoord.

Volgens diverse Belgische media staat de mandekker in de belangstelling van Gullit, die zijn pijlen ook gericht heeft op Alexander Hleb van Birmingham City. In januari gaf Bahia al aan na te denken over een vertrek uit Rotterdam, maar destijds leek een club uit de hoogste Braziliaanse divisie zijn volgende bestemming.

"Ik heb veel ervaring opgedaan, maar ik mis Brazilië. Ik hoop nog dit jaar in Brazilië te spelen", klonk het toen uit de mond van de verdediger. Bahia (27) heeft bij de Stadionclub nog een contract tot volgend jaar zomer en speelde eerder voor Flamengo.

Oud 07-03-11, 15:29 big smile   #16
Męnnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij is persoonlijk al rond, 3 miljoen per jaar gaat Mbark verdienen

Anderlecht wil minimaal 10 miljoen voor een eenjarig contract Hopelijk kunnen wij ook nog spelers kwijt voor de hoofdprijs. Hamlap voelt zich wel thuis daar.

Oud 07-03-11, 15:34 standard ball   #17
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
Hij is persoonlijk al rond, 3 miljoen per jaar gaat Mbark verdienen
Het is zoals gezegd slecht voor zijn loopbaan, maar anderzijds kan ik het me voor dat bedrag ook wel weer voorstellen.

Oud 07-03-11, 16:09 Standaard   #18
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

2jaar ballen voor 6 miljoen. 2 miljoen naar de familie en 4 mln netto voor zichzelf.

Kan je prima 20 jaar van leven
Elwood1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 07-03-11, 16:35 big smile   #19
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

El Hamdaoui even aanbieden bij ze.

Oud 07-03-11, 16:59 Standaard   #20
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Die jongen is zo verschrikkelijk goed en dan kijk je straks terug op een loopbaan in landen als België en Rusland.

Hij kan volgens mij makkelijk het niveau in Spanje of Engeland aan.
RayMania is offline   Met citaat reageren
Oud 07-03-11, 17:00 big smile   #21
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Gullit wil ook Bahia, als we daar nog een paar miljoen aan overhouden is het weer een held

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 07-03-11, 17:04 Standaard   #22
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

als boussoufa dat doet, gooit ie ook meteen zijn carriere weg

Oud 07-03-11, 17:17 hearth   #23
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

mmmm.. Misschien kan Femi daar nog terecht.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 07-03-11, 17:30 emo   #24

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooie keuze van Mbark . Aan de andere kant, kan hij wel lekker de hele familie goed onderhouden..
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 07-03-11, 19:16 hearth   #25
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
Gullit wil ook Bahia, als we daar nog een paar miljoen aan overhouden is het weer een held
5 miljoen voor Cisse lijkt me ook wel wat, hebben jullie die 3,5 miljoen terug en verdienen wij er ook nog leuk aan.

Oud 08-03-11, 02:04 Standaard   #26
Ik voel me hier thuis!

Oud 08-03-11, 11:25 big smile   #27
11 tegen 11, bal is rond

edit: laat maar, andere club in Rusland.

Oud 08-03-11, 13:35 Standaard   #28
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Gullit wil nu ook Forlan

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 09-03-11, 17:04 thumb down   #29

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

videozone

Dat dit tering grozny toch gauw mag wegkwijnen
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
Oud 09-03-11, 23:33 Standaard   #30

Marcos's Voetbal Forum schermafbeelding

Gullit wil nu ook Forlan
Heb je zoveel financiële middelen om spelers te halen, ga je zelfs voor wereldtop als Forlan en dan stel je Gullit aan als trainer..
Marcos is offline   Met citaat reageren
Oud 10-03-11, 14:52 Standaard   #31

tong80's Voetbal Forum schermafbeelding

Het is duidelijk inmiddels dat Gullit er niet voor het geld zit. Zoveel heeft die club niet te besteden.

Oud 10-03-11, 22:23 emo   #32

Boussoufa komt toch niet naar Grozny maar gaat naar de club van Roberto Carlos in Dagastan.
Oud 13-03-11, 18:38 big smile   #33
Drums

Lazovic krijgt ze op de knieën
1-0 voor Zenit
Oud 14-03-11, 11:36 Standaard   #34

1-0 gebleven

Oud 14-03-11, 11:38 Standaard   #35
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Als Gullit nog 3 x op rij verliest dan durft ie zijn eigen auto niet eens meer zelf te starten....

De Oekraďense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-11, 16:16 Standaard   #36
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Gaan we nou wekelijks updates krijgen van de verrichtingen van Grozny in het sportjournaal.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-11, 16:33 Standaard   #37
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
videozone

Dat dit tering grozny toch gauw mag wegkwijnen
Wat articuleert ze mooi

Oud 14-03-11, 16:34 Standaard   #38
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
Gaan we nou wekelijks updates krijgen van de verrichtingen van Grozny in het sportjournaal.
Mwoah, weekje of 6 misschien.

Oud 14-03-11, 19:58 Standaard   #39
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
Als Gullit nog 3 x op rij verliest dan durft ie zijn eigen auto niet eens meer zelf te starten....
Wel leuk dat ze dan direct mogen starten tegen de 2 meest recente landskampioenen

Oud 20-03-11, 18:16 Standaard   #40

2-0 verloren van Rubin Kazan.

Oud 20-03-11, 18:18 Standaard   #41
Ik niet!

Niet verrassend natuurlijk, leuke start ook met Zenit thuis en Rubin uit.

Oud 21-03-11, 12:04 Standaard   #42
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Sja nog 2 wedstrijden op rij verliezen en Estelle krijgt zijn pik op sterk water thuis

De Oekraďense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 21-03-11, 15:02 Standaard   #43
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Sja nog 2 wedstrijden op rij verliezen en Estelle krijgt zijn pik op sterk water thuis
.

Oud 03-04-11, 18:29 big smile   #44

Voor iedereen die een shirt wil van deze prachtclub gesigneerd door Ruud Gullit voor het goede doel:

Ruud Gullit steunt RedNAC! Shirt Terek Grozny
Oud 04-04-11, 17:25 Standaard   #45

Dat gaat dus niet gebeuren! Staan 2-0 voor tegen Tomsk in de hel van Grozny.
Oud 04-04-11, 18:14 hearth   #46
11 tegen 11, bal is rond

Hij heeft gewonnen!

Oud 04-04-11, 18:15 big smile   #47

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

wat een held

Oud 04-04-11, 23:34 Standaard   #48
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Het bleef nog lang onrustig in Grozny!

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 04-04-11, 23:37 Standaard   #49
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Benieuwd hoe het volgend jaar gaat in de Champions League
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 08-04-11, 01:12 big smile   #50
Drums

Zidane zwicht voor de vraag van Grozny
Belga do 07/04/2011 - 22:03
Dat ze het in Grozny groot zien, weten we sinds de Tsjetsjeense club zich wilde versterken met Mbark Boussoufa. Met Zinédine Zidane heeft het wél een akkoord, zij het dan niet om te spelen.

Zidane zal op 9 mei het nieuwe stadion van Grozny officieel inhuldigen. "Zidane heeft zijn aanwezigheid bevestigd, we hopen dat ook UEFA-baas Michel Platini komt", klinkt het in Grozny, waar Ruud Gullit aan de slag is als coach.

Grozny wil een galawedstrijd organiseren tegen een Europese topper. "Er is nog niets beslist, maar we praten met Barcelona, Juventus en Manchester City."
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site