![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Lech Poznań is een op 22 maart 1922 opgerichte voetbalclub uit de stad Poznań. De club speelt in de Ekstraklasa, de hoogste voetbaldivisie in Polen. De clubkleuren zijn Blau Wit.In het seizoen 2006/07 fuseerde de club met Amica Wronki, die ook in de Ekstraklasa speelde. De hoogste elftallen spelen verder onder de naam Lech Poznań. Het reserveteam van Amica Wronki bleef nog wel bestaan, en speelt onder hun eigen naam verder in de III liga, de derde hoogste voetbalcompetitie van Polen. Het stadion van Lech Poznań, het Stadion Lecha, biedt plaats aan 45.830 zitplaatsen. Erelijst: Landskampioen in 1983, 1984, 1990, 1992, 1993, 2010 Beker van Polen winnaar in 1982, 1984, 1988, 2004, 2009 Supercup winnaar in 1990, 1992, 2004, 2009 Staat vooral bekend om de fanatieke fans: __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hahahaha dit topic! Misschien dat aanvoerder er iets over kan vertellen? Zijn echt idioten volgens mij.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik zocht eigenlijk nog dat filmpje waar ze allemaal in het wit als een sekte gek, staan te springen en uit elkaar gaan en dan op elkaar in beuken
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik was echt onder de indruk van deze groep in de Kuip een paar jaar terug, al hou ik niet zo van dat geregisseerde...
Verder mag deze natuurlijk niet ontbreken in dit topic:
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mooie club om te volgen ja, qua supporters. Zo massaal altijd.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Juist vanwege het EK volgend jaar zijn ze veel strenger gaan optreden in Polen en Oekraine. Belachelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
prachtige club dat lech poznan. Ik was bij Poznan-Braga, hier een filmpje, er lag wat sneeuw, niet op letten
![]() __________________ 1# Metalist Charkov!! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Toen Lech Poznan vorig jaar in Praag was, ook erg indrukwekkend. 3.000 man @ Old Town Square. Zoveel toeristen staan er normaal niet eens op dat plein.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lech Poznań - Lechia Gdańsk
![]() ![]()
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Die papiertjes zullen ze in Groningen wel leuk vinden.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Lech Poznań #1 Met fanatieke idioten
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|