![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() Football Club Internazionale Milano, commonly known as Internazionale or Inter, is an Italian professional football club based in Milan, Lombardy, Italy. Outside Italy, the club is often called Inter Milan. Inter are the champions of Italy, their win in 2009–10 being a fifth successive title, equalling the all-time record. Inter are also the reigning European and World champions. Grande Inter Erelijst Selectie 2010-2011 Laatst gewijzigd door Plato; 20-12-10 om 21:16 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik zal straks een wat mooiere OP maken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Anonymous/Prizzle
|
![]() Je wilt heel graag dat Kuyt naar Internazionale gaat __________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hij ontkent zelf te zijn ontslagen trouwens
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tussen al deze Inter afkeer hier en in het serie A topic maar eens één van de mooiste Inter goals ooit posten:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat was inderdaad een wereldgoal.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Was tegen Roma
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Echt een prachtige club... Het enige jammere is dat er niet meer Duitsers bij die club speelden. Effenberg had een opvolger van Matthaus kunnen zijn maar was in de plaats daarvan in het paars van Fiorentina te bewonderen
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Inter is al lang niet meer Inter, en Duitsers in de Serie A ben ik niet kapot van. Ondanks het succes van jouw stokpaardjes.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gelukkig was Totti zijn Cucchiaio destijds tegen Inter nog vele malen fraaier
![]() __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ongekende schoonheid. Je ziet het niet meer zoveel op een voetbalveld, die klasse, die stijl, de techniek om die bal er zo in te leggen.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Lijkt me dat iedereen zelf wel ziet dat die goal van Djorkaeff 10 keer knapper is om uit te voeren. Onmogelijke hoek, omhaal, onhoudbaar voor de keeper, prachtige curve in de bal |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
Andreas Möller Rudi Völler Lothar Matthaüs Andreas Brehme Jurgen Klinsmann Oliver Bierhoff Cristian Ziege Thomas Hassler Thomas Berthold Stefan Effenberg
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
voor Thomas Berthold gaat wel erg ver Koekiemonster.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Twijfelde zelf aan de
voor Jurgen Köhler ![]() Berthold was nl. sterkhouder op de diverse eindtoernooien en Köhler was een soort Materazzi, mocht af en toe opdraven voor het betere hak en sloopwerk. Bijv. in de wedstrijd tegen Nederland toen Beckenbauer er voor koos om met vijf verdedigers te starten (hoewel het 3-5-2 systeem makkelijk is om te vormen tot een 5-3-2 systeem en andersom). Laatst gewijzigd door Koekebakker; 21-12-10 om 13:42 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Omdat dit het Inter topic is:
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
In 1990 was hij nog vrij jong en volgens mij was hij toen basisspeler.
Maar goed, dit is het Intertopic en daar heeft Kohler nooit gespeeld .
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ja je hebt gelijk, alleen in 1990 was hij geen basisspeler, alle andere toernooien van 88 tot 98 was hij dat wel. Hij heeft meer dan 100 interlands gespeeld. Dat ik erover twijfelde kwam vooral door zijn speelstijl hoewel ik slechts flarden herinner natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
De CDS kopt:
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Het vertrek is nu echt aanstaande.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Binnen 3 maanden is Mourinho terug
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
die afkoopsommen zijn echt belachelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nu is het dus zeker.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Geen enkele club lijkt snel een geschikte opvolger voor Mourinho te kunnen vinden. Porto had 23 verschillende trainers in het eerste seizoen alleen al na zijn vertrek. Chelsea heeft de laatste 3 jaar 4 verschillende managers gehad, en nu Inter.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Benitez
![]() Oh, wat heb ik een hekel aan dit zichzelf overschattende trainertje. Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 23-12-10 om 14:12 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Wut?
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Moratti
![]() Had je dat niet eerder kunnen zien aankomen met die Benitez
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
De 1e trainer die ontslagen wordt, nadat ie in z'n laatste match de wereldbeker won
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Anonymous/Prizzle
|
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ansa meldt: 26 December wordt Leonardo officieel gepresenteerd als nieuwe trainer van Inter.
![]() Ze gaan bij Inter wel echt werk maken van Kaka, waarbij Maicon dan naar Madrid zou gaan. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Internazionale heeft Leonardo aangesteld als nieuwe hoofdtrainer. De Braziliaan heeft als oefenmeester enkel ervaring opgedaan bij stadsgenoot en tevens rivaal AC Milan. De 41-jarige oud-voetballer is de opvolger van Rafael Benítez.
Vrijdag tekende de voormalig international een verbintenis bij de Nerazzurri en verbond zich daardoor tot medio 2012 aan de Italiaanse topclub. Binnenkort zal hij officieel gepresenteerd worden bij Inter, waar Wesley Sneijder onder contract staat. Leonardo was in het verleden scout voor AC Milan en werd in 2008 gepromoveerd tot technisch directeur. Een jaar later werd hij aangesteld als hoofdcoach toen voorganger Carlo Ancelotti naar Chelsea trok. Na een seizoen zaten de werkzaamheden bij Milan erop, mede door een moeizame relatie met clubeigenaar Silvio Berlusconi. Benítez was pas enkele maanden bij Inter aan de slag. Met de succesploeg, die vorig seizoen onder José Mourinho tot grote hoogtes steeg, won hij het WK voor clubteams. De resultaten in de competitie waren echter bedroevend. Na kritiek op voorzitter Massimo Moratti kon de Spanjaard vertrekken. |
|
|
|
|
|
#43 | |
. Wíllen ze geen kampioen worden ofzo?
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Lachwekkende keuze. Ben benieuwd of mensen hier het wel een goede keuze vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Niet te geloven inderdaad.
![]() Luciano Spalletti was 100x beter. Heeft ervaring en kent de Serie A goed. Zal wel niet haalbaar zijn geweest voor Inter, doet het volgens mij wel goed daar bij Zenit. |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Zenit is kampioen en in de UEFA cup loopt het op rolletjes, voor het geld hoeft ie het ook niet te doen.
Ik verbaas me elke keer toch weer hoe makkelijk ze overstappen tussen rivalen in Italie. Helemaal als Kaka ook zou komen.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Inter mag weer omhoog kijken.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
ben er stil van
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik kan mijn ogen niet geloven.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Internazionale #2 Pazza Inter!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|