![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
Laatst gewijzigd door Weebl; 20-05-12 om 23:03 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Waarom zet je jezelf niet bij Salamanca?
![]() Net een voor buitenspel afgekeurde 1-0 van Celta... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Xerez is de laatste weken aardig in opkomst zie ik, hopelijk promoveren ze niet.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Salamanca heeft het moeilijk
ontsnapt net aan de 1-0... kopbal van zeer dichtbij over.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
OP is oud, dit is de goede..
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dat zou jammer maar zijn, maar met Xerez heb ik echt helemaal niks, voegden ook niets toen aan de Primera vorig seizoen, niet qua voetbal en als club al helemaal niet.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Maak dan van VBL ook even WZV
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik heb aan uw opdracht voldaan
baas .
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Maak Salamanca ook even kampioen dan.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Uitstekend uitgevoerd, knecht.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Oh en zet even accent op de o, División dus.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Dios mio, Betis al op 0-3 op Tenerife
En 1-0 Celta
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fuck
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Rood (2x geel) Celta voor hands.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
En rood Salamanca.... voor de zoveelste keer
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ook hier weer begonnen. Alle uitslagen:
Granada 1 - 0 Alcorcon FT Rayo Vallecano 1 - 3 Celta de Vigo FT Real Betis 1 - 0 Gimnastic FT Albacete 1 - 0 Cordoba FT Girona 1 - 1 Cartagena FT Las Palmas 2 - 2 Barcelona B FT Ponferradina 0 - 4 Numancia FT Recreativo Huelva 0 - 1 Huesca FT Valladolid 2 - 2 Tenerife FT Villarreal B 1 - 1 Elche Kortom, Betis en Celta grote winnaars. Staan steviger bij de eerste drie. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mooi kut
![]() @ Muto: je bedoelt eerste twee __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mooi, dat zijn allebei clubs die mijns inziens in de PD thuishoren.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zij het dat de nummer drie niet meer rechtstreeks promoveert.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
ik Google net even Celta en was me helemaal niet bewust dat die club een lang verleden in de Primera Division heeft (met ook al wel periodes in de Segunda) en in 2004 zelfs nog Champions League speelde en er in de 1/8e finale tegen Arsenal er pas uit ging. En bizar genoeg in datzelfde seizoen degradeerden. Om vervolgens weer voor 2 seizoenen terug te komen waarvan 1e seizoen zelfs 6de, om dan seizoen erna met een 18e plek er weer uit te vliegen. De PD volgde ik toen nog niet maar wb hun Europese deelnames laat mijn geheugen me duidelijk in de steek. Nu ik me zo inlees mag, ook aangezien Vigo grootste stad in Galicie is, Celta idd wel de PD in. Samen met Salamanca por supuesto. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Toen zaten ze bij Ajax in de poule.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Fuck mijn gegeugen dan
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dat je dat niet wist
![]() Blijft een kutclub, laat maar mooi wegblijven. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Waarom vind jij Celta eigenlijk een kutclub?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Door al die wedstrijden die we er onterecht tegen hebben verloren door die vieze maniertjes van al die lelijke spelers die er ooit hebben gespeeld.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
O dat is het. Ik heb zelf niet veel met Celta, maar ze horen er mijns inziens gewoon bij, meer dan clubjes als Almería en Cartagena.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ja als het aan jou lag zou een competitie standaard 20 clubs hebben en zou degraderen en promoveren niet meer mogelijk zijn.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Dat niet, maar ik zie liever traditierijke verenigingen dan dat soort clubjes. Er spelen in de Segunda genoeg clubs die aan die criteria voldoen en van mij dus mogen promoveren, zoals Betis, Celta, Rayo, Valladolid, Las Palmas, Recre en Tenerife, dus het valt wel mee.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Waarom Recre wel en Almería niet dan
![]() Ik vind dat als een ploeg weet te promoveren, die ploeg altijd de kans moet krijgen zich te bewijzen. Zo gaf ik Xerez ook het voordeel van de twijfel. Ze deden het niet goed (al hadden ze nog een aardige comeback in huis) en degradeerden weer. Dat vind ik leuk, van die clubjes die even mogen ruiken aan het spelen tegen de grote jongens. Als je ieder jaar weer dezelfde tegenstanders hebt en moet hopen op een goede loting in de Copa om tegen kleinere clubjes te spelen is er ook geen klap aan. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Recre is een oude dame opgericht in 1889, de oudste voetbalclub van Spanje, dat vind ik mooi. Almería bestaat pas twintig jaar en heeft geen geschiedenis, daar heb ik helemaal niks mee, het is een beetje het Almere City van het Spaanse voetbal.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dus het gaat je puur om de leeftijd van een club?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Niet alleen, maar wel om de traditie etc, die heeft Almería nog niet. Over 100 jaar wellicht wel, misschien kunnen we het er dan nog eens over hebben
.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Maar als het aan jou ligt krijgt Almería niet eens de kans om zo'n reputatie op te bouwen.
![]() Dus je zit met een select groepje clubs waar niemand meer bij mag, tenzij ze het voor elkaar krijgen om jarenlang te presteren. Ofzo. ? __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Zoiets ja. Al spelen er mee dingen mee, voor "nieuwe" clubs met een fanatieke aanhang maak ik bijvoorbeeld graag een uitzondering, die heeft Almería echter ook niet.
Maar los daarvan kan het op zich natuurlijk wel, Villarreal heeft zich ook in de PD weten te spelen en is daar nu moeilijk weg te denken. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Salamanca achter
wordt tijd om naar beneden te kijken ipv naar boven
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
1-1! doe ajb winnen
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
gvd wil ik net blij de 2-1 melden is het alweer 2-2
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
2-3... krijg toch de...
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
En we staan al weer achter
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Gaat de verkeerde kant op met Salamanca.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Nogal ja
Alle Liga Adelante duels trouwens te zien via live betting bij bwin.com ... moet je wel geld op account hebben maar 1x 10tje stortten kan je altijd mee vooruit, gewoon zorgen dat je altijd 0,01 cent overhebt. Kan je die 9,99 altijd nog op een leuke odd knallen en ms nog wat winst maken ook. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
En ook nog tegen een concurrent. Vervelend, heb verder niets met Salamanca maar ik zou het de Salamanca-sympathisanten hier best gunnen als ze in de top 6 (8) zouden komen. Nu is het verschil met de achtste plaatst nog altijd maar twee punten, maar opnieuw verliezen zou een groter gat kunnen betekenen.
Hoewel Granada al verloren heeft en Elche Celta op bezoek heeft en nog op 0-0 staat. Numancia staat wel voor tegen Las Palmas. Morgen Rayo helaas weer al om twaalf uur, dan slaap ik nog . Uit bij Xerez ga ik niet uit van een overwinning, helemaal niet in de huidige vorm. Gelijkspel moet mogelijk zijn en misschien met wat geluk twee punten extra meenemen.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Videoschermpje is wat uitvogelen om die op goede grootte te krijgen, vooral als je m naast andere schermen wilt hebben. Wat ik doe is mn browser zo groot mogelijk maken zonder te maximaliseren en dan helemaal naar links te schuiven zodat schermpje groter wordt, en dan alleen rechterkant van browserscherm met de video zichtbaar is.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Laatste 5 wedstrijden hebben we 1 punt gehaald, welliswaar oa tegen de huidige nrs 2, 3, 5 maar tegen Elche en Girona was echt onnodig.
Als we nu van Cartagena verliezen hebben we hele slechte run van 6 wedstrijden, maar krijgen we hierna de wat mindere teams, dan moeten we gewoon weer punten pakken, anders wordt het erg moeilijk. Gelukkig is het seizoen enorm lang en kan het nog alle kanten op. Maar het voetbal moet ook gewoon beter. Weinig balbezit, creëren weinig en verdediging die begin nog goed was, laat nu ook te wensen over. |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Segunda División 2012-13: Liga Adelante #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|