![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
|
|
|
|
#203 |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Ik hoop trouwens op El Hamdaoui
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Oh wacht.
Uchebo natuurlijk.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#206 | |
||
|
|
|
|
|
#207 |
|
What's in the name
|
Leuken Grappie
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Hoe doet Takashi Usami het eigenlijk bij Bayern. Krijg een beetje het idee dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Weet jij meer Frank? Is Mounir vanochtend de vliegtuig naar München ingestapt?
|
|
|
|
|
|
#210 | |
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#211 |
|
Dat idd ja.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
What's in the name
|
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Marketingstunt indeed.
||
|
|
|
|
|
#214 |
|
Whehe.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Mensen die daar in trappen
![]() Marketingapparaat wat denkt grappig te zijn tegenover voetbalsupporters
|
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Vitesse had het toch ook een keertje...Nieuwe aankoop, geweldig! Te gek! Om 10u komt ie! Was het die fucking adelaar. Dat trek je dus heel slecht als je club net een week daarvoor weer met 3-0 op z'n falie heeft gekregen van ADO ofzo. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#217 |
|
|
|
|
|
#218 |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Oeh, zou wat voor Ajax kunnen zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Inderdaad, kopen
Zie hem liever komen dan Narsingh, maar hij zal ook wel duurder zijn
|
|
|
|
|
|
|
#221 | |
) lijkt hij me praktisch tweebenig, iets dat ik altijd wel apprecieer |
||
|
|
|
|
|
#222 | |
|
Oja, en hij is ook sterk in de kleine ruimte ![]() Maar eerlijk gezegd heb ik ook niet zo heel veel van hem gezien, maar wat ik zag is veelbelovend
|
||
|
|
|
|
|
#223 |
|
Wie mailt naar Frank de Boer?
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Eerste aanwinst is binnen voor komend seizoen. Shaqiri komt over van Basel. Kost Bayern ca. 9 miljoen.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
Nog even een berichtje van gisteren
![]()
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#226 |
|
Vanwaar die '
'?
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Vanwege het moment waar men nu opeens met dit "nieuws" komt.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Spelen ze dan binnenkort tegen elkaar?
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
|
Ik denk dat hij doelt op het verliezen van de koppositie en prompt daarop een verzuurde totaal niet relevante openbaring. Typisch bayern. De wedstrijd tegen Dortmund is tegen het einde van de competitie pas __________________ Supercalifragilisticexpialidocious |
|
|
|
|
|
#230 |
|
Nou ja, als Hoeness ernaar gevraagd is ...
Daarnaast vind ik het ook een beetje vreemd om dit met een af te doen, gezien het feit dat Bayern je club gewoon geholpen heeft door geld te geven/lenen. Zou je toch dankbaar voor moeten zijn.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Dit is toch ook geen verzuurde reactie, of is mijn Duits zo slecht?
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
|
9 jaar lang verzwijgen en het dan toch openbaar maken, dat is toch gewoon kinderachtig.
Je kunt wat mij betreft direct bij het financieren roepen: Wij betalen wel, beste concurrent. Want we willen jullie niet kwijt Je kunt wat mij betreft prima zo'n oplossing overeenkomen en het voor altijd geheim houden Maar je kunt niet 9 jaar na dato met zo'n non-nieuwtje komen en er de media mee zoeken.... __________________ Supercalifragilisticexpialidocious |
|
|
|
|
|
#233 | |
||
|
|
|
|
|
#235 |
|
|
|
|
|
#237 |
|
Bizarre reeks zetten ze neer.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
20 goals in één week. Ongekend, verder hoop ik dat ze degraderen.
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Bayern staat op instorten. Andries gaat weg aan het eind van het seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Directeur of Commissaris bij Ajax?
|
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
|
|
|
|
#242 |
|
We maken er een eenmanszaak van, goed plan.
|
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Kroos
![]() Alaba ![]() Lahm ![]() Dit Bayern vanavond. ![]() Man wat heb ik genoten en man wat is het dikverdiend. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Alaba wat een baas
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Andries Jonker,
.Zonder hem was dit nooit gelukt. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Gewoon terecht dat Bayern in de finale staat. Hebben echt geweldig gespeeld in deze halve finales. Zei eerder vanavond al; als ze altijd zo zouden spelen, zouden ze moeiteloos kampioen worden.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Tjah, Bayern heeft te veel ego's. Als ze en gezamelijk doel hebben kunnen ze fantastisch spelen. Anders gunnen ze elkaar niets.
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Die Alaba is een leuke speler inderdaad. Onder Louis zag je al dat ie goed kon voetballen.
Die andere back, Contento, kan er ook wel wat van, maar die heb ik een tijd niet aan het werk gezien. |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Alaba is een potentiële wereldtopper als je hem zo ziet spelen.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Alaba was vandaag geweldig ja, maar zo speelt ie lang niet altijd.
Vond het helemaal schrijnend toen Youri zo ongeveer zei dat Alaba een betere back is dan Marcelo. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote Bayern Munchen Fantopic # 2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|