![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |||
![]()
|
||||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pffff, de zoveelste club al die denkt dat succes te koop is
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Briatore
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Er kan er maar 1 de kampioen zijn
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Weet niet of ik ze wil zien promoveren, 3 West-Londense derbies zou leuk zijn, maar als dat betekent dat Warnock terug in de PL komt, ga ik toch twijfelen.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mwoah, mwoah. Die voorzitter zit nog redelijk op zijn centen. Hij is een groter F1 fan dan voetbalfan. Dat ze nu eerste staan is jammer. Als ze promoveren komt dat geld er denk ik wel en dat zie ik niet zitten. Geen kampioen AUB!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
tvp. Mooie naam van de club.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik heb het altijd wel een mooie, stijlvolle club gevonden, zou leuk zijn als ze zouden promoveren.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Eerste nederlaag vanavond; sterker nog behoorlijk pak slaag op eigen veld (1-3 tegen Watford)!
__________________ football is a not a matter of life or death! it's more important than that |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik denk niet dat Warnock weggaat. Mittal heeft al min of meer toegezegd dat hij mag blijven bij promotie, al weet je het nooit zeker met zulke figuren natuurlijk.
Zou wel jammer zijn als Warnock er niet bij is volgend jaar. Hij is een idioot, maar wel een vermakelijke idioot. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Natuurlijk is succes te koop... helemaal met een club als QPR.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Succes blijkt helaas steeds meer te koop te zijn. Je moet ook wel flink inkopen, en dus de concurrentie verzwakken, met al die vele wedstrijden. Met één of twee aangekochte sterren red je het niet meer. Dat is jammer voor het voetbal.
Laatst gewijzigd door Koekebakker; 01-05-11 om 12:35 |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jammer, maar dat was de verwachten.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hopen voor ze dat smaakmaker Taraabt ook nog een jaartje blijft.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
QPR
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Weet niet. Weer een Londense club...
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Niets. Duistere zaakjes daar in de top van de club. Hoewel er niet buitensporig veel is uitgegeven gaat er wel fout geld in om. Briatore heeft natuurlijk gewoon nog steeds veel te zeggen. Weer een club uit London en weer een fout bestuur in de PL. Jammer.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Overigens hangt er nog een puntenstraf boven het hoofd van QPR, dus promotie is nog niet zeker.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
De shirts, Rodney Marsh, Stan Bowles, Loftus Road, dat team uit de jaren 90 met Trevor Sinclair en dat gekke kapsel en natuurlijk de flashende vrouwelijke fan.
![]() Ik hoop trouwens nu wel dat West Ham eruit gaat, want zes Londense clubs is wel erg veel van het goede. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
edit: hoezo is dat fout geld? briatore is natuurlijk een gekke man maar heeft hij zijn geld op duistere wijze verdiend? Laatst gewijzigd door Koekebakker; 01-05-11 om 14:21 |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Het besluit is opnieuw uitgesteld; wordt nog spannend of morgenmiddag 13:45 the champions trophy uitgereikt kan worden; besluit kan ieder moment vallen. Ze zijn bezig 'bewijs' te bekijken. Hoe moeilijk kan het zijn vraag ik mij af? De regels zijn blijk
baar niet duidelijk genoeg. Laatst gewijzigd door Aaf; 07-05-11 om 22:26 __________________ football is a not a matter of life or death! it's more important than that |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Schijnbaar gaan ze de trofee sowieso uitreiken.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Misschien moeten ze volgend seizoen met minpunten starten
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Geen puntenaftrek voor QPR, dus die ploeg is definitief kampioen. Over een half uur live op de BBC te zien tegen Leeds.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ondanks de 1-2 een mooie wedstrijd met fantastische atmosfeer!
__________________ football is a not a matter of life or death! it's more important than that |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Eigenlijk toch ongelofelijk, dat die straf zo laag uitvalt. Bijna een vrijbrief om met Third Party Ownership te werken.
|
|
|
|
|
|
#35 |
QPR durft gok met 'gevallen held' Dyer aan __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
En Jay Bothroyd.
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Briatore
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ze zal ongetwijfeld voor zijn geweldige karakter gevallen zijn.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Briatore,
.
|
|
|
|
|
|
#41 |
Promovendus QPR verbiedt Taarabt te vertrekken __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
IK heb hem dan ook in mijn fantasy premier league team, dus blijf inderdaad maar.
.
|
|
|
|
|
|
#43 |
Queens Park Rangers haalt Campbell binnen __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Moet de TT niet aangepast trouwens? Ik betwijfel ten zeerste of Briatore ooit gedroomd heeft over QPR. F1 kwam op de eerste plaats. En bovendien, officieel is 'ie allang weg bij QPR,
.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
0-4 verloren van Bolton, welkom in de PL.
Boegeroep richting Briatore die al voor het eindsignaal vertrok. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dit is wel scorebord journalistiek. Het eerste doelpunt valt in 45 plus 2 en hiervoor had QPR grote kansen. Bolton is niet de fijnste tegenstander om tegen te beginnen (al denk je op papier dat er wat te halen valt). Pas na 5 wedstrijden kunnen we wat gaan zeggen over de resultaten vind ik.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Het zat Bolton ook wel mee, een zondagsschot van Cahill en twee doelpunten die van richting werden veranderd. Met wat meer scherpte ging QPR gewoon met een voorsprong de rust in. Het doelpunt van Muamba kon wel voorkomen worden, zwak verdedigd, maar toen stond het al 0-3.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
Schijnen trouwens ook 8 miljoen voor Parker te bieden, volgens de LES. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Parker zou degradatie kunnen afwenden.
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Queens Park Rangers - Worden de ambities en droom van Briatore eindelijk werkelijkheid? QPR in de EPL.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|