Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 21-10-10, 23:37 smile   #1
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Wie durft Briatore's Queens Park Rangers te coachen?
28/10/2008 15:55

Roberto Mancini, Gianluca Vialli, Roberto Donadoni en Terry Venables zijn vier van de grote namen die rondzingen als nieuwe coach van Queens Park Rangers nadat vorige vrijdag Iain Dowie werd ontslagen. De Londense club is in de greep van bekende miljonairs en het is de vraag hoe lang de supporters dat nog accepteren.

Dowie was in mei aangesteld als trainer van QPR. Hij zat vijftien duels op de bank bij de club die negende staat in het Championship en aansluiting heeft met de subtop. In het toernooi om de League Cup schakelde QPR Aston Villa uit en wacht in de vierde ronde Manchester United. De Noord-Ierse coach presteerde naar behoren met een selectie, die vorig seizoen als veertiende eindigde en sindsdien nauwelijks is versterkt.

Dat laatste is een grote verrassing. Een jaar geleden leek voor QPR een grote toekomst in het verschiet te liggen toen Flavio Briatore en Bernie Ecclestone de club kochten. Miljardair Ecclestone is eigenaar van de Formule 1. Multi-miljonair Briatore verwierf faam en fortuin met kledingfabrikant Benetton én de Formule 1-stal van datzelfde merk. Even later arriveerde ook multi-miljardair Lakshmi Mittal als mede-eigenaar. De fans op Loftus Park droomden al van een nieuw Chelsea, helemaal toen nieuwe voorzitter Briatore verkondigde dat QPR dit seizoen zou meedoen in de strijd om promotie.

Diezelfde fans zagen dat het steenrijke supertrio de hand op de knip hield en geen aansprekende aankopen deed. De grootste naam was Damiano Tommasi, maar de gewezen Italiaanse international was niet fit toen-ie tekende en is dat nog steeds niet. Hij speelde nog geen minuut. Wél besloot Briatore tot het fors verhogen van de toegangsprijzen, die stegen van circa dertig naar vijftig pond; een maatregel die op veel verzet stuitte. Zó veel zelfs dat de Italiaan afgelopen week besloot de prijzen naar beneden bij te stellen. Maar de flamboyante zakenman is nog wel van plan van QPR een groot merk te maken.

Vrijdagmiddag moest trainer Dowie vertrekken. Tot verbazing van zijn spelers: 's ochtends had hij nog de training geleid. 'De coach was van topklasse', reageerde Gavin Mahon. 'Alles was goed georganiseerd, iedereen was fit, zijn prestaties zijn redelijk, alleen hebben wij hem op het veld af en toe teleurgesteld.'

Briatore is volgens Engelse media de man achter het ontslag. De preses en Dowie verzeilden na afloop van de training in een machtsstrijd. Briatore had de opstelling voor het duel met Reading van afgelopen zaterdag gemaakt en dat accepteerde de trainer niet. Even later stond-ie op straat. Interim-coach Gareth Ainsworth presenteerde een dag later een opstelling met spelers als Daniel Parejo en Samuel di Carmine. De eerste had zijn basisplaats onder Dowie verloren. De laatste debuteerde zaterdag in de basis in plaats van clubtopscorer Dexter Blackstock. Toeval of niet: beide jonge spelers arriveerden afgelopen zomer dankzij Briatore in Londen.

Het is de vraag welke trainer bereid is aan de slag te gaan bij Queens Park Rangers. Want de invloed van Briatore is groot, zijn geduld is klein, de verwachtingen zijn waarschijnlijk te hoog en de eigenaars zijn dan wel rijk, maar weigeren vooralsnog hun geld in de club te pompen. Ten slotte vragen supporters zich af of zij ten koste van alles mee willen naar de top, die de Italiaanse miljonair zegt na te streven. Zij vrezen van hun club te vervreemden door de ambities van Briatore.
Briatore en QPR ontslaan vierde coach in anderhalf jaar
10/04/2009 10:25

Queens Park Rangers heeft weer eens een coach ontslagen. Paolo De Sousa kreeg donderdag zijn ontslag van de Londense club. De voormalig Portugees international is de vierde trainer die in anderhalf jaar tijd moet vertrekken.

QPR besloot De Sousa op straat te zetten omdat de Portugees zonder toestemming 'zeer vertrouwelijke en gevoelige informatie openbaar had gemaakt', aldus een verklaring op de clubsite. De 38-jarige coach verklaarde afgelopen weekeinde dat QPR clubtopscorer Dexter Blackstock had verhuurd aan Nottingham Forest zonder dat de trainer hiervan op de hoogte was.

Sousa arriveerde in november 2008 en zat 26 wedstrijden op de bank. Zijn voorganger Iain Dowie hield het vijftien duels vol, totdat eigenaar én voorzitter Flavio Briatore ingreep. QPR bezet momenteel de tiende plaats in het Championship, het tweede profniveau in Engeland.

Briatore versleet al vier trainers in de achttien maanden dat hij de macht heeft op Loftus Road. Eerder ontsloeg de Italiaanse multimiljonair al John Gregory en Luigi De Canio. Tevens stelde hij Mick Harford en Gareth Ainsworth aan als interim-coaches, maar hij liet hen niet lang aanblijven. Na het vertrek van De Sousa maakt Ainsworth als interim-speler/trainer het seizoen af.
Briatore wil Lippi bij promotie naar Londen halen
20/10/2010 15:22

Marcello Lippi (foto) was nog nooit als trainer actief buiten Italië, maar daar komt mogelijk verandering in. Flavio Briatore wil de 62-jarige oefenmeester graag naar de Premier League halen.

Briatore is eigenaar van het Londense Queens Park Rangers, momenteel koploper in het Championship. Met nog 34 competitiewedstrijden voor de boeg kijkt de flamboyante Italiaan - in het verleden ook een grote naam in het Formule 1-circuit als teammanager bij onder meer Benetton en Renault - alvast vooruit naar het nieuwe seizoen. 'Als we dit seizoen promoveren, heb ik een grote droom: Marcello Lippi aantrekken als nieuwe coach.'

QPR, in het seizoen 1995/96 voor het laatst actief in de Premier League, staat nu onder leiding van Neil Warnock. Die is sinds maart 2010 trainer in Londen en houdt het relatief lang uit. Sinds Briatore in november 2007 de leiding overnam bij The Hoops versleet hij al tien trainers. Mocht Warnock dit seizoen daadwerkelijk promoveren, dan komt er met Lippi mogelijk een elfde trainer.

De voormalig wereldkampioen - in 2006 won hij het WK als bondscoach van Italië - komt overigens in een gespreid bedje terecht bij QPR. Onder leiding van Warnock kan de club namelijk typisch Italiaanse cijfers overleggen in defensief opzicht: in twaalf competitiewedstrijden incasseerde het slechts drie treffers

Oud 21-10-10, 23:45 Standaard   #2
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Pffff, de zoveelste club al die denkt dat succes te koop is

Oud 21-10-10, 23:45 Standaard   #3
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Briatore
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 21-10-10, 23:48 Standaard   #4

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
Is toch ook zo in Engeland?
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 21-10-10, 23:55 Standaard   #5
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Er kan er maar 1 de kampioen zijn

Oud 21-10-10, 23:59 Standaard   #6
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Weet niet of ik ze wil zien promoveren, 3 West-Londense derbies zou leuk zijn, maar als dat betekent dat Warnock terug in de PL komt, ga ik toch twijfelen.
mcyodogg is nu online   Met citaat reageren
Oud 22-10-10, 00:25 Standaard   #7
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
Mwoah, mwoah. Die voorzitter zit nog redelijk op zijn centen. Hij is een groter F1 fan dan voetbalfan. Dat ze nu eerste staan is jammer. Als ze promoveren komt dat geld er denk ik wel en dat zie ik niet zitten. Geen kampioen AUB!

Oud 22-10-10, 12:39 Standaard   #8
Ik voel me hier thuis!

tvp. Mooie naam van de club.

Oud 24-10-10, 18:00 Standaard   #9
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb het altijd wel een mooie, stijlvolle club gevonden, zou leuk zijn als ze zouden promoveren.

Oud 10-12-10, 22:52 thumb down   #10
Aaf

Aaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Eerste nederlaag vanavond; sterker nog behoorlijk pak slaag op eigen veld (1-3 tegen Watford)!

Oud 01-05-11, 11:05 Standaard   #11
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

En kampioen. Jol wordt genoemd als trainer trouwens.

Oud 01-05-11, 11:23 Standaard   #12
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
En kampioen. Jol wordt genoemd als trainer trouwens.
Wat gaat de zittende coach dan doen?
RayMania is offline   Met citaat reageren
Oud 01-05-11, 11:36 Standaard   #13
CHAMPIONS OF EUROPE

Ik denk niet dat Warnock weggaat. Mittal heeft al min of meer toegezegd dat hij mag blijven bij promotie, al weet je het nooit zeker met zulke figuren natuurlijk.

Zou wel jammer zijn als Warnock er niet bij is volgend jaar. Hij is een idioot, maar wel een vermakelijke idioot.
Oud 01-05-11, 11:44 Standaard   #14
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Natuurlijk is succes te koop... helemaal met een club als QPR.

Oud 01-05-11, 12:25 Standaard   #15

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Succes blijkt helaas steeds meer te koop te zijn. Je moet ook wel flink inkopen, en dus de concurrentie verzwakken, met al die vele wedstrijden. Met één of twee aangekochte sterren red je het niet meer. Dat is jammer voor het voetbal.

Laatst gewijzigd door Koekebakker; 01-05-11 om 12:35

Oud 01-05-11, 12:47 Standaard   #16
Kluf

Jammer, maar dat was de verwachten.

Oud 01-05-11, 12:48 Standaard   #17
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Hopen voor ze dat smaakmaker Taraabt ook nog een jaartje blijft.

Oud 01-05-11, 12:59 Standaard   #18
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

QPR

Oud 01-05-11, 13:07 Standaard   #19

wat is er zo leuk aan die club?

Oud 01-05-11, 13:11 Standaard   #20

Weet niet. Weer een Londense club...

Oud 01-05-11, 13:12 Standaard   #21
Kluf

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
Niets. Duistere zaakjes daar in de top van de club. Hoewel er niet buitensporig veel is uitgegeven gaat er wel fout geld in om. Briatore heeft natuurlijk gewoon nog steeds veel te zeggen. Weer een club uit London en weer een fout bestuur in de PL. Jammer.

Oud 01-05-11, 13:14 Standaard   #22
CHAMPIONS OF EUROPE

Oorspronkelijk geplaatst door Conundrum Bekijk bericht
Weet niet. Weer een Londense club...
West Ham gaat er toch wel uit.
Oud 01-05-11, 13:14 Standaard   #23
CHAMPIONS OF EUROPE

Overigens hangt er nog een puntenstraf boven het hoofd van QPR, dus promotie is nog niet zeker.
Oud 01-05-11, 13:14 Standaard   #24
Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
De shirts, Rodney Marsh, Stan Bowles, Loftus Road, dat team uit de jaren 90 met Trevor Sinclair en dat gekke kapsel en natuurlijk de flashende vrouwelijke fan.

Ik hoop trouwens nu wel dat West Ham eruit gaat, want zes Londense clubs is wel erg veel van het goede.
Barnet_Bee is offline   Met citaat reageren
Oud 01-05-11, 13:16 Standaard   #25
Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
[...]

West Ham gaat er toch wel uit.
Ik hoop het, maar ze hebben wel een relatief makkelijk programma de laatste drie wedstrijden.
Oud 01-05-11, 14:15 Standaard   #26

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
[...]

Niets. Duistere zaakjes daar in de top van de club. Hoewel er niet buitensporig veel is uitgegeven gaat er wel fout geld in om. Briatore heeft natuurlijk gewoon nog steeds veel te zeggen. Weer een club uit London en weer een fout bestuur in de PL. Jammer.
Ik lees via google ook veel klachten over de enorm gestegen toegangsprijzen. Ze willen er een soort Fulham van maken klaagt men.

edit: hoezo is dat fout geld? briatore is natuurlijk een gekke man maar heeft hij zijn geld op duistere wijze verdiend?

Laatst gewijzigd door Koekebakker; 01-05-11 om 14:21

Oud 01-05-11, 14:17 Standaard   #27

Oorspronkelijk geplaatst door Barnet_Bee Bekijk bericht
[...]

Ik hoop het, maar ze hebben wel een relatief makkelijk programma de laatste drie wedstrijden.
West Ham is een toffe club man

Oud 05-05-11, 19:36 Standaard   #28
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

The Football Association has said it will not be announcing a decision in the case of QPR midfielder Alejandro Faurlin before 1600 BST on Friday.

The independent hearing, which centres around the ownership of the Argentine midfielder, was originally due to give its verdict by that time.

But an FA statement read: "This will now not happen."

A QPR spokesperson told the BBC: "A fair assumption to make is that the earliest possible verdict is Monday."

The west London side were promoted to the Premier League as champions after beating Watford on Saturday but could have points deducted if they are found guilty on some or all of the seven charges against them.

However, the Rangers spokesperson insisted: "The club will be presented with the Championship trophy on Saturday [against Leeds] and intend to celebrate."

Manager Neil Warnock echoed those sentiments by telling QPR's official website: "I love Loftus Road and I want the fans to enjoy the party on Saturday."

The hearing at the FA's headquarters in Wembley began on Tuesday, with an annnouncement on the findings and any possible sanctions originally due to be made on Friday.

The charges facing QPR concern the alleged existence of an agreement between them and a third party in respect of Faurlin's economic rights, and the alleged failure by the club to notify the FA of that agreement before the player was registered to play for them in England.

The club has also been charged with allegedly using or seeking to pay an unauthorised agent as part of the Faurlin deal, while both the club and chairman Gianni Paladini have further been charged with allegedly submitting false information in documents provided to the FA relating to a contract extension signed by Faurlin in October.

If found guilty of some or all of these charges, QPR could be punished with anything from a fine to a points deduction, which some have suggested might see them relegated to the Championship play-off positions.

The full FA statement read: "It was originally indicated that the decision of the commission on the charges and on any sanction, if appropriate, would be announced by 4pm on Friday 6 May 2011 if possible.

"This will now not happen. A decision will be made and announced as soon as possible thereafter."
Boris is nu online   Met citaat reageren
Oud 06-05-11, 21:30 Standaard   #29
Aaf

Het besluit is opnieuw uitgesteld; wordt nog spannend of morgenmiddag 13:45 the champions trophy uitgereikt kan worden; besluit kan ieder moment vallen. Ze zijn bezig 'bewijs' te bekijken. Hoe moeilijk kan het zijn vraag ik mij af? De regels zijn blijk
baar niet duidelijk genoeg.

Laatst gewijzigd door Aaf; 07-05-11 om 22:26

Oud 06-05-11, 22:00 Standaard   #30
Schijnbaar gaan ze de trofee sowieso uitreiken.
Oud 06-05-11, 23:14 Standaard   #31

Misschien moeten ze volgend seizoen met minpunten starten

Oud 07-05-11, 13:09 Standaard   #32
Geen puntenaftrek voor QPR, dus die ploeg is definitief kampioen. Over een half uur live op de BBC te zien tegen Leeds.
Oud 07-05-11, 22:27 Standaard   #33
Aaf

Ondanks de 1-2 een mooie wedstrijd met fantastische atmosfeer!

Oud 07-05-11, 23:05 Standaard   #34
Eigenlijk toch ongelofelijk, dat die straf zo laag uitvalt. Bijna een vrijbrief om met Third Party Ownership te werken.
DemonCleaner is offline   Met citaat reageren
Oud 13-07-11, 19:06 Standaard   #35
Ik niet!

QPR durft gok met 'gevallen held' Dyer aan

Queens Park Rangers is de nieuwe werkgever van Kieron Dyer. De middenvelder komt transfervrij over van West Ham United. Die club liet hem aan het einde van het seizoen gaan.

"Ik ben heel gelukkig hier te zijn", zegt Dyer, die voor één seizoen tekende, woensdag. "QPR is een ambitieuze club. Toen ik met trainer Neil Warnock sprak en hij me de ambities van de club duidelijk maakte wilde ik daar deel van uitmaken. Neil heeft de club echt aan me verkocht. Ik heb iets te bewijzen, maar ik voel me goed en ik kijk uit naar het nieuwe seizoen."

De 32-jarige Dyer, in het verleden nog international van Engeland, kwam de afgelopen seizoenen maar weinig aan spelen toe. De middenvelder werd geteisterd door blessureleed. Lang werd zelfs getwijfeld of Dyer ooit nog op niveau zou kunnen voetballen. Sinds zijn overstap van Newcastle United naar West Ham in 2007 speelde hij slechts 34 duels namens The Hammers.

Warnock is echter vol vertrouwen. "Wanneer een speler als Dyer zich aandient ben je gek wanneer je geen interesse hebt. Wat mij betreft is dit een gok die we moeten nemen. Hij heeft indruk op me gemaakt tijdens de trainingen en het lijkt er op dat hij de hele zomer heeft doorgewerkt. Ik mocht hem meteen. Dat gevoel krijg je wel eens als trainer."

"Hij heeft veel problemen gehad, maar hij heeft ook iets te bewijzen. Hij is een geweldige speler en ik denk dat hij dat hier gaat laten zien. Hij is hongerig en wil zich laten zien in de Premier League."

Oud 13-07-11, 19:43 Standaard   #36

En Jay Bothroyd.

Oud 13-07-11, 19:44 Standaard   #37
CHAMPIONS OF EUROPE

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
QPR durft gok met 'gevallen held' Dyer aan

Queens Park Rangers is de nieuwe werkgever van Kieron Dyer. De middenvelder komt transfervrij over van West Ham United. Die club liet hem aan het einde van het seizoen gaan.

"Ik ben heel gelukkig hier te zijn", zegt Dyer, die voor één seizoen tekende, woensdag. "QPR is een ambitieuze club. Toen ik met trainer Neil Warnock sprak en hij me de ambities van de club duidelijk maakte wilde ik daar deel van uitmaken. Neil heeft de club echt aan me verkocht. Ik heb iets te bewijzen, maar ik voel me goed en ik kijk uit naar het nieuwe seizoen."

De 32-jarige Dyer, in het verleden nog international van Engeland, kwam de afgelopen seizoenen maar weinig aan spelen toe. De middenvelder werd geteisterd door blessureleed. Lang werd zelfs getwijfeld of Dyer ooit nog op niveau zou kunnen voetballen. Sinds zijn overstap van Newcastle United naar West Ham in 2007 speelde hij slechts 34 duels namens The Hammers.

Warnock is echter vol vertrouwen. "Wanneer een speler als Dyer zich aandient ben je gek wanneer je geen interesse hebt. Wat mij betreft is dit een gok die we moeten nemen. Hij heeft indruk op me gemaakt tijdens de trainingen en het lijkt er op dat hij de hele zomer heeft doorgewerkt. Ik mocht hem meteen. Dat gevoel krijg je wel eens als trainer."

"Hij heeft veel problemen gehad, maar hij heeft ook iets te bewijzen. Hij is een geweldige speler en ik denk dat hij dat hier gaat laten zien. Hij is hongerig en wil zich laten zien in de Premier League."
Verspilling van een selectieplek bij QPR.
Oud 13-07-11, 19:52 thumb up   #38
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Briatore .

Oud 13-07-11, 19:54 Standaard   #39
Ik niet!

Ze zal ongetwijfeld voor zijn geweldige karakter gevallen zijn.

Oud 13-07-11, 20:53 thumb down   #40
Kluf

Briatore, .

Oud 24-07-11, 09:58 Standaard   #41
Ik niet!

Promovendus QPR verbiedt Taarabt te vertrekken

Queens Park Rangers heeft de speculaties over een mogelijk vertrek van Adel Taarabt (22) de kop ingedrukt. De Marokkaan, die het afgelopen seizoen een groot aandeel had in de Championship-titel van QPR, is niet langer te koop. Een transfer naar het ambitieuze Paris Saint-Germain is zodoende van de baan.

'Wij zijn zeer verheugd te kunnen melden, dat Adel Taarabt deze zomer bij QPR blijft', luidt een officiële verklaring op de clubwebsite. 'Ondanks een substantieel bod op de Marokkaanse international willen we graag aan een toekomst in de Premier League bouwen. We hebben alle toenadering afgewezen en zijn niet meer van plan een van onze gewilde spelers te verkopen', vervolgt het statement.

Volgens de club heeft Taarabt geen moeite met het veto. 'Hij is volledig toegewijd aan de club en hij kijkt er naar uit zijn kwaliteiten waar te maken namens QPR in de Premier League.'

Taarabt, die in het verleden voor RC Lens en Tottenham Hotspur uitkwam, werd het afgelopen seizoen in het Championship uitgeroepen tot Speler van het Jaar. Hij was in 44 competitieduels negentien keer trefzeker. De Marokkaan beschikt bij de promovendus over een verbintenis tot de zomer van 2013.

Oud 24-07-11, 12:01 Standaard   #42
Kluf

IK heb hem dan ook in mijn fantasy premier league team, dus blijf inderdaad maar. .

Oud 04-08-11, 19:47 Standaard   #43
Ik niet!

Queens Park Rangers haalt Campbell binnen

DJ Campbell blijft behouden voor de Premier League. Queens Park Rangers neemt de spits per direct over van Blackpool, waarmee hij vorig seizoen nog degradeerde.

De 29-jarige Campbell maakte ondanks de degradatie van Blackpool echter een prima indruk op het hoogste niveau van Engeland. De spits, die voor twee jaar tekende bij promovendus Queens Park Rangers, kwam dertien keer tot scoren.

"Ik ben al vanaf dat ik een kind was fan van deze club", reageert Campbell op het digitale huis van zijn nieuwe werkgever. "Ik ben hier opgegroeid en QPR was een zeer belangrijk deel in mijn leven. Dit was ook mijn eerste club, ik speelde hier vanaf mijn zesde tot mijn zestiende. Om hier dan op 29-jarige leeftijd terug te keren is heel speciaal."

Neil Warnock, coach van Queens Park Rangers, is blij met de komst van de ervaren aanvalsleider. "Hij is iemand die ik al een hele tijd in de gaten hou en hij heeft een geweldig seizoen bij Blackpool achter de rug. Hij is een echte fan van QPR dus zal hij alles willen doen om te presteren bij deze club. Dat was ook duidelijk in onze onderlinge gesprekken, hij kan echt niet wachten om hier te spelen."

Oud 05-08-11, 10:13 Standaard   #44
Kluf

Moet de TT niet aangepast trouwens? Ik betwijfel ten zeerste of Briatore ooit gedroomd heeft over QPR. F1 kwam op de eerste plaats. En bovendien, officieel is 'ie allang weg bij QPR, .

Oud 13-08-11, 19:14 Standaard   #45

0-4 verloren van Bolton, welkom in de PL.

Boegeroep richting Briatore die al voor het eindsignaal vertrok.
Oud 14-08-11, 11:13 Standaard   #46
Aaf

Oorspronkelijk geplaatst door Radegast Bekijk bericht
0-4 verloren van Bolton, welkom in de PL.

Boegeroep richting Briatore die al voor het eindsignaal vertrok.
Dit is wel scorebord journalistiek. Het eerste doelpunt valt in 45 plus 2 en hiervoor had QPR grote kansen. Bolton is niet de fijnste tegenstander om tegen te beginnen (al denk je op papier dat er wat te halen valt). Pas na 5 wedstrijden kunnen we wat gaan zeggen over de resultaten vind ik.

Oud 14-08-11, 12:02 Standaard   #47

Gladi's Voetbal Forum schermafbeelding

Het zat Bolton ook wel mee, een zondagsschot van Cahill en twee doelpunten die van richting werden veranderd. Met wat meer scherpte ging QPR gewoon met een voorsprong de rust in. Het doelpunt van Muamba kon wel voorkomen worden, zwak verdedigd, maar toen stond het al 0-3.
Gladi is offline   Met citaat reageren
Oud 18-08-11, 01:25 Standaard   #48
CHAMPIONS OF EUROPE

BBC text
BBC sports news correspondent Dan Roan on Twitter: "QPR call press conference for 2pm [BST] tomorrow and promise statement regarding ownership in morning"
Nieuwe eigenaren?

Schijnen trouwens ook 8 miljoen voor Parker te bieden, volgens de LES.
Oud 18-08-11, 01:36 Standaard   #49
Parker zou degradatie kunnen afwenden.

Oud 18-08-11, 01:58 Standaard   #50

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
[...]

Nieuwe eigenaren?
Zal wel om Tony Fernandes gaan.
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site