![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
|
Ik denk niet dat Fernandes zo'n zuinige type is. Ik verwacht dat die Maleisiër zijn beurs wijd opentrekt...
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
Met Parker, Taarabt, Bothroyd en DJ Campbell heb je wel echt een prima ploeg. Ze speelden tegen Bolton alleen veel te aanvallend, Taarabt en drie spitsen, als ze dat blijven doen gaan ze er wel vaker met een nulletje of vier af.
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Account not Activated
|
Briatore is natuurlijk gewoon een held
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Want?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Eén schot tussen de palen hoorde ik en daarmee drie punten meegenomen van Goodison Park.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
EN toch nauwelijks in de problemen geweest.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Loves C, R en M
|
QPR degradeert toch wel - ik speel namelijk voor ze in de PL Toto
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ook hij moet toch weten dat er veel over Briatore gezegd kan worden, maar een held? Een malafide mafkees, dat is hij.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
WTF? Alle promovendi eruit tegen Lower League clubs.
Laatst gewijzigd door Plato; 23-08-11 om 23:24 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Dat vond ik dus wel lache. Die hebben vast andere prioriteiten
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
BBC Sport - New QPR owner Tony Fernandes announces season ticket refunds
BBC Sport - Newcastle's Joey Barton holds transfer talks with QPR Newcastle
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Neil Warnock ontslagen.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Lag zeker aan andere dingen dan hijzelf?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Haha elke week slijmen over de baas en dan dit.
Ik ga hem niet missen |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ik wel, het is immers toch wel een markant figuur.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
En een lul van een vent, laat dat geen excuus zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
Benieuwd welke oefenmeester er straks voor de groep staat...
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Sven Goran wordt genoemd...
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
Mark Hughes en Marcello Lippi zijn ook kandidaten.
Eigenlijk waren de eigenaars van QPR al sinds maart jongstleden bezig Warnock buitenspel te zetten. Dit is echt een tactisch steekspelletje die de eigenaars nu hebben gewonnen, maar ik vrees dat QPR Blackburn achterna gaat. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Dit lijkt me een mooie klus voor Maaskantje.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Aad 3000.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Fingers crossed inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Waarom? Ik vind QPR namelijk op zich best een mooie, op z'n goed Engels gezegd, Traditionsverein.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Sinds Briatore daar wat te zeggen heeft gehad ben ik al mijn feeling met de club kwijt.
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ik vind dat de club nog steeds wel wat heeft. Ik had wel verwacht dat ze het beter zouden doen in de PL, eigenlijk had ik QPR als beste van de drie promovendi ingescaht, maar tot nu toe presteren ze juist het slechtst.
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Mark Hughes zal hier wel aan de slag gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Zeker de Mark Wotte onder de Britse trainers komt altijd weer boven drijven.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Een dezer dagen waarschijnlijk met Alex in de selectie..
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
20 minuten Warnock en in bijna elke zin bevestigt hij waarom ik hem zo'n belhamel vind.
BBC Sport - Neil Warnock says his reputation was 'slowly poisoned' at QPR |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
QPR huurt Taye Taiwo van AC Milan.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
Ook Nedum Onuoha komt, centrale verdediger van Manchester City.
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Wat een poenerige kutclub is het toch ook.
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Ze mogen er van mij wel weer uit, vind het niet echt een aanwinst.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
En ze blijven kopen en huren. Cissé en die andere néger wiens naam ik kwijt ben komen er aan. Jammer dat deze club het financieel kan hebben als ze toch nog degraderen.
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Het helpt vooralsnog bitter weinig want ze zijn nog altijd in uiterste degradatienood.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Mooi toch.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Queens Park Rangers - Worden de ambities en droom van Briatore eindelijk werkelijkheid? QPR in de EPL.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|