![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
100% verdient, gefeliciteerd.
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Prachtige beelden zeg. Helden.
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Bazenprestatie
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
De nu al historische wedstrijd van gisteren in beeld:
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Oh ja, en bedankt voor de felicitaties
![]() Leuk wakker worden zo. Ik ga de samenvatting nog maar eens terugkijken. __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Mooie beelden. Huilende supporters en die blijheid bij "vedettes" als Frei en Streller is schitterend. Niet teruggekomen om nog even wat centen te vangen op de oude dag, maar gewoon echt nog wat betekenen voor de club.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Super dat het gelukt is.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Ik kreeg er vannacht al dronken smsjes over, maar nu zie ik er ook beeld bij. Alsof ze kampioen waren geworden werd er 'gehuldigd' in het centrum van Basel
![]() Blick.ch auf dem Balkon: Wilde FCB-Party auf dem Barfüsserplatz - Champions League - Fussball - Sport - Blick.ch (incl video) __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#210 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#211 |
|
Heiko Vogel is nu officieel aangesteld als hoofdcoach. Tot dit moment was hij slechts interim na het vertrek van Fink. De goede prestaties sinds zijn aantreden hebben daar een grote rol in gespeeld. Hiervoor was hij assistent van Fink.
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Nog eenmaal FCB-Man Utd. Kijken in HD, geweldige beelden! (het liefst op iets groter beeld
)__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Sandro Wieser naar Hoffenheim
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Ja, ik las het. Een talent schijnt. Speelde (nog) vrijwel nooit.
Laatst gewijzigd door Grunner; 28-12-11 om 10:01 __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
NEC > Manchester United
__________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Ja, NEC wist Basel gisteren op 0-0 te houden
![]() Zaterdag oefent Basel tegen Feyenoord. __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Waar?
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Ja, dat snap ik. Maar waar lees je dat?
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Dat van dat harde spel zou natuurlijk best kunnen kloppen. Niemand van ons heeft die wedstrijd gezien. Die opmerking over het Nederlandse voetbal is wat misplaatst inderdaad. Maar goed, het blijft een Duitser he...
|
|
|
|
|
|
#225 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#226 |
|
Alsjeblieft niet zeg...
|
|
|
|
|
|
|
#227 | |
Kan Sion trouwens inderdaad worden gezien als de vierde club van het land? De twee clubs van Zürich noemt die helemaal niet. Die zijn volgens hem dus sowieso niet meer dan de vijfde en zesde club van Zwitserland. __________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
||
|
|
|
|
|
#228 |
|
Lijkt me inderdaad dat die nog wel boven Sion staan.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Als je kijkt naar de vierde club van het land, kijk je dan naar toeschouwersaantallen, prestaties in de laatste jaren of 'eeuwige' prestaties? In dat eerste geval kun je Sion wel als gedeeld vierde zien, prestaties in de laatste jaren misschien ook nog wel, maar bij de laatste optie moeten ze toch wel minimaal vier/vijf clubs voor zich dulden.
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Dingsdag, mijn god. Dat moet je echt niet willen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Las ook net dat Basel met Concordia nog een tweede profclub had. Balanceerde een beetje tussen het tweede en derde niveau, maar zijn in 2008 terug gezet naar de amateurs vanwege financiële problemen. Had/heeft die club wel iets van een aanhang of helemaal niet?
Ze hebben maar wel mooi de eer om de eerste Europese club te zijn met een Noord-Koreaan onder contract. Laatst gewijzigd door Cruoninga; 16-01-12 om 14:02 __________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
|
|
|
|
|
|
#232 | |
||
|
|
|
|
|
#233 |
|
Ook bij FCB-Sion was het gisteren dik onder nul, maar assistent Marco Walker zat gewoon in z'n korte broek
![]() __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Shaqiri dus op weg naar Bayern waarschijnlijk.
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Volgens de media wel ja. FC Basel heeft er nog niets over gezegd. Maar op zich prima dat hij aan het einde van het seizoen gaat. Hij is te goed voor de Zwitserse competitie en iedereen was al lang blij dat hij in de winter niet verkocht is.
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Het is definitief.
||
|
|
|
|
|
#237 |
|
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Bizar dat het maar 1-0 werd. Genoten van die wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Prachtig. Hopen dat het niet mis gaat in Munchen.
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Ze hebben de kwaliteiten om de uitwedstrijd ook naar hun hand te zetten. Mooie prestatie al, zou leuk zijn als ze 'n goeie prestatie kunnen neerzetten in Munchen.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
Als een club als Basel dit kan, dan moet een AZ/Twente/PSV/Ajax dit toch ook kunnen? Of denk ik dan gewoon te simpel?
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
|
|
|
|
#243 |
|
Nederlandse ploegen willen ten koste van alles zelf balbezit hebben en aanvallen. Vogel is realistisch. Gewoon eerst de verdedigende zaakjes op orde en met counters eruit komen. Laat de tegenstander maar 70% balbezit hebben. Zo lang ze maar niet scoren. Zo is Manchester Utd ook verslagen.
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Mooi voor Heiko Vogel, die Muller, Kroos en Badstuber nog getraind heeft bij jong Bayern. Zeer sympathieke kerel en doet het geweldig met Basel. Bij HSV zullen ze zich ook nog wel eens achter hun oren krabben of ze wel de juiste man bij Basel weggeplukt hebben aangezien het alleen nog maar beter is gegaan na het vertrek van Fink.
Man of the match lijkt me de keeper, Sommer. Hield in de openingsfase Basel op de been en keepte gewoon een prima partij. Eindelijk laat Xhaka zich ook eens van zijn goede kant zien in een grote wedstrijd. Is een zeer groot talent maar zakt veels te vaak door het ijs in de wedstrijden die er echt toe doen. Ondanks dat hij wederom verdedigend meerdere malen steken liet vallen, speelde hij een prima partij en had een paar fantastische passes. Gelijkspel leek me meer verdiend maar zo krijgen we nog een hele spannende return |
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Het zijn wel helden hoor
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Ik denk dat het na vanavond afgelopen is met Basel. Bayern lijkt net op tijd de vorm weer te pakken te hebben.
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Ik denk 2-0 helaas. Maar uiteraard hoop ik op een Apoel-Basel in de kwartfinale!
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Tja...
|
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Geloof was compleet weg na de eerste helft..
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Basel 1893 #1: Schweizer Maischter
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|