![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Uitgeschakeld door een non league team, waar trouwens een Nederlander speelt
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ja, klasse!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
Het huidige stadion kan ook nog uitgebreid worden naar een mannetje of 48.000 (meen ik), maar dat zou pas rendabel zijn mochten we ooit weer stabiel in de PL spelen. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#54 | |
Schijnt tien jaar voor Brighton & Hove Albion te hebben gespeeld.
|
||
|
|
|
|
|
#55 | |
|
|
Ironisch trouwens dat Clough (Nigel, niet Brian of ons forumlid) bij zijn vertrek van Burton naar Derby zei dat hij opgelucht was niet meer naar plekken als Crawley te hoeven. Dat zal wel als motivatie zijn gebruikt door Crawley. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Mja, moet 'ie mee uitkijken ook eigenlijk, dat soort uitspraken. Zoals ik eerder al zei ben ik van mening dat Nigel een goede trainer is mits hij een keer de mazzel heeft dat niet de halve selectie in de lappenmand ligt, maar er zijn zat mensen die er niet rouwig om zouden zijn als hij zou vertrekken.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
De pot van volgende week lijkt me buigen of barsten worden voor Nigel Clough. Als die wordt verloren, kan het wel eens heel lastig gaan worden voor hem in Derby.
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Heb er totaal geen vertrouwen in.
En ik ben fan van Nigel, zoals gezegd, maar ik denk inderdaad dat hij er uit gaat vliegen. Als ik heel eerlijk ben kan ik ook niet meer beweren dat het alleen maar aan blessure leed en dergelijke ligt.. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
Aan de andere kant staan jullie nu 14de en eerlijk gezegd had ik ook wel verwacht dat Derby ergens in de middenmoot zou gaan rondhangen. Zo sterk is de selectie ook weer niet en jullie staan nog altijd dichter bij de play-offs, dan bij een degradatieplek. Het is alleen die slechte reeks die nu bezig is, die iedereen zenuwachtig maakt.
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Commons definitief naar Celtic.
.
|
|
|
|
|
|
#61 | |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Verdedigen
![]() Speelde voor de winter al 12 potjes voor Hull, en die wilden em graag houden, maar dat verneukten ze zelf door onenigheid over blessure behandeling. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Tijd voor een TT change. Onrust, verliespartijen, jankende spelers. Het gaat niet lekker. Logisch dat onze enige goede speler er tussen uit is geknepen (naar Celtic).
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Kansloos seizoen geworden. Een hele aardige reeks, toen een kutreeks en nu doen we praktisch nergens meer om mee.
|
|
|
|
|
|
#66 | |
.
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ik las het en snap er ook niets van.
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
En is er wat vertrouwen in het volgende seizoen?
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Vooralsnog voorzie ik weer een seizoen in de grijze middenmoot.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Al een mening over Ayala, Clough?
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Beetje late reactie, maar hij heeft het goed gedaan. Aan sommige dingen zie je nog wel dat hij erg jong is maar al met al ben ik erg tevreden over hem. Gerucht gaat ook dat Derby hem nog een seizoen wil huren, terwijl Hull er over na denkt hem op permanente basis in te lijven.
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
nog een heel seizoen spelen zou goed voor hem zijn
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Gezien bij ons achterin alleen Shaun Barker er wat van kan is 'ie welkom.
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Nathan Tyson is reeds binnen. Controversiele transfer. Komt van Forest en heeft de Derby fans nogal eens uitgedaagd voor het supportersvak. Kan vooral hard rennen, verder niet heel bijzonder.
Wat wel een goede transfer is: Jason Shackell. Schijnt vandaag getekend te hebben. Was het afgelopen seizoen speler van het jaar bij Barnsley. Een centrale verdediger, en die hebben we wel nodig. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Derde plaats,
.9 uit 3. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Blackpool uit nog wel
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
En weer 3 punten
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Tijd voor een nieuwe TT
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Done. En nu hopen dat ik het niet jinx.
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Vandaag in eigen huis onderuit tegen Burnley. Jinx.
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Jammerrr
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Gisteren helaas de kans gemist om de eerste plaats te bemachtigen. 1 - 1 thuis tegen Barnsley. Maar een tweede plaats na negen duels is al veel meer dan ik had verwacht. Ik hoop dat Clough het op de rit weet te houden. Aantal van de nieuwe aanwinsten doen het echt prima in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Verwacht je dat ze echt serieus mee kunnen gaan doen voor de bovenste plaatsen?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Ik ben nogal voorzichtig hier in, maar als ik het van een afstandje probeer te bekijken zou het kunnen. Bepaalde nieuwe spelers brengen veel extra, er is een stuk minder last van blessures ten opzichte van eerdere seizoenen en Clough laat zien waarom het goed is dat hij niet is weg gestuurd in de mindere periodes. Er wordt met veel passie gespeeld (vooral uit bij Forest waar met 10 man gewonnen werd was dat goed te zien), maar het is ook weer niet dusdanig overtuigend dat ik nu denk van "we worden wel even tweede". Het zit momenteel ook gewoon erg mee.
Het Championship is denk ik een van de meest onvoorspelbare competities van Europa dus wat dat betreft is alles mogelijk. Maar ik ga pas dromen als we een x aantal wedstrijden voor het einde nog steeds zo hoog staan. 46 wedstrijden zijn er veel.. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Overigens zijn er nog steeds veel mensen die Clough liever vandaag dan morgen zien vertrekken, maar ik ben het daar niet mee eens.
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Zit het trouwens een beetje vol op Pride Park elke twee weken?
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Gek genoeg lopen de bezoekersaantallen al een tijdje wat terug, maar die tendens zie je meer in het Championship.
Edit: als ik de statistiek er op na sla zijn we nog wel de tweede best bezochte club, na West Ham. Laatst gewijzigd door Clough; 28-09-11 om 11:14 __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
Ik snap daar niets van, want toen het slecht ging, zat het altijd heel vol. In de UK is de recessie natuurlijk wat erger dan hier, dus ik denk dat het daar iets mee te maken heeft.
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
En je had daar sowieso altijd al een wat grotere "onderklasse" en als er dan een recessie is dan is dat de groep die het het eerst merkt.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#90 |
Nigel Clough signs new Derby County contract __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Mooi zo. Heb liever dat hij een tijd blijft zitten, ook als het straks weer wat minder gaat. Lange termijn.
Lichte verbazing altijd hier trouwens, wanneer iemand anders dan ikzelf het topic omhoog schopt, .
|
|
|
|
|
|
#92 | |
.
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
Het gat naar de play-offplekken is aardig opgelopen in relatief korte tijd.
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Ik zie nu dat de resultaten van de laatste wedstrijden dat wel kunnen verklaren:
Peterborough 3 - 2 Derby County Derby County 0 - 2 Hull City West Ham United 3 - 1 Derby Derby County 0 - 1 Brighton Crystal Palace 1 - 1 Derby County __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#95 |
.Dubbel over Forest dit jaar. Voor het eerst sinds.. Lang geleden in ieder geval. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Verder een grijs seizoen. 14e. Beetje zoals verwacht.
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Terwijl de start toch veelbelovend was.
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Leefden toen boven hun stand. De selectie is ook niet zo breed.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Derby County topic #1: In de middenmoot
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|