![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
Hoffenheim haalt jonge keeper weg bij Genk __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Het stadion van Hoofenheim gaat de komende 3 jaar de 'Wirsol Rhein-Neckar-Arena' heten.
Wirsol betaalt hier €1,5 miljoen per jaar voor. __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Simunic naar Dinamo Zagreb
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Daniel Williams van Freiburg is zijn vervanger.
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
Mooi.
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Beck is een baas in de nieuwe FIFA,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Zegt natuurlijk niks..
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
Gylfi Sigurðsson verhuurd aan Swansea City en Stefan Thesker gehaald van Jong FC Twente.
Sigurðsson was vorig jaar nog één van de betere spelers. Snap niet helemaal dat ze twee van hun betere spelers verhuren, ook al was Sigurðsson dit jaar veel geblesseerd. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Snap ik ook helemaal niets van, Sigurdsson heeft bijna geen kans gehad dit seizoen, terwijl Babel mag blijven falen.
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Eind december: 'ja, er komen twee nieuwe spelers
'Ja, een 18-jarige gozer van Basel en een gozer die nog nooit heeft gespeeld bij Twente. En dan ondertussen ook nog eens twee goede spelers verhuren. ![]() Zit weinig ambitie achter. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Laat het Hopp niet horen.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Speelde Thesker niet bij Fortuna Sittard afgelopen jaar
? Wel te goed voor de JL trouwens.
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Hopp is toch al een soort van gestopt. Met het oog op de financial fairplay wat er voorlopig toch niet gaat komen stopt hij er bijna niets meer in.
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Hoe staat het trouwens met het krediet van Stanislawski? __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#117 |
|
Het is de bedoeling dat Hoffenheim binnen een paar jaar volledig op eigen benen kan staan.
Stanislawski heeft binnen de club nog wel krediet, denk ik althans, je hoort geen geluiden dat hij geen krediet meer heeft. Bij de fans wordt het krediet wel minder. Het seizoen begon aardig maar over het algemeen is het voetbal niet om aan te zien en de resultaten vallen ook gewoon tegen. Af en toe is er een leuke uitschieter maar over het algemeen stelt het allemaal niet veel voor dit seizoen. Ook de voortdurende rotaties en roulaties zijn vervelend, iedere week is de opstelling anders. Lijkt me ook niet dat de spelers daar blij mee zijn. Maar er zijn verder geen geruchten over zijn positie dus voorlopig zal hij nog wel blijven. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Desondanks had ik niet verwacht dat hij meteen de overstap zou maken naar de Bundesliga. Eerder naar een club als Osnabrück ofzo.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
Pff.
De conclusie na de eerste helft van de competitie had moeten zijn dat je moeite hebt met het maken van doelpunten en dat je daardoor ontzettend veel punten laat liggen. Aanvallende versterking was dus wenselijk geweest. Er zijn slechts vier personen die een doelpunt voor Hoffenheim hebben gemaakt tot nu toe, Babel (4), Ibisevic (5), Salihovic (4) en Firmino (5). Korte rekensom maakt dat Hoffenheim 17 doelpunten zelf heeft gemaakt. Dat is niet eens weinig, dat is gewoon minimaal. Nog iets waar je rekening mee moest houden is dat Vorsah naar de Africa Cup is en Compper nog enkele wedstrijden geschorst is, kortom: Je bent je centrale duo een tijdje kwijt. Wat zou dan handig zijn? Juist, een centrale verdediger halen. Die is gekomen, een 20-jarige Duitser die 15 wedstrijden heeft gespeeld voor Fortuna fucking Sittard. Op dit moment dacht ik al dat ik in de maling werd genomen, maar het zou nog veel erger worden. Enige voordeel is dat Vestergaard een enorme baas blijkt te zijn. Nou, dan is er ineens het nieuws dat je enige fatsoenlijke rechtsbuiten verhuurd wordt aan Schalke. Hij maakte dan wel geen doelpunten en was niet meer zo goed als voorgaande seizoenen, maar hij is nog altijd beter als Mlapa en Musano bij elkaar. Dat je 'm dan verkoopt voor een miljoen of 5 kan ik inkomen, maar verhuur?!?!? Dan besluit je later om je topscorer van vorig seizoen, Sigurdsson, ook maar te verhuren. Je hebt moeite met scoren, maar de topscorer van vorig seizoen mag wel een half jaartje weg, waarom niet he? Die jongen heeft geen eerlijke kans gehad na zijn blessure, enorme fout van Stanislawski, zoals Stanislawski ontzettend veel fouten maakt. Maar goed, twee spelers dus verhuurd, tijd voor een nieuwe speler, ja toch? Hoera, een of andere gozer uit Liechtenstein, die welgeteld 2 wedstrijdjes heeft gespeeld voor Basel. Wederom een talent, maar daar heb je op dit moment geen flikker aan. En dan nu het absolute dieptepunt, je enige fatsoenlijke spits voor een lullige 5 miljoen verkopen aan een club die een directe concurrent zou moeten. Hopp had nota bene zijn veto tegen de transfer uitgesproken, maar het gaat gewoon door. Waar is de fucking ambitie als je de enige speler die makkelijk een doelpunt maakt verkoopt aan een concurrent? Vraag op z'n minst 10 miljoen of verkoop 'm aan een fatsoenlijke club, maar dit is wederom gewoon helemaal niets. Dit is gewoon een ontzettende troll-actie van het bestuur. En nu wachten op een nieuwe spits. Dat moet Lakic worden, u weet wel, die ene persoon die in 10 wedstrijden voor Wolfsburg 0 doelpunten heeft gemaakt. Die deed het bij Kaiserslautern wel leuk, maar is duurder dan Ibisevic en ouder en slechter. Wtf mên. Je had je dus moeten versterken, omdat je moeilijk scoort en wat doe je? Drie spelers die een doelpunt kunnen maken doe je weg en daar haal je of een talent of een faalhaas voor terug. Probeer mij het maar uit te leggen... Dan wil je blijkbaar gewoon degraderen ofzo, je hebt in ieder geval geen ambitie om Europees voetbal te halen. Zo, de frustratie even weggeschreven. Dit is echt het meest bezopen staaltje transferbeleid wat ik ooit heb meegemaakt. |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Oké, ik word echt joekelhard getrolled. Nu zou Janko moeten komen.
|
|
|
|
|
|
|
#121 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#122 |
|
Transfer van Lakic gaat niet door.
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Die lange post,
.Wat een beleid.. |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
0-1 tegen Furth.
![]() Stanislawki met zijn "Raus mit Applaus". Ik heb alleen maar de samenvatting gezien maar dat leek echt nergens op.
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Nee, godverdomme, echt met verbazing naar dat interview gekeken. Naast een chronisch gebrek aan verstand van voetbal heeft hij ook een plaat voor z'n kop waar je helemaal akelig van wordt.
Het ziet er dus niet naar uit dat hij uit zichzelf op zal stappen, dus mag ik hopen dat er iemand binnen de club is die de ballen heeft om 'm buiten te gooien. Ga maar lekker terug naar Hamburg, misschien zitten ze daar nog wel op je te wachten.
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Waar komt jouw voorkeur voor Hoffenheim eigenlijk vandaan?
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Voornamelijk vanwege de eerste seizoenshelft van 08/09. Het voetbal dat ze toen speelden was echt een genot. Veel mensen hadden (en hebben) iets tegen Hoffenheim omdat ze dankzij het geld van Hopp in de Bundesliga zijn gekomen, maar mij sprak het verhaal wel aan. Ik had toentertijd geen favoriete club in de Bundesliga en Hoffenheim is dat geworden, door het verhaal en de manier van voetballen.
Je ziet trouwens in het stadion ook wel dat veel mensen fan zijn geworden door het voetbal van Hoffenheim. Het voetbal is tegenwoordig zo belabberd dat er gelijk minder mensen komen opdagen. Geen successupporters, maar mooivoetbalsupporters. |
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
||
|
|
|
|
|
#131 |
|
Aad300
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Sowieso Aad.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Nee, Markus Babbel. Ook goed.
Dan heb je dus Babel en Babbel
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Babel en Babbel dus.
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
|
Let op mijn woorden: als Babbel Europees voetbal haalt (wat nagenoeg onmogelijk is), komen de mooiweersupporters opnieuw.
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Onmogelijk is niks. Leverkusen en Bremen draaien ook niet top, er is wel een redelijk gat maar dat is ook nog wel te dichten. Al zie ik Hoffenheim eerder als degradadtiekandidaat met het belabberde voetbal wat ze nu spelen.
|
|
|
|
|
|
#137 | |
![]() Gaat lekker weer. Nu mag Babbel dus alles bepalen, je weet wel, die ene trainer die er net een maandje werkt en tot nu toe alleen nog maar verloren heeft. ![]() Degradatie naar de 2. Bundesliga is nog steeds een reële mogelijkheid, dat krijg je met zoveel wanbeleid. Ik vind het zonde. |
||
|
|
|
|
|
#138 |
|
Ik zou het prachtig vinden wanneer Hoppenheim degradeert. Werkelijk geen andere club in Duitsland waar ik een grotere hekel aan heb.
Morgen tegen Gladbach. Gladbach met 120 minuten voetbal in de benen, dus zou nog wel eens spannend kunnen worden. |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Mja, ik vind het vrij triest als mensen er ondertussen nog steeds een hekel aan hebben.
Ondanks dat het dit seizoen vrij weinig voorstelt wordt er altijd geprobeerd om mooi te voetballen, de tijden van de dure transfers zijn ook voorbij en er wordt tegenwoordig bijna alleen maar gekeken naar jong talent, het liefst Duits. Kun je op zich weinig tegen hebben. Het is geen traditionsverein, maar dit is ondertussen al het vierde jaar in de Bundesliga en ze hebben laten zien dat ze wat aan die Bundesliga kunnen toevoegen. Prima, wat mij betreft. |
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
||
|
|
|
|
|
#141 |
|
Wat dat betreft ben ik het wel met Rellende Rotscholier eens. Natuurlijk waren die grote aankopen in de tweede Bundesliga fout, maar nu voeren ze toch een best redelijk beleid? Veel clubs waarvan de fans ant-Hoffenheim zijn, zijn zelf commerciëler of op zijn minst net zo commercieel als Hoffenheim zelf. Dan kun je ook op bijvoorbeeld Schalke blijven haten wegens hun praktijken in de tweede wereldoorlog. Beetje hypocriet en makkelijk scoren allemaal...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Ik heb verder ook niets meer tegen het huidige beleid van 1899. Ik vind het alleen extreem zonde dat er in Duitsland zelfs tot in de 5e divisie clubs zijn die ik vanwege historie en 'fanbase' liever in de Bundesliga zie.
'T is gewoon jammer dat ik elke week naar "Hoffenheim" moet kijken in de Sportschau, terwijl daar ook Frankfurt, Dusseldorf, Pauli, Dresden etc. had kunnen staan. |
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
||
|
|
|
|
|
#144 |
|
Delpierre komt deze zomer over van Stuttgart.
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Inderdaad, Babbel is op zoek naar wat ervaren mensen. Het team is het jongste van de Bundesliga en dat merk je wel eens.
|
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Wiese
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
NEEEEEEEEEE
Godverdegodverdegodver. Dit kan toch niet waar zijn, je hebt gewoon Tom Starke en daarachter een naar verluidt ontzettend groot Belgisch talent en dan haal je deze gladjakker binnen. Echt gewoon de minst sympathieke figuur van de hele Bundesliga. Daar gaat het laatste beetje sympathie dan wat je nog bij mensen had. Babbel, krijg de tyfus. En het ergste is, Sigurdsson gaat verkocht worden en van dat geld gaat het salaris van Wiese betaald worden.... Je hebt gewoon Tom Starke. ![]() Edit: toch maar even wat verder gelezen en het is nog niet zo zeker als de RNZ het ons wil doen geloven, maar de geruchten zingen nu al zo lang rond en worden steeds hardnekkiger, dus ik ben bang dat het toch echt gaat gebeuren.
Laatst gewijzigd door Rellende Rotscholier; 23-04-12 om 23:47 |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Lijkt me nou een prima vent om te vragen of ie de katten even eten wil geven als je op vakantie gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#150 | |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
TSG 1899 Hoffenheim #1 Bedrijfsclub onderweg naar de top
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|