![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
![]() Selectie 2010-2011 1 Florian Fromlowitz 3 Leon Andreasen 4 Emanuel Pogatetz 5 Mario Eggimann 6 Steven Cherundolo 7 Sérgio Pinto 8 Altin Lala 9 Mike Hanke 11 Didier Konan Ya 12 Carlitos 13 Jan Schlaudraff 14 Markus Miller 15 Constant Djapka 17 Moritz Stoppelkamp 19 Christian Schulz 20 Ron-Robert Zieler 21 Karim Haggui 22 Valdet Rama 23 Sofian Chahed 25 Élson 28 Lars Stindl 32 Mikael Forssell 33 Manuel Schmiedebach 34 Konstantin Rausch 35 Christopher Avevor 36 Willi Evseev 37 Felix Burmeister Trainer: Mirko Slomka Nederlanders: Arnold Bruggink en Marc van Hintum __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#2 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wat vind jij van deze club Marioow? Mij zegt Hannover niet bijster veel, ik vind het een beetje grijze club, maar ze beschikken natuurlijk wel over een redelijk grote aanhang.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Heb er zelf ook niet echt veel mee. Beetje kleurloze middenmoter wat mij betreft. Ben er zelf ook nog nooit geweest dus kan er verder ook niet echt goed over oordelen hoe het daar leeft.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jouw wedstrijd bezoeken!
|
Ja Alex was er blij mee. Ik geloof nou niet dat je in de Bundesliga een aanwinst bent, als je bij Rangers geen contract meer krijgt. Afgelopen donderdag nog in Utrecht gezien; als je in Schotland voetbalt zit je toch een beetje op een dood spoor.
Zitten nogal wat H96 fans op FootballFans. Tweewekelijks toch wel redelijk veel volk maar dat kleurloze herken ik wel; het ligt voor Nederland aan de verkeerde kant van Duitsland. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jouw wedstrijd bezoeken!
|
Ze overwegen volgens Alex ook om Bruggink nog een nieuw contract aan te bieden.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Toch een heel behoorlijke seizoensstart, na de ontzettend moeilijke tweede seizoenshelft vorig jaar na het overlijden van Enke lijkt 96 weer op te krabbelen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pander komt van Schalke
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
De straat bij het stadion heet nu Enke Strasse of iets dergelijks.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tegen Bremen, mooie loting. Hebben ze ook kans om door te gaan
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Als ze naar Bremen gaan hebben ze 0% kans om door te gaan.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ehh, wtf
![]() Brugge uiteraard ![]() Zat in mijn hoofd bij de wedstrijd Bremen - Hannover waar ik misschien heenga
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zullen de supporters blij mee na die wedstrijd in Luik.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Door in de EL
Hopelijk zit de sfeer er in Dortmund goed in ![]() Weer tegen Standard, hoe kan dat
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Deze keer ga ik trouwens niet naar Hannover, 1 keer is leuk, 2e keer is niet nodig, geen bijzondere stad iig. __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kijken of ze weer van die leuke maatregelen hebben in Luik dan.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Gezien de misdragingen van de Duitsers in de eerdere wedstrijd zal het een stuk minder hartelijk zijn.
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#22 | |||
||||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ze mochten de stad niet in de vorige keer. Weet niet of er nog wat gebeurt was toen.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Erste Runde Bukarest.
Zweite Runde nach Röm. In Copenhagen gehts das telefooonnnnnnnnnnnn Vielleicht naar Rotterdam Vielleicht naar Mailand Vielleicht naar Tenerife fur ein Woche Mer und Strand Europa Pokal!!!!!!!! Europa Pokallllllllllllllllllllllll ![]() Spoiler
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ze hebben weer een stadverbod.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Thuis moet het wel af te maken zijn tegen Standard maar Diouf is wel geblesseerd. Ze hebben sowieso best een probleem met aanvallen
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik verwacht een 2-0 in Hannover, en dan de volgende ronde Twente-AZ of Twente-Hannover bitte! Mooi dichtbij.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Mijn favoriet <3 Gelukkig dit jaar weer Europees, kijken of ik wat mee kan pikken. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Hannover 96 #1 96 - Alte Liebe
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|