![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Clubgeschiedenis
![]() Selectie 2010-2011 Marcus Hahnemann Wayne Hennessey Carl Ikeme Matt Murray Danny Batth Christophe Berra Jody Craddock John Dunleavy George Elokobi Kevin Foley Matt Hill Scott Malone Steven Mouyokolo Jamie Reckord Richard Stearman Jelle Van Damme Stephen Ward Ronald Zubar David Davis David Edwards Adlène Guedioura Johnny Gorman Greg Halford Karl Henry Stephen Hunt Matthew Jarvis David Jones Michael Kightly Nenad Milijaš Geoffrey Mujangi Bia Nathan Rooney Kevin Doyle Sylvan Ebanks-Blake Steven Fletcher Andy Keogh James Spray Sam Winnall Ashley Hemmings Trainer: Mick McCarthy __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ben benieuwd wat de Wolves dit seizoen gaan doen, hopelijk blijven ze er evenals vorig seizoen in en kunnen ze langzaam uitgroeien tot een stabiele Premier League club, het is immers toch een traditionsverein en die zie ik liever in de PL dan een club als Wigan.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
The Black Country is natuurlijk niet het meest aangename deel van Engeland om te leven, maar dan nog, dat had hij op voorhand kunnen weten zou je zeggen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Van Damme is ook een beetje zo'n tokkie die al heimwee krijgt als hij tien minuten in de auto van huis zit.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Na de 1-1 tegen WHU nog steeds in de onderste regionen
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik kan er niet wakker van liggen. Laat deze club maar weer asap terugkeren naar het Championship.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Waarom? Ik vind het wel een mooie club, althans aansprekender en meer PL-waardig dan clubs als Wigan, Bolton en Blackpool.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik heb gewoon weinig feeling bij deze club. Waarom is lastig te verklaren. Al is de derby tegen WBA wel een leuke, maar die kunnen ze prima een niveautje lager uitvechten.
Blackpool zakt vanzelf wel weer trouwens. Die mogen voor nu wel even genieten, .
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Slechts 1 puntje uit de laatste 5 wedstrijden en de volgende 4 tegenstanders zijn Chelsea, United (Carling cup), City, weer United en dan Arsenal.
Kan Liverpool in ieder geval met een gerust hart ervan uitgaan dat ze niet onderaan staan met Kerst. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zouden ze het negatieve record van Derby nog verbreken?
.McCarthy blijft in ieder geval roepen dat het geluk nog wel aan hun zijde zal komen. Het helpt ze in ieder geval niet dat Kightly de operatietafel op zal moeten. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kom nou, niemand is zó slecht.
Wolves spelen best aardig, de reputatie dat het een stel schoppers zijn nemen ze wel weg. Vooral Jarvis valt positief op, die kan zo naar 10 andere clubs in de PL als ze degraderen. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik vrees dat je nog gelijk hebt ook. Dat record blijft de komende jaren nog wel staan.
.Jarvis is inderdaad wel een aardige speler. Sowieso denk ik wel dat ze nog aardig wat punten zullen pakken, maar zoals gezegd hoeven het er van mij niet te veel te zijn. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Ze hebben altijd wat minder punten dan ik denk dat ze hebben. Spelen helemaal zo slecht nog niet heb ik ook het idee. Best een aardige, brede selectie. En dat schoppen valt idd wel mee, die Karl Henry is wel behoorlijk fel en zit er hier en daar wel naast, maar het is echt geen schoppersploeg ofzo.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Men is eindelijk verlost van huilebalk Van Damme. Hij zal in de komende transferperiode de overstap maken naar Standard Luik. Opgeruimd staat netjes of niet Mick?
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Van Damme is een tokkie. Klasse trouwens om Engeland te grauw te vinden en dan naar Luik te verhuizen,
.
|
|
|
|
|
|
#19 |
Wolves-trainer McCarthy verwacht geen ontslag Of het ontslaan van McCarthy zou helpen weet ik niet, maar de Wolves zijn hard op weg naar het Championship als ze zo doorgaan. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Winnen op Anfield... McCarthy is voorlopig weer even veilig.
|
|
|
|
|
|
#21 |
'Wolves betalen recordsom voor Johnson' __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Goede aankoop. Ik snap echt niet waarom er, with all due respect to Wolves, geen grotere club concrete interesse in hem heeft getoond. Toch één van de betere, en ondergewaardeerde, verdedigers van Engeland.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Er is geen hype zoals bij Phil Jones,
.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Ook hier maar even
plaatsen. Zo jammer, maar enigszins begrijpelijk. Toch heeft Wolves aardig goede wedstrijden op de mat gelegd dit seizoen. Helaas... ik had niets met Wolves maar vond Mick een toffe peer. Nu mag Wolves van mij wel degraderen ten koste van Wigan
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Welnee joh. Wolves is in ieder geval een oude Traditionsverein, één van de founders van de Football League in 1888, heeft een groots verleden en een behoorlijk grote, hondstrouwe achterban. Wigan is daarentegen helemaal niets. Zeggen dat je hoopt dat Wolves degradeert en Wigan niet is net zo iets als zeggen dat je liever Almere City ziet promoveren dan Sparta.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik hoop niet dat wolves degradeert alleen al omdat ik het zielig vind voor robert plant die daar nog veel komt.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Ik heb voor beide wel sympathie. Uiteindelijk moet je met deze selectie een stuk beter kunnen presteren, dus op zich is het niet zo gek dat hij er nu uit is gevlogen.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Die oude logos houden ook niet over
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Met nog 7 wedstrijden op het programma staan ze 6 punten achter op QPR, Blackburn en Wigan.
De tijd begint wel echt te dringen. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
They're fucked
|