![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Clubgeschiedenis
![]() Selectie 2010-2011 1 Craig Gordon 2 Phil Bardsley 3 George McCartney 4 Michael Turner 5 Anton Ferdinand 7 Boudewijn Zenden 8 Steed Malbranque 9 Fraizer Campbell 10 Kieran Richardson 11 Darren Bent 15 Liam Noble 16 Jordan Henderson 17 Kenwyne Jones 18 David Meyler 20 Andy Reid 22 Paulo da Silva 23 David Healy 24 Trevor Carson 26 Adam Reed 27 Matthew Kilgallon 29 Jack Colback 30 Ryan Noble 39 Lee Cattermole — Ahmed Al-Muhammadi — Marcos Angeleri — Titus Bramble — John Mensah — Simon Mignolet — Cristian Riveros — Teemu Tainio — Martyn Waghorn — Jordan Cook Manager: Steve Bruce __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Uh, waarom open je topics over de meest willekeurige clubs?
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Om de grote competities zo compleet mogelijk te maken, daarom.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#4 |
Sunderland ... Mijn toto-clubje
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
O.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sunderland is vanavond uitgeschakeld in de Carling Cup. Zondag werd Arsenal nog op 1-1 gehouden, maar nu was West Ham met 1-2 te sterk.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hmm lastige vraag. Ik volg Engels voetbal al zolang als ik uberhaupt voetbal kijk, en door de jaren heen is dat gewoon een beetje zo gekomen. Ik heb ook een zwak voor bijvoorbeeld Everton, en totaal niks met bv. Manchester City. Zoiets groeit gewoon gevoelsmatig.
Nu ga ik 23 oktober voor het eerst naar Sunderland, dus ben erg benieuwd of het in real life ook aanspreekt, alhoewel ik daar niet over twijfel. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Hoeveel jaar volg je Sunderland eigenlijk al? Ik hoop in januari naar Sunderland v Newcastle te gaan. Schijnt de hevigste Engelse derby te zijn en dat wil ik dan wel met eigen ogen zien.
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Zeker een mooie derby, Barnet_Bee. Mocht je heen gaan, het tijdstip van de match is aangepast:
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Ik ga niet naar de versie in Newcastle, maar in Sunderland. Die is overigens ook al verzet naar zondag 12:00. Ze houden daar niet van supporters die dronken zijn ;-)
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Wow, vet dat hier ook een topic over Sunderland is!
Ik ben zelf ook fan van Sunderland en ik kan makkelijk uitleggen waarom: Mijn opa komt uit Sunderland dus ik ging vaak met hem naar wedstrijden als we bij hun waren! Helaas nog nooit naar Sunderland-Newcastle geweest, maar vond het altijd heerlijk om mn opa te horen 'provoceren' tegenover Newcastle supporters ![]() Laatste jaren helaas niet meer geweest, maar wel leuk om in Engeland naar de wedstrijden te gaan. Verbaas me er nog altijd over hoe groot het stadion is van zo'n 'laagvlieger' in de Premier League, maar aan de andere kant, bij de First Division hebben ze zelfs grotere stadions dan sommige Eredivisieclubs... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sunderland is een sleeping giant. Een best groot achterland, genoeg te besteden en een modern stadion (dat relatief eenvoudig uit te breiden is). De toeschouwersaantallen lopen volgens mij wel iets terug, ik zie vaak lege plekken als ik ze zie spelen. In de tijd van Philips-Quinn zat het er altijd bomvol in mijn herinnering.
Het publiek is enkele jaren geleden ook gemeten als het meest luidruchtigste publiek van Engeland. Chris Woerts gaf vorig jaar in een interview met VI ook wel aan dat er veel mogelijk is maar ze lijken toch een beetje in de categorie 10e-15e plek te vallen in Engeland. __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dat idee heb ik ook, maar destijds presteerden ze wel wat beter dan de laatste jaren, ten minste Sunderland heeft toen in ieder geval één heel goed jaar gehad.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Viel me wel op dat er vorig jaar tegen Man. United ruim 47.000 toeschouwers waren en nu geen 42.000, terwijl de resultaten vooralsnog vrij aardig zijn. Ook New Castle United trok 2 seizoenen geleden altijd meer dan 50.000 toeschouwers en nu zitten ze onder de 45.000. Nog steeds veel, maar toch in beide gevallen 5000 minder!
__________________ football is a not a matter of life or death! it's more important than that |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
En Bardsley nu opgeroepen voor Schotland.
.Vreemd van die toeschouwersaantallen Aaf. Ik heb er ook niet echt een verklaring voor. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Ik denk dat het iets met de crisis te maken heeft. Kaartjes voor de PL zijn erg duur en het noordoosten is nu niet het rijkste gedeelte van Engeland. Anders zou ik het ook niet weten, maar opvallend is het wel.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
En geblesseerd. Lullig.
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hij staat in de belangstelling van enkele lower league clubs, en dat is ook het niveau waar hij tegenwoordig thuis hoort. Hij is te langzaam.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vorig siezoen zag ik hem diverse malen opdraven voor Ipswich Town (ze hadden hem gehuurd). Hier kwam hij zijn oude coach (Rou Keane) weer tegen. Als je 35 keer hebt gescoord voor Noord Ierland dan kan je wel wat (zoveel scoren ze namelijk normaliter niet). In de championship moet hij makkelijk meekunnen, maar wellicht is premier league momenteel te veel van het goede voor onze Healy.
__________________ football is a not a matter of life or death! it's more important than that |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zelfs in de Championship denk ik dat het voor hem nu hard werken wordt, maar hij zou wel bij aardig wat clubs wat toe kunnen voegen. Derby zoekt nog een spits,
.Dit vind ik overigens wel een toffe van Healy:
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bruce heeft te kennen gegeven dat ze vergevorderd zijn om El Mohamady definitief vast te leggen. Momenteel wordt hij gehuurd van ENNPI Club.
Zou echt een prima aankoop zijn. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Elmo
Hij mag nog wel eens wat gaan werken aan zijn end product want dat wil nog niet echt maar verder een zeer nuttige aankoop ja! Zit ontzettend veel potentie ook in die jongen, al moet hij ook flink wennen aan het Engelse weer denk ik want tegen Blackburn was het de eerste keer dat ik hem niet zo goed zag spelen als before (hij was gewoon slecht), al weet ik niet of ik daar nu een causaal verband aan kan hangen ![]() New Elmohamady Chant :: Sunderland Football |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Prima speler voor Sunderland inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Was maandagavond weer genieten van een ouderwetse 0-0 uit tegen Blackburn. Er gaat niets boven maandagavond voetbal!! Vond wel dat the black cats hadden moeten doordrukken in de 2e helft tegen 10 man.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Een 5-1 trashing at Newcastle is toch wel om te janken voor de supporters van Sunderland; het enige dat dit nog kan goedmaken is een overwinning in de thuiswedstrijd.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Schandalig slecht inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
SAFC heeft zich goed hersteld van het debacle tegen NUFC met de 2-0 tegen Aston Villa (ondanks dubbele handsbal op de lijn van Cattermole, niet gezien doro scheids) en de 3-0 tegen Chelsea. Voorals de laatste wedstrijd was erg sterk, weergaloos mag ik wel zeggen. Viel mij nog wel op dat er 750 SAFC fans waren op Stamford bridge, terwijl ze normaal gemiddeld 1.500 man naar uitwedstrijden meenemen.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
Hoe doet Zenden het eigenlijk? __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ja, inderdaad van Aston Villa hebben ze ook gewonnen maar dat was in oktober. Zenden stond in de basis tegen Chelsea en speelde weergaloos. Ik heb hem geen foute bal zien geven. Ook tegen Spurs in de basis en tegen Stoke viel hij in. Tegen NUFC heeft hij de bank warmgehouden. Je zou dus kunnen zeggen, dat sinds hij meespeelt het zeer goed gaat. Volgende wedstrijd volgende week maandag thuis tegen Everton, dus allemaal voor de buis. Everton is altijd een lastige tegenstander voor SAFC en meestal scoort Tim Cahill. Zenden in de basis en Gyan in de spits en gaan met die banaan.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hij doet iets maar niet veel onder vooor Gyan...
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Natuurlijk scoorde Tim Cahill gisteren na zes minuten, maar 'the black cats' wisten toch nog een punt te halen tegen Everton. Everton so often the tormentors of Sunderland (aldus de verslaggevers van dienst). De laatste 12 wedstrijden: 3 gelijke spelen en 9 nederlagen. Zenden had een mooie actie en dito voorzet bij de gelijkmaker, maar verder was hij vrij onopvallend en had deze keer regelmatig balverlies. Na 68 minuten was Steve Bruce het zat en kwam Malbranque erin. Vrij snel hierna de mooie 2-1 via een kopbal van Wellback (Richardson stond bij de voorzet wel buitenspel), maar het mocht niet zo zijn. Door een van richting veranderd schot werd het toch nog 2-2. In de laatste seconde van de 4 minuten blessuretijd kreeg Beckford nog een enorme kans voor Everton, maar hij schoot hoog over. Meest legendarische opmerking van de avond: de verslaggever had Kyran Richardson vijf jaar geleden eens een goede wedstrijd zien spelen (dit hebben de supporters van Sunderland dan ook nooit gezien).
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Bent heeft dus een transferverzoek ingediend en Villa lijkt al heel ver te willen gaan: 21 miljoen euro maar liefst.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nu kunnen ze misschien Wellbeck houden, Henderson een goed contract aanbieden. Onuoaha is al gekocht?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Muntari is onderweg schijnt, kan Welbeck zijn positie voorin eigen maken. Bent schijnt al maanden in onmin te leven met de omgeving en had in augustus al een transferverzoek ingediend... naar horen zeggen/luisteren lezen
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nee.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
![]() Toch niet slecht voor een speler die ze anderhalf jaar geleden voor 10? miljoen overnamen van de Spurs. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Ja maar dat bedrag zou prestatiegebonden zijn
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Rond de 15 miljoen meende ik.
edit: 11 miljoen en dit kan oplopen tot 14 miljoen bij goede prestaties. Laatst gewijzigd door Cyberia; 17-01-11 om 17:01 __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Lekker dankbaar ook naar de club toe die hem oppikte toen hij het lachertje was bij Spurs. Van Villa uit wel begrijpelijk, die missen al jaren iemand die makkelijk scoort. Zou erg mooi zijn als Owen dan naar Sunderland gaat
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
En het is nu ook rond.
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bruce blasts Houllier | Sky Sports | Football | Premier League | News
Hij had in de zomer dus ook al een transferverzoek ingediend, nieuw voor mij. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
hij gaat van de nummer 6 naar de nummer 18
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Zijn bankrekening ongetwijfeld ook.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Sunderland #1 The Black Cats
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|