![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
#52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Excuses.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Vanavond bewijzen dat de 3-0 in Londen geen toevalstreffer was tegen Chelsea, moet lukken!
__________________ football is a not a matter of life or death! it's more important than that |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Bovendien sterspelers van die avond, Cattermole/Zenden/Welbeck zijn allen twijfelachtig voor vanavond of al uitgesloten. Laatst gewijzigd door mcyodogg; 01-02-11 om 18:45 |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
na 4 minuten 1-0 Bardsley! Opstelling ziet er niet overtuigend uit: but so far so good, so what?
01 Gordon 02 Bardsley 03 Richardson 15 Onuoha 19 Bramble 29 Ferdinand 08 Malbranque 10 Henderson 27 Elmohamady 28 Sessegnon 33 Gyan __________________ football is a not a matter of life or death! it's more important than that |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Bleek dat de eerste 14 minuten geen enkele garantie gaven voor het vervolg. Laten we eerlijk zijn: Sunderland werd compleet van de mat gespeeld. Desondanks zat een gelijk spel er nog tot de 93e minuut in, toen maakte Anelka de dikverdiende 2-4. Ik zag een balbezit verhouding van 33-67 en 20 minuten in de tweede helft zelfs 18-82. Het kan altijd nog beter: Arsenal had gedurende vijf minuten 100 % balbezit. Man van de wedstrijd bij Sunderland keeper Graig Gordon.
__________________ football is a not a matter of life or death! it's more important than that |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Beide zijn al lang rond, ouwe knip en plak baas
BBC Sport - Sunderland sign Craig Gardner from Birmingham BBC Sport - Sunderland sign Ipswich striker Connor Wickham __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
En ze hebben die Koreaan ook nog gehaald.
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
En Larsson. Dus goed bezig zijn ze inderdaad wel
Sunderland complete double deal, Larsson and Westwood | Sky Sports | Football | Premier League | News Laatst gewijzigd door Conundrum; 01-07-11 om 11:52 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Nu nog een vervanger voor Bent.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Wickham?
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
En Gyan als eerste spits. Maar ik denk wel dat Wickham veel gaat spelen ja.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ik geloof niet dat een 18-jarige kid meteen voor de leeuwen wordt gegooid, Bruce kennende. En nu ze ook geen beroep meer kunnen doen op Welbeck maakt de spoeling alsmaar dunner.
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Ach, hij is 1.91 en heeft al 60 potjes bij Ipswich gespeeld. Vorig seizoen het hele CS seizoen in de basis. De Leeuwen zou ik het niet willen noemen.
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Goede vergelijking.
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Invalbeurten van 10 minuten word hij ook niet beter van ej.
Ik ben wel met je eens dat Bruce er nog een derde spits bij moet, maar dat wil niet zeggen dat Wickham nu op de bank plaats moeten nemen. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
Kan een leuk team worden ja. In ieder geval materiaal voor FPL
|
|
|
|
|
|
#70 |
Bruce blij met negen aankopen Sunderland __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
Hebben zich al heel vroeg dik versterkt. Maar dat moet ook wel als je ziet dat er afgelopen seizoen toch een heleboel op huurbasis rondliepen, en je bent natuurlijk Bent en Henderson ook nog kwijt. Ook nog eens zes Britten en één speler die al jaren in Engeland actief is. Aanvallend mag er denk ik nog wel iets bij, buiten Gyan is het toch wel jong allemaal.
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Bruce schijnt vandaag ontslagen te worden.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Wat is je bron? In februari heeft hij zijn contract nog verlengd t/m 2014. Dan is het een dure grap hem te ontslaan. De resultaten zijn tot nu toe niet best, maar het lijkt mij veel te voorbarig hem te ontslaan.
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Dos' zijn bron is meestal Twitter. We wachten dus rustig af,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Dit was een bericht door SkySports ik dacht dat die wel betrouwbaar waren.
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Maar Sky is ook weer geen bron van onzin als de Mail of Mirror en goal.com enzo, dus een beetje vreemd is het wel. MNisschien dat er toch nog een kern van waarheid in zit, alleen hebben ze heb nog een week gegeven. |
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Scheidsrechter zag het niet, MOTD had het niet in de samenvatting, maar toch 4 wedstrijden schorsing voor Bardsley voor het trappen tegen Mata.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Het heeft iets langer geduurd, maar nu is het dan toch gebeurd...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Zat er aan te komen natuurlijk. De prestaties zijn dit seizoen ronduit slecht en de afgelopen jaren hield het ook niet over.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
Ik vind het toch wel lullig hoor, gezien het Gyan verhaal. Maar een verrassing is het inderdaad ook weer niet. O'Neill en Hughes zullen de favorieten wel zijn voor deze functie denk ik.
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Zou iemand met de status van O'Neill zin hebben in Sunderland?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
Ik weet niet of ie nog zo makkelijk aan de slag komt bij een club met meer mogelijkheden, dat zijn er maar 8 denk ik. Misschien Spurs volgend seizoen, als Redknapp het Engelse nationale team gaat doen, maar verder denk ik niet dat er bij een grotere club zo makkelijk plaats voor hem zal zijn.
|
|
|
|
|
|
#83 |
Sunderland appoint Martin O'Neill as manager Het wordt dus inderdaad O'Neill. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#84 |
Arrestatie spelers Sunderland __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#85 | ||
|
Ongelofelijk wat O'Neill presteert.
|
|||
|
|
|
|
|
#86 |
|
Steve Bruce zal zich wel es achter zijn oren krabben
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
O'Neill bewijst voor de zoveelste keer een uitstekende trainer te zijn. Ik zou hem wel een keer bij een echte topclub willen zien.
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
James McClean
Wat een TOPtalent is dat! Onbegrijpelijk dat Bruce hem al die tijd aan de zijkant liet zitten, on-be-grijpelijk! Over enkele jaren zitten de topteams om hem te vechten.
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Ik noemde hem bij Liverpool, maar toen werd ik voor gek verklaard.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Sunderland #1 The Black Cats
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |