|
|
#1 | |
![]() Clubgeschiedenis
![]() Selectie 2010-2011 1 Volkan Demirel 2 Diego Lugano 4 Bekir İrtegün 5 Emre Belözoğlu 6 İlhan Eker 8 Kâzım Kâzım 9 Daniel Güiza 10 Alex 11 Miroslav Stoch 14 Gökay İravul 15 Volkan Babacan 16 Cristian Baroni 17 Okan Alkan 19 Önder Turacı 20 Özer Hurmacı 21 Selçuk Şahin 22 Ertuğrul Taşkıran 23 Semih Şentürk 25 Uğur Boral 27 André Santos 29 Berk Elitez 34 Mert Günok 35 Hasan Erbey 38 Mehmet Topuz 39 Gökhan Ünal 58 Fábio Bilica 77 Gökhan Gönül 88 Caner Erkin 92 Issiar Dia 99 Deivid Trainer: Aykut Kocaman __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Leuke club, maar toch heb ik er gemengde gevoelens bij sinds vorig jaar..
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wat een blamage dat ze zijn uitgeschakeld door Young Boys zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Inderdaad, zeker na de 2-2 in Zwitserland had niemand dat meer verwacht denk ik.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gemengd vanwege de overwinning in Istanbul en de nederlaag in Enschede?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hoezo? (Ik heb er niks van gezien).
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
En vanwege kutsupporters in de stad.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Mooie clash met PAOK wordt het
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sorry ik ben scheel geloof ik.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dat moet Galatasaray geweest zijn
.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Fenerbahçe dient verzoek tot degradatie in
ISTANBUL - De Turkse topclub Fenerbahçe wil per direct vrijwillig degraderen en komend seizoen in de tweede Turkse klasse voetballen. De regerend landskampioen heeft daartoe vrijdag een verzoek ingediend bij de Turkse bond. Fenerbahçe ziet geen andere uitweg meer om alle problemen - die zijn ontstaan na de sterke vermoedens van betrokkenheid bij een groot omkoopschandaal - het hoofd te bieden. Het besluit komt een dag nadat de Turkse bond het beroep verwierp dat Fenerbahçe had ingesteld tegen de beslissing om de club uit de lucratieve Champions League te halen. Volgens Fenebahçe loopt de club daardoor 25 miljoen euro aan inkomsten mis. Het Turks voetbal is al weken in de ban van een omkoopschandaal waarbij naast Fenerbahçe ook topclubs als Besiktas en Trabzonspor betrokken zijn. De politie doet onderzoek naar meer dan 19 verdachte duels en heeft de afgelopen tijd meer dan 80 managers, spelers en trainers aangehouden en verhoord. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zoals ik in het Superlig topic al zei, die lopen dus gewoon op zaken vooruit om gezichtsverlies te ontlopen.
Inmiddels wel duidelijk dus dat ze echt schuldig zijn. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Inderdaad. Een goeie reden om vrijwillig te degraderen kan ik niet bedenken..
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het besluit van de club voor vrijwillige degradatie kan gezien worden van twee kanten. Het kan namelijk ook een tactische zet zijn van de Turkse clubleiding en spelers. Als de club namelijk tijdens de competitie terug zou worden gezet kost het de club twee seizoenen om eventueel terug te keren op het hoogste niveau. Door vrijwillig terug te stappen naar het tweede niveau zou het Fenerbahçe slechts een seizoen hoeven te kosten.
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Zuur voor spelers die deze zomer zijn gekomen...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
Aan de ene kant, de vele arrestaties duiden ook op: waar rook is, is vuur. En verder richt de woede zich natuurlijk ook op het feit dat UEFA een zero-toleranebeleid voert voor clubs met een verdachte omkoopgeur .... ja, tenzij je AC Milan heet, natuurlijk. Daarnaast zijn Trabzonspor en Besiktas ook lang niet gezuiverd van hun naam, en nota bene die eerste vervangt Fenerbahce.Overigens is die degradatiewens nooit officieel ingediend, en is dat de reden van afwijzing trouwens. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#24 |
Dat Fenerbahçe won, was mede te danken aan Fatih Tekke. De spits van Orduspor miste op onbegrijpelijke wijze voor leeg doel. Ik voel het volgende omkoopschandaal aankomen. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
![]() Mja zo'n Pasveer gisteren ook, in Turkije was hij allang al opgepakt. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Fenerbahçe SK #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|