![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Calcio Catania is afkomstig uit de Oost-Siciliaanse stad Catania. Sinds 2006 speelt de club onafgebroken in de Serie A. De grote rivaal is Palermo. Clubgeschiedenis
![]() Selectie 2010-2011 1 Tomáš Košický 2 Alessandro Potenza 3 Nicolás Spolli 4 Gennaro Delvecchio 5 Ezequiel Carboni 6 Matías Silvestre 7 Giuseppe Mascara 8 Pablo Ledesma 9 Mirco Antenucci 10 Pablo Barrientos 11 Maxi López 12 Giovanni Marchese 13 Mariano Julio Izco 14 Giuseppe Bellusci 15 Takayuki Morimoto 16 Cristian Llama 17 Gianvito Plasmati 18 Błażej Augustyn 19 Adrián Ricchiuti 20 Andrea D'Amico 21 Mariano Andújar 22 Pablo Sebastián Álvarez 23 Christian Terlizzi 24 Simone Pesce 25 Raphael Martinho 26 Fabio Sciacca 27 Marco Biagianti 30 Andrea Campagnolo 31 Alejandro Darío Gómez 33 Ciro Capuano 34 Raffaele Imparato -- Adrian Bica Badan -- Marco Di Fatta Trainer: Marco Giampaolo __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Maxi López
![]() Bellusci
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
López heeft het sinds hij in de winter naar Catania gekomen is echt geweldig gedaan, mede dankzij hem hebben ze zich daarna razendsnel veilig gespeeld.
Laatst gewijzigd door Plato; 06-08-10 om 20:51 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() De nieuwe trainer is Marco Giampaolo, of die er iets van kan zou ik niet weten, ik hoop in ieder geval dat hij het beter doet dan Atzori en net zo goed of beter dan Mihajlovic. Dat moet kunnen, want het team is niet erg veranderd ten opzichte van vorig jaar, Martinez is weg, maar daarvoor is geloof ik al een vervanger gehaald, Alejandro Gomez. Verder zou Catania Milton Caraglio willen halen, dat is een Argentijn, voor de verandering ( ). Verder is mijn Italiaans te beperkt om Catania fatsoenlijk te volgen, maar ik doe m'n best. Ik ben hoogstwaarschijnlijk de enige fan van Catania hier. Maar dat is eigenlijk ook weer niet heel gek.
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Met zo'n logo zou je verwachten dat Beschouw er ook fan van is.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Klopt, Mihajlović heeft het verrassend goed gedaan nadat hij Atzori opgevolgd heeft. Best verrassend, als speler was hij immers behoorlijk lichtgeraakt en ik had in hem absoluut geen trainer.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hij deed het mennűs goed bij mijn FM game met PSV.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
En Mascara blijft een fenomeen natuurlijk.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Toch weer heel behoorlijk aan het seizoen begonnen, na de overwinning op Parma een punt gepakt uit bij Milan.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lopez, Capuano en Mascara zijn echt goede spelers die het elftal als team naar een hoger niveau weten te trekken zo in deze competitiestart. Knap resultaat (ook al was de zege op Parma nogal geflatteerd)
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik vond Catania gisteren zeker in de eerste helft heel aardig spelen, het was geen gestolen punt.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 | |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lo Monaco heeft aangegeven op Kiss Kiss Radio dat hij er vanuit gaat dat Maxi Lopez deze zomer weg gaat, dat Catania dan een goed bod zal accepteren zodat Lopez naar een grotere club kan.
in Januari willen ze hem in geen geval kwijt, want handhaving is hoogste prioriteit en daarvoor is hij dit seizoen nodig. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Handhaving moet wel lukken, maar ze mogen wel eens wat minder wisselvallig gaan spelen. |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Maxi Lopez gaat nergens naartoe hoor.
![]() Wisselvallige kutjes zijn het. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vandaag verloren in Genoa en nu 12e, maar slechts drie punten achter plek 5 en twee punten boven de laatste plaats.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
De derby tegen Palermo gaat weer met uit-fans gespeeld worden, al is het zeer beperkt in aantal en met beperkingen in de kaartverkoop.
1e treffen is 14 November __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mooi, ik ben nooit zo'n voorstander van dit soort maatregelen, al was het gezien het gebeurde in dit geval wel begrijpelijk.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Catania scoort er lustig op los. 0-0 vandaag.
Hoewel een puntje tegen Samp toch niet heel slecht is. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Zeker niet uit in Marassi.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Met 1-0 gewonnen van Udinese door een doelpunt van Maxi Lopez.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Top 5 Serie A goals over 2010 volgens de Gazzetta: CALCIO Catania, i top gol del 2010 - Video - Gazzetta TV
|
|
|
|
|
|
#27 | |
![]() Vond niet echt dat de trainer het slecht deed, voetbal was best aardig om te zien, alleen is de verdediging kut en wordt er veel te weinig gescoord. Ik heb liever dat ze een paar goede verdedigers hadden gekocht en nog een aanvaller ofzo. Misschien wordt er wel gehoopt op het schokeffect van vorig jaar.
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Vreemd besluit inderdaad, al is het wel geinig om Simeone weer in de Serie A te zien, ben benieuwd wat we van hem als coach kunnen verwachten.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
De relatie tussen trainer en bestuur was ook niet zo best, dat zal in belangrijke mate hbben meegeteld.
Maar wel leuk, Simeone als trainer in deSerie A
|
|
|
|
|
|
#30 |
Simeone 'ready' for Catania debut __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Helemaal niet meegekregen dat hij Catania traint. Leuke toevoeging
.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Mascara naar Napoli
![]() en in zijn plaats komt Francesco Lodi, waar ik nog nooit van heb gehoord.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Is wel een aardige speler, ik weet alleen niet of hij z'n hoogtepunt qua kunnen al gehad heeft, leidde Frosinone recent zeer goed in de Serie B maar inmiddels is de club weer weggezakt.
Wel een ervaren jongen op zich. Napoli betaalt naar verluidt 1.2 miljoen (waarde was geschat op 2 a 2.5 miljoen maar contract zou in de zomer aflopen en Mascara wou, met de interesse van Napoli, niet verlengen. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik snap Mascara wel, als Napoli langskomt kun je daar moeilijk nee tegen zeggen. Mooie kans voor 'm, hoop wel dat ie aan spelen toekomt, zal nog lastig genoeg worden.
Gezien de stand op de ranglijst vind ik het wel uitermate teleurstellend dat alleen die Lodi wordt gehaald. Had wel wat meer verwacht. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Oh, Bergessio komt ook nog.
Voor de verandering maar weer eens een Argentijn. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Catania en Napoli zijn ook goed bevriend met elkaar natuurlijk.
Maar Simeone wacht een lastige taak lijkt me. Z'n geluk is dat clubs als Lecce, Brescia en Bari nou ook niet indrukwekkend zaken gedaan hebben deze maand. Maar een club als Cesena juist wel, dus van Cesena valt te verwachten dat ze het moeten gaan redden om erin te blijven. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Sowieso een erg belangrijke overwinning voor Catania, winnen van een concurrent en andere concurrenten als Brescia, Cesena en Bari hebben ook verloren.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
En met welk een mooie vrije trappen
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Net als vorig jaar een 13e plaats, maar wel een recordaantal punten. 46 stuks.
![]() Ik ben dik tevreden, wel een wisselvallig seizoen maar volgend seizoen weer Serie A. Maxi Lopez lekker laten gaan voor 10 miljoen, ik zal 'm niet missen. Bergessio definitief vastleggen, een paar goede verdedigers halen en het moet volgend jaar ook weer lukken. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Lazio zou interesse hebben in Lopez en andersom.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Wtf, Simeone gaat waarschijnlijk weer weg.
![]() Is het verboden om langer dan een halfjaar trainer van Catania te zijn ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Waarom in vredesnaam? Hij heeft het toch best aardig gedaan.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hij heeft het inderdaad heel behoorlijk gedaan, eerste paar wedstrijden lukte het niet echt, maar daarna kwam een sterke periode.
Wat ik lees is dat hij terug naar Argentinië zou willen omdat hij zijn familie mist, maar het zou ook net zo goed kunnen zijn dat hij een aanbieding heeft gehad van een andere (betere) club, onder andere Lazio zou interesse hebben. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Lazio zou gek zijn als ze Reja dumpen.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
L'Aeroplanino (Vicenzo Montella) is de nieuwe trainer van Catania. Wel een leuke club voor hem om echt te beginnen.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ook een risicovolle club. Ergens raar dat Roma hem aan de kant zet voor de eveneens betrekkelijk onervaren Luis Enrique.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik weet niet echt wat ik van 'm moet denken. Ik hoop in ieder geval dat hij het goed gaat doen, maar de laatste twee seizoenen ging het niet goed met de trainer die aan het seizoen begon.
![]() Geruchten zijn er best veel: Pozzi en Tissone van Samp waarbij Morimoto naar Samp zou gaan. Een of andere Argentijn die bij Penarol in Uruguay speelt zou ook komen, kanshebbers om Matias Silvestre te vervangen zijn Guillermo Burdisso en Leonel Galeano, Galeano ken ik niet, maar die heeft op z'n 19e al 60 wedstrijden gespeeld voor Indenpendiente, dus die moet wel wat kunnen. Ook moet er een nieuwe keeper komen, Gillet wilden ze halen, maar die gaat nu waarschijnlijk naar Palermo.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
Montella: 'Catania an important step' __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Calcio Catania #1 Rossazzurri met fanatiek publiek
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|