![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||||
![]()
![]() ![]()
![]() Huidige selectie
![]() ![]() __________________ [AFCA] [THFC]
|
|||||
|
|
|
|
|
#2 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ze hebben best aardig ingekocht met Klasnic, Petrov en Blake, en toch heb ik nooit het idee dat ze de middenmoot zullen ontstijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zullen weer met enorme geploeter net boven de degradatiestreep eindigen.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
één van de weinige clubs uit de PL waar ik helemaal niets mee heb. Supporters ver van het veld, weinig fans
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tja, ik heb ook niets met Feyenoord, maar dat topic moet er ook zijn toch?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Toch blijft dat Reebok-stadion een legendarische plek
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Ik had wel meer verwacht van Martin Petrov in de eerste potjes.... hij komt nog niet echt uit de verf al strooit die met leuke passjes hier en daar, maar ja... dan moet je wel spelers om je heen hebben die er verder wat mee doen. Niet Fantasy Premier League waardig op het moment
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
4 wedstrijden gespeeld, 5 punten. Geen slecht begin, maar toch nog het rechter rijtje. Komend weekend de lastige uitwedstrijd tegen Aston Villa die ook niet in hun beste vorm zijn
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
Burnley pair set for Bolton __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Einde seizoen al voor Lee.
Dubbele beenbreuk. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Godver zeg.....
flinke aderlating voor Bolton ook....Lee is toch mijn favoriete speler van die club ook.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
En weer een zware blessure bij Bolton:
Bolton-aanwinst valt uit met beenbreuk __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Bolton Wanderers #1 Grijze muis of verrassing?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|