|
|
#1 | |
![]()
![]()
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Altijd een favoriet geweest van me, volg via teletekst de franse competitie nog altijd, maar alleen voor PSG. Lyon was ook leuk toen met Juninho, maar PSG, ik weet niet waar het vandaan komt...
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leuke supporters.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lekkere sfeertje daar altijd in het stadion
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Een eckte officiële kutclub.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Eerste wedstrijd met 3-1 gewonnen van ASSE. Ik ben benieuwd of PSG dit jaar eindelijk een keer de verwachtingen waar weet te maken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik heb wel een zwak voor PSG, misschien juist door die kutheid. Naar die aanhang zou je toch wel een fikse sociologische studie kunnen doen. Van extreem-rechtse autochtone Fransen tot etnisch diverse supportersgroepen. Ik heb het idee dat de "echte" Parijzenaar niks moet weten van PSG dat het vulgaire gezicht van de Franse hoofdstad laat zien, met al dat tuig uit de banlieu's. Bevechten elkaar letterlijk op leven en dood. Maar Parc des Princes is wel met enige afstand het meest sfeervolle stadion waar ik ooit geweest ben.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lekker handig voor de saamhorigheid ook als je eigen supportersgroep in tweeën gesplitst is.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
PSG
. Heb wel sympathie voor de club. De club dan he...
__________________ There is only one FC Groning. #20 Petter Andersson |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
En wat bedoel je dan met 'de club'? De supporters zijn toch de club?
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Paar keer geweest
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Waar is eigenlijk die mafklapper fan van PSG op Fok! gebleven? Boys heette hij toch?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
In de competitie doet PSG het ook redelijk, werd ook tijd, de club heeft jaren ondergepresteerd.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
De eerste aanwinst nu de club in handen is van Qatari is binnen.
Spits Kevin Gameiro komt over van Lorient voor ongeveer 14 miljoen euro. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
En dus juist niet de klapmongooltjes. __________________ There is only one FC Groning. #20 Petter Andersson |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Die Qatar-figuren zitten ook werkelijk overal sinds twee jaar, net ook weer geruchten dat zo'n theedoekenfetisjist Man United over wil nemen.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
21 goals afgelopen seizoen las ik
|
|
|
|
|
|
#26 |
Kharja rejects PSG possibility __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#27 |
Leo has 'English-style' PSG job __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Laat de aankopen maar komen
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Altijd al geweest , zelfs voor het geld er zat hihih
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
PSG aast nu op Adel Taarabt van QPR.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
PSG on Menez and Storari __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Javier Pastore voor 45 miljoen naar PSG volgens de mensen in Frankrijk.
Verder hebben Salvatore Sirigu, Jeremy Menez, Milan Bisevac, Kevin Gameiro, Blaise Matuidi en Mohammed Sissoko ook al getekend. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Leonardo shopt aardig in Italie.
Geruchten gaan dat ze ook bij Santos een flink bod hebben neergelegd voor Ganso (ca. 40 miljoen). Ik vind het echt, zoals Arcturus al eens zei, "Een eckte officiële kutclub". __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Het brengt in ieder geval weer wat leven in de brouwerij naast de oliesjeiks in Engeland en de miljoenentransfers van Barca en Real.
Maar het is wel een kutclub ja
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Alle begin is moeilijk.
Ben benieuwd hoelang Kombouare daar nog trainer is.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ja 0-1 verloren
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Daar kun je op wachten inderdaad, een bak geld investeren, maar consistentie in het beleid zal er wel niet in zitten.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nee, het moet natuurlijk direct een team zijn.
Aan de andere kant, de Franse competitie is zwaar en wie ook kampioen wordt, zal onderweg een flink aantal punten verspelen. Marseille begon vorig seizoen ook dramatisch en werd toch nog duidelijk 2e. Voor PSG is alleen te hopen dat de trainer zo lang de tijd krijgt, tot z'n elftal als team speelt en het juiste ritme weet te vinden. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
'Beckham incasseert topsalaris in Parijs' __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Sjezus, wat kansloos. Waarom gaan die rijke mensen eerst als mongolen met geld smijten om na een paar jaar pas te beseffen dat het niet werkt? Ik neem aan dat ze hun geld ook op een verstandige manier verworven hebben?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Maar goed dat de UEFA de financial fair play gaat invoeren, oh wacht
Dat gaat toch niet door
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik kan alleen maar aannemen dat ze Beckham zo gaan uitmelken dat ze ook nog winst op hem gaan maken ook.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hoe dat dan? De tijd dat er aan Beckham in commercieel opzicht extreem veel geld te verdienen viel ligt volgens mij ook wel achter ons.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Wat ik wel weet is dat Beckham anno 2011 nog steeds hot news is, wat hij ook doet. Misschien niet meer zo extreem als 10 jaar geleden, maar het is een wereldbekend 'merk'. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik denk eerder dat het een staaltje onvervalst wanbeleid is.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dat is inderdaad de andere optie. Wat zonde zou zijn voor hen, want als ze de weg blijven volgen van de Pastore's enzovoort, kan Parijs eindelijk eens een topclub krijgen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Paris Saint Germain #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |