|
|
#152 |
|
Ben je liefhebber van PSG?
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
|
Pato komt echt niet hoor, heeft hij de afgelopen dagen ook nog even gezegd (ik weet het, dat zegt niet alles).
Zegt wel dat hij geen vrienden is met Allegri maar dat ook niet hoeft in de voetballerij. |
|
|
|
|
|
#154 |
|
niet speciaal, vroeger haatte ik ze omdat ze verbonden waren aan canal+, dat stinkt.
dit stinkt ook, maar op een andere manier, maar welke grote graaiploeg stinkt niet tegenwoordig. met onschuldig vermaak en ethiek en (zelf)beheersing bijbrengen heeft het weinig meer te maken. kan alleen maar blij zijn dat er (weer) een ploeg is bijgekomen die zich kan meten met de top. spelers van dat niveau wil ik niet op de bank zien bij barcelona oid maar moeten elke week spelen, dat is alleen maar leuker. dat psg hard op weg is om 11 buitenlanders op te stellen, dat is dan weer minder. |
|
|
|
|
|
|
#155 | |
Dat er een nieuwe speler op de grote markt lijkt te komen juich ik toe, des te meer omdat er nu ook een ander land vertegenwoordigt kan worden binnen dit segment. Echter vraag ik me af of dat nog wel van belang is, nu toch zoveel binnen de voetballerij kapot gaat. Wat heeft het voor Frankrijk nog voor nut als PSG hoge ogen kan gooien, terwijl die club bijna niks meer met het land te maken heeft. Hopelijk zullen dit soort veranderingen het voetbal in zijn algemeen weer wat meer terug naar de basis dringen. Het lijkt me onmogelijk om door alleen maar te kopen, kopen, kopen succes te kunnen verkrijgen en behouden. Ik wil onderscheid zien binnen het voetbal die men door sportieve successen en goed beleid kan bereiken. Dat van die topspelers die op de bank zitten is ook absoluut waar, maar juist vanwege de grote omloop qua salarissen en absurde bedragen die men uitgeeft i.c.m. een overvolle speelkalender en voetbal dat oppervlakkiger en meer show is geworden, schept men een situatie waarin dat soort "sporters" het wel welletjes vinden. Even opdraven, je kunstje doen als 16e man bijv. bij clubs als Real Madrid of City, en je kunt weer gerust op de bank plaatsnemen en je centen "verdienen". |
||
|
|
|
|
|
#156 | ||
Niet alleen denk ik dat je dan beter voetbal en samenspel krijgt maar ik vind het ook wel leuk als verschillende culturen en speelstijlen elkaar ontmoeten.
|
|||
|
|
|
|
|
#157 | ||
Ik mis ploegen als Deportivo, Valencia, Rode Ster, Dinamo Kiev, Rangers, Anderlecht. Ploegen die het middels hun eigen formule de echte grote clubs moeilijk konden maken op elk niveau. Dat wordt steeds lastiger, en veel clubs voelen zich gedwongen om wat anders te doen. Of kunnen het simpelweg niet meer. Dat wilt echter niet zeggen dat het überhaupt niet kan, je moet het wel willen zoals je zelf ook aan gaf. Niet de juiste vergelijking, omdat PSG de liquide middelen heeft. |
|||
|
|
|
|
|
#159 |
|
Weet je ook wat het is: vroeger had je ook koopclubs (denk alleen al aan Fortuna54) maar die werden vanzelf afgestraft door hun gedrag. Dat is nu niet meer zo, integendeel, er bestaat een druk om erin mee te gaan zonder dat het voetbal er nu echt beter door wordt. Dat is de paradox denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Dat klopt inderdaad. Destijds kocht men wel meer met een bepaald doel voor ogen, of om zich te onderscheiden omdat het op een andere manier niet kan. Nu lijkt het erop dat men zich niet meer wilt en durft te onderscheiden om de boot niet te missen. Ik heb hier dvd's van de Premier League van 99 tot en met 2006 ongeveer. Het was toen nog altijd zoveel beter dan nu.
|
|
|
|
|
|
|
#161 | |
|
||
|
|
|
|
|
#162 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Die andere zie ik idd regelmatig liggen in de winkel |
||
|
|
|
|
|
#165 |
|
Marktplaats.
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Wehe, Pato heeft net gescoord tegen Milan
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Tegen Milan? Hij speelt nog niet bij PSG toch?
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
pardon. Tegen PSG bedoel ik
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
De transfer van Pato is zo goed als rond. Deze week de laatste details alleen nog (keuring en zo). Gaat om een bedrag van 35 miljoen. Salaris gaat ongeveer 6-7 miljoen per jaar bedragen.
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Hier ook maar even dan.
AC MILAN OFFICIAL PRESS RELEASE: AC Milan communicate that Alexandre Pato will remain with the red&black colors. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
vage shit? Waar komt het verhaal vandaan dat alles al rond is behalve de medical?
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Haters denk ik.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
35 miljoen was echt een fantastische deal geweest voor Milan.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
tevens een slechte zaak voor mijn reputatie
![]() Hoewel ik verwacht dat het best nog wel rond kan komen. Morgen ineens een bericht
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Jij toch?
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Ik heb liever Pato.
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Wat ik weet is dat de buitenlandse eigenaar van PSG een bevestiging van de transfer heeft gegeven + dat er bronnen dichtbij PSG ook bevestigen.
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Laat de buitenlandse eigenaar van PSG en de bronnen dichtbij PSG lekker even het heen en weer krijgen.
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
|
|
|
#181 |
|
Daar heb ik het niet van :p Ik kom nooit op die site
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Terug naar de orde van de dag.
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
|
Mooi shirt eigelijk
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Wit ipv blauw en het is goed.
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
ib4 opmerkingen over een te brede baan
|
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
||
|
|
|
|
|
#187 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Hebben ze wel paar jaar gehad als uitshirt:
![]() Heeft jullie held dus ook nog in gelopen: ![]()
__________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Bona Kalou
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
|
Het Franse persbureau AFP meldt dat Manchester City en PSG een akkoord hebben bereikt over Tevez.
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
De hunchback terug naar zijn roots.
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Zou een uitstekende aankoop zijn.
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
En de volgende aanwinst is daar.
Ex-PSV-er Alex komt over van Chelsea. |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Milan is voor Maxi Lopez gegaan, Inter is afgehaakt en Man City wil een enroem zak geld. Of Man City moet flink zakken, of PSG moet een idiote prijs betalen. Voorlopig gebeurt er dus nog helemaal niks met Tevez.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#196 |
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Hij kijkt wel happy zeg.
|
|
|