![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
Prijzen: 10 kampioenschappen: 1957/58, 1960/61, 1962/63, 1968/69, 1969/70, 1970/71, 1981/82 , 1982/83, 2007/08, 2008/09 6 keer de nationale beker: 1954, 1966, 1967, 1981, 1993, 2011 5 keer de nationale supercup: 1981, 1983, 2008, 2009, 2011 Selectie 2011-2012 Laatst gewijzigd door Plato; 24-07-11 om 12:37 __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wat denk jij Robbie, titelkandidaat of niet?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Verre van als ik voor mijn beurt mag spreken.
Nog maar 3/4 spelers over van de ploeg die 2x kampioen werd en vooral veel jeugd, nope, dat zal op zijn minst 2/3 jaar duren voordat ze weer mee kunnen doen. Voor de liefhebbers, 17 augustus oefenen ze nog tegen Real op Sclessin. __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ensemble!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Een wedstrijd op Sclessin is toch wel mooi om een keer mee te maken, geweldig fanatiek publiek, zeker bij de grote wedstrijden tegen Anderlecht en Brugge.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wil het nog altijd een keer doen, maakt toch wel indruk op TV.
Is het makkelijk om aan kaarten te komen? __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Doe eens normale TT a.u.b.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jaren geleden ben ik er een paar keer geweest, maar dat was in het uitvak met KV Mechelen. Geen idee hoe dat tegenwoordig met kaarten zit.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
zo?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Das beter.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Thuis met 3-3 gelijkgespeeld tegen Lokeren, dat is niet best, zeker niet als je bedenkt dat het het tweede gelijke spel in drie wedstrijden is.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Het is meer de manier waarop, oppermachtig zijn, zelf genoeg kansen creeren maar er wel 3 tegen krijgen.
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
In eigen huis drie doelpunten van Lokeren moeten slikken is in ieder geval veel te veel.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Die heeft ook (te) vaak iets
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Defour zit ook nog steeds in Luik. Hij werd ooit gezien als supertalent (althans in België), maar kennelijk komt zijn carrière niet helemaal van de grond.
|
|
|
|
|
|
#20 |
Bij Standard zijn ze niet te spreken over het interview met Mohamed Sarr in La Dernière Heure. De journalisten van de Waalse krant zijn niet meer welkom. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Verder is hij ook te blessuregevoelig, moet eerst maar eens gedurende langere tijd fit blijven. |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
5-1 tegen Anderlecht, Merci Standard.
En ik bedankte nog voor een kaartje voor deze wedstrijd
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lekker
Allez les Mauves
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Cool, dat uitvak van Antwerp in Luik!
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wel apart
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hoe is dan die verhouding Anderlecht / Standard? Voor mijn gevoel is het een soort Ajax/Feyenoord, maar dat denk ik als buitenstaander. Daarom begrijp ik die stap van van Damme ook niet
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Naar ik weet valt dat wel mee. Ik denk dat er tussen bijvoorbeeld Brugge en Anderlecht meer vijandigheid zit.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Anderlecht en Charleroi zijn in principe de clubs waar de meeste aversie, van oudsher al is Charleroi wel wat afgenomen al is het meer van "hun" kant.
Anderlecht is nog wel, zeker gezien de recente historie tussen de clubs dus in die zin is het zeker opvallend, ook als je gaat terugkijken naar de PO om het kampioenschap van 2 jaar terug waar hij zich als een varken gedroeg. __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Was toen toch dat incident met Onyewu?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Yup, die is het meest bijgebleven bij iedereen maar het waren meer incidentjes in dat tweeluik.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Net als de ellebogen van Wasyl
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hij is niet echt bezig om zijn naam te zuiveren
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Valt wel mee..
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Gewoon weer een achterlijke overtreding
. Zie je wel vaker bij Standard .
Laatst gewijzigd door El Capitano; 27-12-10 om 19:16 Reden: EEN TYPO OMFG :') |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hi-ha-hoe-haha.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Het is geen benenbreker zoals hij hem eerst wist te maken, maar het is gewoon dom en terecht rood
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
0-2 verloren van Genk. Alweer de 10e nederlaag van dit seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Zolang deze lamlul aan het roer staat heb ik er weinig hoop op iig. __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Dag allemaal!
Aangezien ik al een aantal jaar gefascineerd ben door Standard Luik en zijn stadion wilde ik met een paar maten binnenkort een keer een wedstrijdje bezoeken. Kan iemand mij vertellen hoe je kaartjes kunt bemachtigen van Standard? Op de officiële site kwam ik er namelijk niet helemaal uit. Bedankt voor de reactie alvast! |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Misschien kan Yeahinho of TerroRobbie je helpen, die komen wel eens in Belgie dacht ik.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|