![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
![]() Jan Breydelstadion ![]() Selectie 2011-2012 Laatst gewijzigd door Plato; 24-07-11 om 11:10 __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Vergeet Koster niet
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fixed
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Slecht aan het seizoen begonnen: eerste wedstrijd verloren in Kortrijk.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
De stadsderby met 3-1 verloren, haalt Koster de kerst?
Laatst gewijzigd door Plato; 15-08-10 om 22:35 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Als je niet beter wist zou je denken dat hij een 28-jarige speler ofzo was qua woorden.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wat een ridicule uitleg van Koster. Iemand wisselen in de hoop dat anderen zullen opstaan.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dat zegt hij toch niet? Het ging om de lichte blessure. Wissels zoals jij ze omschrijft passen meer in het straatje van Dick Advocaat.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wat zegt hij hier dan:
Kijk, hij brengt Club nu eenmaal iets extra bij, maar ik hoop ook dat anderen zullen opstaan als hij niet speelt. ? Hij zegt inderdaad ook nog wat anders, maar aangezien dat niet in mijn straatje past laat ik dat weg .
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dat slaat op nog te komen wedstrijden die hij mogelijk door een blessure niet speelt, m.i.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Jaja, je hebt gelijk, ik had het niet goed gelezen en gezien het feit dat ik Koster helemaal niks vind als trainer te snel conclusies getrokken, maar dat kan ik toch niet zomaar toegeven.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dinamo Zegreb thuis en die moet gewonnen worden, en dan naar Anderlecht. Kan wel eens het begin van het einde betekenen voor Koster bij club denk ik zo.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
oei, club brugge - dinamo zagreb 0-2 (78e minuut)
Adios Adrie,
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Er is gisteren al gesproken met Trond Sollied, die hem op moet volgen.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
mmm, een oude bekende dus
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
"Ik heb zelf ook ongelofelijk veel vertrouwen in de visie van Koster.” Dat is dus duidelijk, Koster wordt ontslagen. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kan nooit lang meer duren inderdaad. Niet dat het per se aan Koster ligt trouwens. Brugge is al jaren geen topclub meer.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Maar Koster is ook nooit een toptrainer geweest, integendeel, het is een leuke trainer voor de (Nederlandse
) Jupiler League, maar ook beslist niet meer dan dat.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hij wekt inderdaad niet echt de indruk dat er een idee achter zit. Vooral in zijn Adrie-interim tijd bij Ajax kon je zien dat iedereen maar een beetje wat deed. Dat werkt misschien als je met de absolute top werkt, maar juist in Belgische of Nederlandse Bier League heb je een trainer nodig die iets extra's kan brengen. Hij heeft in Nederland dan ook maar weinig succes gekend.
Wel vind ik Adrie een sympathieke vent. En zijn kapsel is de bom. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
En 2-1 verloren bij STVV. Het begint te wennen...
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
0 - 2 verloren van Anderlecht. Erg pijnlijk weer. Goals van Lukaku en Boussoufa.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Het einde van Koster komt nu toch wel in zicht neem ik aan, kan hij mooi naar VVV, dat is ook meer zijn niveau.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Denk je dat het een goede trainer zou zijn? Zijn kapsel zal er mede debet aan zijn, maar ik vond het in zijn periode bij ons zo'n enorm saaie trainer hé...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Saai in z'n uitstraling, of hoe hij z'n ploeg laat voetballen?
Want het eerste is nauwelijks relevant. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Beide. Wel 4-3-3 spelen op balbezit, maar zonder tempoverwisselingen. Een soort van handbal...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Koster is het probleem niet, al is hij misschien iets te braaf voor deze spelersgroep. Maar het is een correct, eerlijk en gepassioneerd man die op aanvallend en mooi voetbal laat brengen Het probleem is de (onterechte) vedettencultuur die momenteel bij de Club heerst, het gebrek aan defensieve afspraken en een totaal niet aanwezig zijn van enige beroepsernst of mentaliteit En het zit ons ook nog eens serieus tegen ook. Paar wedstrijden verloren door arbitrale blunders, door tegenstanders die hun enige kans afmaken of zoals in de beker 2 doelpunten tegen in de 90ste en 91ste minuut Maar Koster? Nee, die is bijlange het probleem niet __________________ Droom alsof je eeuwig zou leven, leef alsof je morgen zou sterven ... F.S. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik denk ook dat het probleem ergens anders ligt, al ben ik geen groot fan van Koster. Club sukkelt al jaren aan. Er is zoveel meer uit te halen. Spelers als Donk zijn het typische voorbeeld van het gebrek aan mentaliteit.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Stijnen per direct dus weg bij Club Brugge.
Ben benieuwd waar hij gaat opduiken. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wat een clown
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik zie hem wel ergens in de Eredivisie opduiken.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik neem aan dat hij nu transfervrij is, wellicht is het daarom ook wel iets voor Feyenoord (al heb ik geen idee wat hij moet verdienen).
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Stijn Stijnen "volg" ik al een tijdje in Belgie. Hij was ook degene die een enorme hetze tegen Dick Advocaat wilde beginnen toen Advocaat bondscoach was en hem passeerde
Tientallen pagina's vol met rotzooi... Maar wat een verhaal zeg, ik las in HLN (het laatste nieuws) dat zijn vriendin en broertje het hebben opgenomen voor hem. Maar ze hebben middels de logs van zijn ISP kunnen traceren dat Stijnen berichten plaatste op momenten dat zijn vriendin en broer aan het werk waren.... Hier het hele verhaal!
![]() http://img809.imageshack.us/img809/1...nstijnenp2.png Deze kan ik niet tussen tags zetten omdat het te lang is, maar jezus wat een narcist man!!! Laatst gewijzigd door fuckbuddy; 22-02-11 om 08:50 __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|