Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 22-02-11, 08:52 Standaard   #51
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Puur naar zijn kwaliteiten kijkend zou hij voor Heerenveen natuurlijk een goede aanwinst geweest zijn, zeker als je naar de jokers die daar de afgelopen jaren in het doel gestaan hebben kijkt.

Oud 22-02-11, 08:54 Standaard   #52
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Het begon zondagochtend toen Stijnen iets na achten op Club arriveerde en hij werd opgewacht door een gerechtsdeurwaarder en een advocaat. Zijn kastje in de kleedkamer was al leeggemaakt. Stijnen werd ontboden bij sportmanager Henk Mariman en diens assistent Sven Vermant en kreeg van hen te horen dat hij voor onbepaalde tijd naar de B-kern werd gestuurd. Dinsdag moet hij zich aanmelden voor training bij de beloften. Nadien werd de voltallige spelersgroep ingelicht door Mariman en Vermant.
Houd vol moeders, die Stijnen is echt niet goed...
Maar goed, ik moet toegeven Graziano Pelle iest de best! Hij moeit op de doel si?

Ik zou hem ook opstele!

Ciao!

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 22-02-11, 09:40 emo   #53
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Stijnen, .

De man van een rood-waardige tackle per x aantal duels.

Oud 23-03-11, 19:11 Standaard   #54
Kluf

Club heeft voor aankomende zomer alvast een versterking binnen in de vorm van Stenman (Groningen). Vleminckx (of hoe je dat ook spelt) komt allicht ooit. Flink aan het bouwen?

Oud 28-05-11, 13:13 surprise   #55
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Club Brugge heeft vrijdagavond de transfer van Niki Zimling afgerond. De middenvelder komt over van NEC, dat de Deen huurde van Serie A-club Udinese.

Zimling heeft een contract van vier seizoenen getekend in Brugge, waar Adrie Koster trainer is. Eerder al verzekerde de Belgische club zich van de diensten van Eredivisie-topscorer Björn Vleminckx, eveneens afkomstig van NEC.

Deens international Zimling (26) kwam in het voorbije seizoen tot 26 competitiewedstrijden en vier doelpunten en is in zijn nopjes met de transfer. 'Ik koos voor Club omdat het even ambitieus is als mezelf. We delen dezelfde honger om prijzen te winnen. Van Björn Vleminckx hoorde ik trouwens dat Club een schitterend publiek heeft.'

Overigens heeft Club het contract van Nabil Dirar, dat aanvankelijk liep tot 2014, met twee seizoenen verlengd. Dirar lag het afgelopen seizoen regelmatig overhoop met Koster, maar heeft toch besloten in Brugge te blijven. Ivan Perisic vertrekt hoogstwaarschijnlijk. De aanvaller is zo goed als rond met het Duitse Borussia Dortmund.

Oud 28-05-11, 13:14 big smile   #56
Ik niet!

Nooit geweten dat Zimling een Deen is.

Oud 30-05-11, 19:56 Standaard   #57
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Toevallig mensen hier die Brugge regelmatig volgen en wat meer over Ivan Perisic kunnen vertellen?

Oud 29-06-11, 22:47 Standaard   #58
Redactie

Adrie Koster moet één van zijn tien versterking aan het begin van het seizoen missen. Pietro Perdichizzi, die onlangs overstapte van Charleroi naar Club Brugge, is namelijk tot 8 september geschorst wegens drugsgebruik. Dat melden diverse Belgische media. De achttienjarige verdediger had na de competitiewedstrijd tussen Lierse SK en Charleroi sporen van cannabis in zijn urine.

De controlecommissie van de Belgische voetbalbond (KBVB) schorste Perdichizzi voor drie maanden. Het hield naar eigen zeggen rekening met de ernst van de feiten, de jonge leeftijd van de speler, de afwezigheid van precedenten, de bekentenissen en de spijt die de Belgische jeugdinternational betuigde.

De linkspoot, een vaste waarde in de nationale ploeg voor spelers onder negentien jaar, debuteerde in het seizoen 2009/10 in de hoofdmacht van Charleroi. In totaal kwam hij het voorbije seizoen tot negen competitiewedstrijden, waarvan zeven als basisspeler.

Oud 30-06-11, 10:04 Standaard   #59
Kluf

Oorspronkelijk geplaatst door Marioow Bekijk bericht
Toevallig mensen hier die Brugge regelmatig volgen en wat meer over Ivan Perisic kunnen vertellen?
Ik volg Club redelijk omdat een goede vriend van me uit Belgie komt en groot fan is. Wat wil je weten over Perisic? Goede speler, was aan het begin van het seizoen samen met Vargas in bloedvorm. Laatstgenoemde raakte toen helaas geblesseerd maar Perisic heeft de lijn gewoon doorgezet. Creatief, scorend vermogen. Echte aanvallende middenvelder. Past wel bij Dortmund ook denk ik en in Brugge zullen ze hem zeker missen.

Oud 30-06-11, 18:46 Standaard   #60
Redactie

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
[...]

Ik volg Club redelijk omdat een goede vriend van me uit Belgie komt en groot fan is. Wat wil je weten over Perisic? Goede speler, was aan het begin van het seizoen samen met Vargas in bloedvorm. Laatstgenoemde raakte toen helaas geblesseerd maar Perisic heeft de lijn gewoon doorgezet. Creatief, scorend vermogen. Echte aanvallende middenvelder. Past wel bij Dortmund ook denk ik en in Brugge zullen ze hem zeker missen.
Dus het beste als echte nr 10 te gebruiken of kan die ook op andere posities goed uit de voeten?

Oud 30-06-11, 18:51 Standaard   #61
Kluf

Kan ook wel het spelletje van Sahin spelen m.i.

Oud 30-10-11, 11:04 Standaard   #62
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Club Brugge zou Adrie Koster ontslagen hebben... Het is nog wachten op de officiële bronnen.
Boris is nu online   Met citaat reageren
Oud 30-10-11, 11:08 Standaard   #63
Ik niet!

Dat viel te verwachten, hij heeft er niet bijster veel van gebakken daar, terwijl hij toch ruim de tijd voor gekregen heeft.

Oud 30-10-11, 11:14 Standaard   #64
Econoom

HLN en Karl van Nieuwkerke melden het nu ook.
Oud 30-10-11, 11:18 question   #65
Ik niet!

Wie is Karl van Nieuwkerke?

Oud 30-10-11, 11:21 Standaard   #66
Econoom

Presenteert altijd Vive le Velo bij Sporza . Wielerverslaggever dus bij de Belg.
Oud 30-10-11, 11:36 big smile   #67

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Als het 4-3 was gebleven was Been ontslagen ipv Koster.
Erwtensoep is nu online   Met citaat reageren
Oud 30-10-11, 12:38 Standaard   #68
Kluf

What the fuck, 4 - 5? .

Dit jaar werd er wat meer van Koster verwacht natuurlijk, gezien er toch flink is geinvesteerd in de selectie.

Oud 30-10-11, 12:41 Standaard   #69
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Toch vind ik dat ze hem erg snel ontslaan. Kijk de resultaten: Voetbal International - Club Brugge

Zo enorm slecht was het hiervoor absoluut niet. Een trainer zou wat meer krediet moeten hebben

Oud 30-10-11, 12:44 Standaard   #70
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
Toch vind ik dat ze hem erg snel ontslaan. Kijk de resultaten: Voetbal International - Club Brugge

Zo enorm slecht was het hiervoor absoluut niet. Een trainer zou wat meer krediet moeten hebben
Ik vind juist dat het nog lang gedurrd heeft, de voorgaande jaren was het immers ook niet best en ze hebben zoals Clough al zei fors geïnvesteerd. Dan mag je meer verwachten dan wat ze nu laten zien.

Bovendien is het gewoon een waardeloze trainer.

Oud 30-10-11, 12:46 Standaard   #71
Kluf

Eens met Plato. Behalve dan dat stuk dat het een waardeloze trainer is, want met zo'n kapsel kan je niet anders dan een enorme baas zijn.

Oud 30-10-11, 12:50 wink   #72
Ik niet!

[QUOTE=Clough;2936765]Behalve dan dat stuk dat het een waardeloze trainer is, [QUOTE]

Dat is puur gebaseerd op zijn falen bij Roda twintig jaar geleden, rancuneus als ik op dat gebied ben heb ik hem dat nog steeds niet vergeven.

Oud 09-11-11, 10:58 Standaard   #73
Dnarbys

Sybrand's Voetbal Forum schermafbeelding

Christophe Daum is de nieuwe coach.
Sybrand is nu online   Met citaat reageren
Oud 09-11-11, 13:46 Standaard   #74

tong80's Voetbal Forum schermafbeelding

Die brengt rust in de tent

Oud 31-01-12, 09:41 Standaard   #75
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Een speler heeft Club Brugge afgezegd omdat het stadion te lelijk zou zijn .
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 31-01-12, 09:41 emo   #76
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Club Brugge grijpt naast winterse versterking: 'Een te lelijk stadion'
Dinsdag, 31 januari 2012 om 08:50

Club Brugge heeft de winterse komst van Ariel Borysiuk vanwege een opvallende reden zien afketsen. De middenvelder van Legia Warschau was namelijk niet onder de indruk van het stadion van de Belgische topclub.

De komst van de twintigjarige Borysiuk leek in principe maandag te worden afgerond. De Pool kwam maandag naar Brugge voor een medische keuring en zou daarna een verbintenis tot medio 2017 tekenen. Hij besloot anders. "Te lelijk stadion", laat de manager van Borysiuk verrassend genoeg weten in Poolse media.

"In tegenstelling tot de tempel van Legia Warschau was het stadion van Club Brugge teleurstellend." De werkgever van Ryan Donk had 2,5 miljoen euro over voor de middenvelder, die in zijn vaderland in in een nieuw stadion speelt. Borysiuk lijkt nu voor een overgang naar 1. FC Kaiserslautern te kiezen. In het Fritz Walter Stadion kunnen bijna 50.000 mensen naar een wedstrijden van de Bundesliga-club kijken.

Oud 31-01-12, 10:02 Standaard   #77
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een smoes. Bij Kaiserslautern kan hij natuurlijk veel meer verdienen.

Oud 31-01-12, 10:31 Standaard   #78
Kluf

Het is wel een heel erg lelijk stadion. Dat moet gezegd.

Oud 31-01-12, 10:52 emo   #79
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Silenus Bekijk bericht
[...]
.

Oud 27-03-12, 12:40 big smile   #80
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Buitenland

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site