![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Puur naar zijn kwaliteiten kijkend zou hij voor Heerenveen natuurlijk een goede aanwinst geweest zijn, zeker als je naar de jokers die daar de afgelopen jaren in het doel gestaan hebben kijkt.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
Maar goed, ik moet toegeven Graziano Pelle iest de best! Hij moeit op de doel si? Ik zou hem ook opstele! Ciao! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Stijnen,
.De man van een rood-waardige tackle per x aantal duels. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Club heeft voor aankomende zomer alvast een versterking binnen in de vorm van Stenman (Groningen). Vleminckx (of hoe je dat ook spelt) komt allicht ooit. Flink aan het bouwen?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Nooit geweten dat Zimling een Deen is.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Toevallig mensen hier die Brugge regelmatig volgen en wat meer over Ivan Perisic kunnen vertellen?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ik volg Club redelijk omdat een goede vriend van me uit Belgie komt en groot fan is. Wat wil je weten over Perisic? Goede speler, was aan het begin van het seizoen samen met Vargas in bloedvorm. Laatstgenoemde raakte toen helaas geblesseerd maar Perisic heeft de lijn gewoon doorgezet. Creatief, scorend vermogen. Echte aanvallende middenvelder. Past wel bij Dortmund ook denk ik en in Brugge zullen ze hem zeker missen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
Kan ook wel het spelletje van Sahin spelen m.i.
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Club Brugge zou Adrie Koster ontslagen hebben... Het is nog wachten op de officiële bronnen.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Dat viel te verwachten, hij heeft er niet bijster veel van gebakken daar, terwijl hij toch ruim de tijd voor gekregen heeft.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
HLN en Karl van Nieuwkerke melden het nu ook.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Wie is Karl van Nieuwkerke?
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Presenteert altijd Vive le Velo bij Sporza
. Wielerverslaggever dus bij de Belg.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Als het 4-3 was gebleven was Been ontslagen ipv Koster.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
What the fuck, 4 - 5?
.Dit jaar werd er wat meer van Koster verwacht natuurlijk, gezien er toch flink is geinvesteerd in de selectie. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Toch vind ik dat ze hem erg snel ontslaan. Kijk de resultaten: Voetbal International - Club Brugge
Zo enorm slecht was het hiervoor absoluut niet. Een trainer zou wat meer krediet moeten hebben __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
Bovendien is het gewoon een waardeloze trainer. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Eens met Plato. Behalve dan dat stuk dat het een waardeloze trainer is, want met zo'n kapsel kan je niet anders dan een enorme baas zijn.
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
[QUOTE=Clough;2936765]Behalve dan dat stuk dat het een waardeloze trainer is, [QUOTE]
Dat is puur gebaseerd op zijn falen bij Roda twintig jaar geleden, rancuneus als ik op dat gebied ben heb ik hem dat nog steeds niet vergeven. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Christophe Daum is de nieuwe coach.
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Die brengt rust in de tent
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Een speler heeft Club Brugge afgezegd omdat het stadion te lelijk zou zijn
.
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Wat een smoes.
Bij Kaiserslautern kan hij natuurlijk veel meer verdienen.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Het is wel een heel erg lelijk stadion. Dat moet gezegd.
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|